Wat " niemand " leuk , hip of leker vindt en jij dan weer wel.......

11-05-2007 23:47 317 berichten
Alle reacties Link kopieren
Geen idee hoe ik op dit topic kom :D, maar hebben jullie dat ook ; dat je niemand anders kent die datgene lust / leuk vindt waar jij helemaal blij van wordt ?
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
Alle reacties Link kopieren


P.S. persoonlijk vind ik de "grutjes" van Himmie echt een grote kanshebber op de "schaamrood"-award van deze ronde.

Grote Grutjes
:$
Alle reacties Link kopieren
ik speel graag patience en mijnenveger op de pc.
Alle reacties Link kopieren
Ik vind type-ex lekker ruiken!
Alle reacties Link kopieren
Ik vind grutjes ook lekker :$. En helemaal gebakken grutjes, dwz dikke grutjes maken, in bord laten afkoelen en opstijven, in punten snijden, door de bloem halen en bakken.En dan opeten met boter en stroop. Maar ik heb het al in geen jaren gedaan, dan telt het niet echt he? (hoopvol)
Alle reacties Link kopieren


Ik friemel aan stofjes, van kinds af aan al. Kussenhoesjes, shawls, lakens, rokjes, noem maar op. Soms ook op de markt, en dan voelt het zo lekker dat ik bijna niet door wil lopen  met name voering-stofjes zijn erg fijn.



Jaaah dat doe ik ook, ook al van kinds af aan. En nu nog kan ik een hele treinreis aan de voering van mijn jas zitten friemelen.

Ik wilde het bij mijn type-ex bekentenis houden, tot ik dit zag staan en dacht: ik ben niet de enige, geweldig.

Ik word er ook altijd om uitgelachen! Terwijl het toch heel fijn is
:)
Alle reacties Link kopieren
Ik vind grutjes ook lekker :$. En helemaal gebakken grutjes, dwz dikke grutjes maken, in bord laten afkoelen en opstijven, in punten snijden, door de bloem halen en bakken.En dan opeten met boter en stroop. Maar ik heb het al in geen jaren gedaan, dan telt het niet echt he? (hoopvol)
Jaaa, dat is het beste recept! Jammie!
Alle reacties Link kopieren
Koetjes-repen. Hartstikke smerige nep-chocolade, maar ook zooooooooooo lekker. Ik koop dus zeer regelmatig koetjesrepen, zogenaamd voor mijn kinderen, en die vreet ik dan allemaal zelf op.
.
Alle reacties Link kopieren
Ik vind grutjes ook lekker :$. En helemaal gebakken grutjes, dwz dikke grutjes maken, in bord laten afkoelen en opstijven, in punten snijden, door de bloem halen en bakken.En dan opeten met boter en stroop. Maar ik heb het al in geen jaren gedaan, dan telt het niet echt he? (hoopvol)
Met het risico om heel dom over te komen: wat zijn grutjes eigenlijk?
Alle reacties Link kopieren
Koetjes-repen. Hartstikke smerige nep-chocolade, maar ook zooooooooooo lekker. Ik koop dus zeer regelmatig koetjesrepen, zogenaamd voor mijn kinderen, en die vreet ik dan allemaal zelf op.
ik wist niet dat koetjes-repen nog bestonden. :$
Alle reacties Link kopieren


Hahaha, goed topic!



Als kind had ik altijd een (hele oude) deken waarvan de randen zo lekker voelden. Ik kon niet slapen zonder. Maar als ik in het ouderlijk huis blijf slapen wil ik nog steeds die deken zodat ik weer kan frunniken. Deken mag ook niet weg van mij (de gaten vallen erin).









Dat heb ik met wolle dekens! Ik trek aan de kleine wollen "haartjes" . En dat kan ik ook met mijn tenen.Ik doe er verder niets mee.

Maar als ik op mijn dekbed nog een deken gooi (b.v.  in de winter) ligt de hele slaapkamer de volgende dag bezaaid met pluizen :$!!







En ik ben ook nog eens allergisch voor wol!
Alle reacties Link kopieren
Eens in de zoveel tijd wil ik kort een tripje maken naar mijn jeugd. En koop ik een verrassingsei. Hihihi puur voor de chocola. En daarna zet ik het speeltje in elkaar en gooi ik het speeltje weer weg. Ondertussen genietend van het chocolade ei. Hahahah lekker maf he;)






:D Grappig, Dushi.



Gisteren was ik beslag voor pannenkoeken aan´t klaarmaken, en toen had ik 2 eieren in een bakkie kapotgeslagen. Vanwege dat als je ze in 1 x in de beslagkom doet, dat je die stukjes schil er dan niet meer uitkrijgt, weet je wel.



Affijn, er zaten dus wat stukjes eierschil in het bakje. Ik met mijn vingers erin om die eruit te halen. Toen voelde ik ineens hoe lekker het is om tussen die 2 zacht-en-toch-stevige eigelen door te glibberen met je vingers. Voor alle freaks hier; moet je es proberen. Lekkerrrr!! :D
Alle reacties Link kopieren
quote: Nijntje reageerde



Affijn, er zaten dus wat stukjes eierschil in het bakje. Ik met mijn vingers erin om die eruit te halen. Toen voelde ik ineens hoe lekker het is om tussen die 2 zacht-en-toch-stevige eigelen door te glibberen met je vingers. Voor alle freaks hier; moet je es proberen. Lekkerrrr!! :D





GATVERDAMME!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!



(Doet me denken aan een vriendin van me, die expres dingen laat beschimmelen, omdat ze daar zo heerlijk van kan griezelen...)
.
Alle reacties Link kopieren
Hahah Nijn..vies voelt lekker he;) Vooral als de dooier nog heel is hahah.

Gelukkig heb ik het met choco eieren.. Die echte moeten gewoon lekker geklutst worden en dan met wat kruiden, speceijen en groentes gebakken worden tot een omelet (wel doorbakken plz want rauwe/ half rauwe eieren -gekookt dan wel gebakken- griezel ik van)
Alle reacties Link kopieren
Ik vind de crocs leuk. Dus behalve het verplegend personeel in ziekenhuizen en of instellingen vind niemand ze leuk. Behalve ik, ik ga ze denk ik binnenkort maar eens aanschaffen. Als ze echt echt echt heel erg lekker zitten tenminste.
Wat leuk allemaal!



Hagelslag met kaas op brood of beschuit; de hele familie leeft er op.

Douchemuts: check!

In winkels jassen aaien, zeker als er een stukje bont aan zit (vroeger als kin in de Bijenkorf dwars door het rek met de bontjassen lopen, toen bont nog wel mocht.



Een vers broodje opensnijden en het binnenste deeg er uit vissen en eerst opeten .....mmmmm (zo ben ik aan mijn man gekomen; hij zat tegenover mij tijdens het eten en wij deden precies hetzelfde :D)



Afwisselend een hapje pindakaas (uit de pot) snoepen en daarna een hapje jam....



Ik ben helemaal weg van oude stijl jazz....



En -heel erg-  als ik soms een heel vies windje laat, vind ik dat zo knap van mezelf dat het bijna lekker ruikt. Sowieso is het geweldig om na een lange drukke dag even in je eentje te zijn en dan uitgebreid een wind te laten.



Ik vend het gezellig om met een zakdoek tussen mijn tenen te slapen, dan kan ik er met mijn tenen mee spelen.



Als ik niet kan slapen, 's nachts om een uur of drie inhet donker op de bank zitten en naar buiten staren.... dan is het zo lekker rustig.
Alle reacties Link kopieren
Ik vind de crocs leuk. Dus behalve het verplegend personeel in ziekenhuizen en of instellingen vind niemand ze leuk. Behalve ik, ik ga ze denk ik binnenkort maar eens aanschaffen. Als ze echt echt echt heel erg lekker zitten tenminste.
Dushi, ze zitten zaaaaaaaaaaaalig!!!!!!!

Vooral omdat ik hele brede voeten heb. Ik heb de zilveren Crocs btw.

Maar ik draag ze alleen in en om huis...... ( en voor een boodschap in de plaatselijke buurtsuper)
Alle reacties Link kopieren


Ik vind bounty's heel lekker, maar zal het nooit bij anderen opeten. Het lekkerste aan een bounty vind ik namelijk de chocolade er af eten en dan pas de cocos. Mijn hele mond en handen zitten dan helemaal onder de choco en cocosmeuk!:$





Zo eet ik ook bounty's ;)
Alle reacties Link kopieren
Zo eet ik Magnums :), nou ja, afgezien van dat halve maantje chocolade aan de onderkant, dat bewaar ik tot het allerlaatst.
Alle reacties Link kopieren




quote: Mette Mare reageerde



Ik vind bounty's heel lekker, maar zal het nooit bij anderen opeten. Het lekkerste aan een bounty vind ik namelijk de chocolade er af eten en dan pas de cocos. Mijn hele mond en handen zitten dan helemaal onder de choco en cocosmeuk!:$





Zo eet ik ook bounty's ;)
En Marsen en Twixen en Snickers......:$
Alle reacties Link kopieren
Ik eet eigenlijk overal waar chocolade omheen zit eerst de chocolade vanaf :D
Alle reacties Link kopieren
Zullen we dan maar zo'n chocoladefontein huren als we weer gaan mieteren?
Alle reacties Link kopieren
Dan meet ik nog niemand, moet ik iedereen boos aankijken omdat ze van de chocolade snoepen, kom ik misselijk thuis van al het chocolade eten.;)
Alle reacties Link kopieren


Geweldig topic dit,word er helemaal vrolijk van!



Qua eten ben ik verslaafd aan yumyum noodlesoep maar mag het van mezelf alleen eten in het weekend(at vroeger vlot 2 van die pakjes op een dag).



En waar ik vrolijk van word zijn koeien en schapen in de wei(woon in de stad) als ik langs een weiland fiets zwaai ik altijd naar die beesten maar mag niet hardop HALLOOOO roepen van vriend,flauw he?
ik groet die beessies ook altijd...;) en praat hardop tegen ze

ook als ik in het park eenden tegenkom of in de buurt katten, ik praat eigenlijk meer tegen dieren dan tegen mensen haha
Alle reacties Link kopieren
Zou dat niet door de vinobianco komen? :P
Alle reacties Link kopieren




quote: ellen2_ reageerde



Ik vind grutjes ook lekker :$. En helemaal gebakken grutjes, dwz dikke grutjes maken, in bord laten afkoelen en opstijven, in punten snijden, door de bloem halen en bakken.En dan opeten met boter en stroop. Maar ik heb het al in geen jaren gedaan, dan telt het niet echt he? (hoopvol)



Met het risico om heel dom over te komen: wat zijn grutjes eigenlijk?
Hoe vaker ik het woord 'grutjes' zie staan, hoe debieler ik het vind klinken haha!



Maar goed, grutjes zijn gebroken boekweitkorrels (= soort graan) en daar kan je dus een soort dikke pap van maken en dat kan je weer bakken. Je kan grutjes gewoon in een pak van Koopmans kopen trouwens (jaja mensen, allemaal proberen :D).

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven