Wat voor stomme dingen kan jij niet?

14-04-2014 06:47 361 berichten
Alle reacties Link kopieren
Naar aanleiding van het nutteloze talent topic, hier een topic van makkelijke en stomme dingen die je niet kan.



Ik trap af: ik kan een reclame folder lezen, zonder dan ook een ding te onthouden, het dringt gewoon niet tot me door!
i'm on a seafood diet, i see food and i eat it
Alle reacties Link kopieren
Ik kan niet touwtjespringen, heel irritant, want we moeten het bij sporten wel doen.
Ik kan mijn haar niet vlechten.
Alle reacties Link kopieren
Gewoon mijn pc op orde brengen zodat ik de honderden recepten eens makkelijk kan vinden. Met een crash is alles door elkaar geschut en krijg het niet goed.



Alles mbt de pc laptop krijg ik niet geordend. Heel frustrerend als ik weer voor de zoveelste keer een recept niet kan vinden.
Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven
Alle reacties Link kopieren
Niet kunnen touwtje springen, hoe doe je dat? Haha
i'm on a seafood diet, i see food and i eat it
Alle reacties Link kopieren
Ik kon nooit met twee kinderen op m'n fiets fietsen, terwijl ik dat anderen ogenschijnlijk heel gemakkelijk zag doen.

Het is gelukkig al jaren niet meer nodig.
Alle reacties Link kopieren
quote:norma_jeane schreef op 14 april 2014 @ 07:00:

Niet kunnen touwtje springen, hoe doe je dat? Haha Tsja, geen idee. Ziet er zo makkelijk uit, maar na 5 sprongen sta ik standaard op het touw.
Ik kan niet schaatsen, ik heb van die hele zwakke enkeltjes die spontaan om knikken wanneer ik op schaatsen sta, is een heel triest gezicht, en schaatst niet zo lekker
Alle reacties Link kopieren
Ik vind optrekken zo moeilijk. Het lukt niet of hooguit 2 of 3x.
This user may use sarcasm and cynicism in a way you are not accustomed to. You might suffer severe mental damage.
Alle reacties Link kopieren
Ik kan niet met mijn handen de grond raken mvan die strekoefeningen
Alle reacties Link kopieren
Ik kan niet goed boodschappen inpakken. Man doet dat heel systematisch, netjes en de boodschappen blijven netjes recht in de tas. Bij mij alles door elkaar hoe ik het ook probeer.
Ik kan niet echt meer fietsen, terwijl ze vroeger altijd zeiden dat je dat niet verleert.
Alle reacties Link kopieren
Ik kan de meest ingewikkelde gerechten maken en maak alles vers zonder pakjes en zakjes.



Maar een ei zacht koken of koffie zetten? Dan ga ik finaal de mist in.
Alle reacties Link kopieren
Ik kan niet met mijn vingers knippen
Alle reacties Link kopieren
Ik kan niet klussen; behangen, spijkers en schroeven.... Het is gewoon niet aan mij besteed.
Alle reacties Link kopieren
quote:viva-amber schreef op 14 april 2014 @ 07:25:

Ik vind optrekken zo moeilijk. Het lukt niet of hooguit 2 of 3x.Dat is al heel netjes hoor. Ik heb een goede vriend die fitness instructeur en personal trainer is en hij legde me uit dat het record bij vrouwen in zijn school op 5 staat. Wij hebben er de massa in de schouderspieren niet voor.
Alle reacties Link kopieren
Ik kan niet in kleermakerszit zitten.
Alle reacties Link kopieren
Schaatsen.

Ik kan niet opdrukken.

Pannenkoeken bakken.

Invlechten

Kan niet meer hoelahoepen, dat viel.even tegen gisteren.....
Ik kan niet met mijn vingertoppen de grond raken met gestrekte benen (strekoefening) en ik kan niet fluiten.
Ik kan het woord 'reiskredietbrief' niet uitspreken zonder erover te struikelen.
Alle reacties Link kopieren
Ik kan niet fluiten.
Niets is blijvend, behalve de verandering.
quote:Moondancer schreef op 14 april 2014 @ 07:39:

Ik kan niet met mijn vingers knippen

Ik ook niet!



Wat ze me vroeger ook niet konden leren, veters strikken. Heb nu een eigen manier ontwikkelt zodat ze vastzitten, maar de "normale" manier lukt me echt niet.
Alle reacties Link kopieren
Knipogen, het lukt me niet
Knopen leggen in volle vuilniszakken.
Alle reacties Link kopieren
Iets zien in zo'n 3D plaatje. Hoe lang en hoe scheel ik ook kijk, het is me nog nooit gelukt.



Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven