Wat valt er allemaal onder de bouwvak?

05-05-2007 15:09 4 berichten
Alle reacties Link kopieren
Een stucadoor ook neem ik aan? Er is dus nergens een stucadoor te vinden die in de bouwvak stuct? Of zijn die er wel?

En vallen mensen die je vloer komen schuren en lakken ook onder de bouwvak?

Alvast bedankt!
Whatever, I do what I want
Alle reacties Link kopieren
Als ik mij niet vergis bedoelen ze onder de bouwvak, de vakantie periode waar veel bouwbedrijven onder vallen. Uiteraard heb je altijd bedrijven of beunhazen die je het hele jaar kan boeken.
Als je tot je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven.
Alle reacties Link kopieren
Als ik mij niet vergis bedoelen ze onder de bouwvak, de vakantie periode waar veel bouwbedrijven gezamelijk vrij zijn. Uiteraard heb je altijd bedrijven of beunhazen die je het hele jaar kan boeken.
Als je iets zoekt, het is in je verhaal niet duidelijk waarom je het vraagt, is het toch makkelijk om een bedrijf waar je naar zoekt op te bellen? Lijkt mij niet zo moeilijk.
Als je tot je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven.
Alle reacties Link kopieren
De term 'bouwvak' betekent niets anders dan bouwbedrijven (bedrijven die het bouw-vak uitoefenen) die tegelijkertijd vrij zijn. Voluit heet het dan ook 'bouwvakvakantie' eigenlijk.

Uiteraard is dit gespreid over Nederland, zodat niet alle bouwbedrijven tegelijkertijd dicht zijn, en ook hebben veel bouwbedrijven tegenwoordig werknemers die buiten die bouwvakperiode vakantie willen, en dus doorwerken in de 'bouwvak'.



Wat Mylenevalerie ook al zei: gewoon even met zo'n bedrijf bellen en vragen of er ook mensen doorwerken in de vakantie. :)
Laat het los, heb vertrouwen, het komt goed.....

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven