Wat voor stomme dingen kan jij niet?

14-04-2014 06:47 361 berichten
Alle reacties Link kopieren
Naar aanleiding van het nutteloze talent topic, hier een topic van makkelijke en stomme dingen die je niet kan.



Ik trap af: ik kan een reclame folder lezen, zonder dan ook een ding te onthouden, het dringt gewoon niet tot me door!
i'm on a seafood diet, i see food and i eat it
Alle reacties Link kopieren
Het huishouden 😡



Het lukt me nooit om het onder controle te krijgen. Ik ben er denk niet voor gemaakt.
Alle reacties Link kopieren
Voor de links/rechts dummy's, met je linkerhand kan je met duim en wijsvinger de letters L maken. De L van, juist links.

Mijn zoon vind het de uitvinding van de eeuw want niemand van zijn klas wist dit.
Just because your past has been damaged doesn’t mean your future has to be worthless
Alle reacties Link kopieren
Ik kan heel moeilijk fileparkeren, vooral tussen 2 auto's in, op de een of andere manier denk ik dat mijn auto 12 meter lang is, en had ik nog makkelijk een paar meter naar achteren gekund.

Normaal achteruit inparkeren gaat perfect, maar dat fileparkeren, een verschrikking vind ik het.

Als iemand de gouden tip heeft



Ik kan niet Engels praten, ik praat dan Nederlands en Engels door elkaar, bijv 'how kan ik help you?'



Ik kan niet zonder wasknijpers het dekbed in de hoes krijgen, ik moet dus het dekbed in de naad van de hoes krijgen met wasknijpers.



Er zijn vast nog meer dingen, maar ik kom er zo even niet op.
Alle reacties Link kopieren
Oh wat ik ook niet kan: ergens te vroeg arriveren.

Ik ken mensen die al een kwartier voordat de bus komt bij de bushalte zitten te wachten. Why???!?! zonde van je tijd.

Ik ga vaak op het laatste moment de deur uit zodat ik nét op tijd ben. Een beetje tijdsdruk.. heerlijk
Alle reacties Link kopieren
Oh, wat een héérlijk herkenbaar topic.

Ik herken toch wel het nodige, zoals op je vingers fluiten, inparkeren, het richtingsgevoel, gebruiksaanwijzing lezen (ik probeer het niet eens meer, maar besteed het direct uit aan mijn man) drinken uit een flesje (manlief en kids staan me altijd uit te lachen dat ik dat niet kan!).



Maar ik kan ook geen cake bakken. Altijd is het ding wel ergens niet helemaal gaar, maar nog een beetje nat. Hoe lang ik ook bak, verschillende ovenstanden, verschillende mixen, het wordt 'm niet. Hij smaakt gelukkig verder wel goed.
Ik wilde vroeger ook zo graag steltlopen maar ik kon het niet, nog trauma's van
Alle reacties Link kopieren
Ik kan geen namen onthouden. Is heel gênant. Het maakt niet uit hoe lang ik je ken, of met je getrouwd ben, ik heb toch altijd even die blanco pagina als de naam nodig is.
Alle reacties Link kopieren
Mijn bh-bandje op m'n rug vast maken..... ik maak het slotje op mijn buik dicht en draai em dan pas om.
Iedereen vlamt op zijn eigen moment.
Alle reacties Link kopieren
Ik heb er nog 1. Ik kan geen glas drinken in 1 keer achyerover gooien. Als ik eraan denk dan knijpt mijn keel al samen en kan ik maar twee kleine slokjes drinken). Praktijkvoorbeeld:

Ik was met mijn studie op introductiekamp. We werden in groepen verdeeld en moesten allerlei opdrachten en spellen doen om punten te halen met, aan het eind van het weekend, een groep als winnaar. Ik word bloedfanatiek van dat soort competities (in het donker in het bos de lanhste slinger kleding maken, bh telt voor 5 meter, onderbroek voor 10 meter, dus ik stond al in mijn blote kont met alleen nog een lang shirt aan, terwijl de anderen nog bezig waren hun eerste schoen uit te trekken...zo fanatiek dus). Op de tweede avond moest elke groep tegen een andere groep een (jawel..mje voelt hem al aankomen) bierestafette doen, op een podium. Ik roep nog: "Dat kan ik niet, dat kan ik écht niet", waarop de andeten zeggen: "jawel joh, gewoon doen" (goh dat zijn altijd heel nuttige adviezen. Ohhhh gewoon doen??? Nee ok, dat had ik eerder moeten bedenken ). Nu wil het ook nog zo zijn dat ik geen bier lust, nee echt niet. Dus ik kreeg ranja, waarmee ik natuurlijk eigenlijk al de kneus van de groep was. Maar goed, ik was als derde aan de beurt. De eerste heeft in drie slokken het glas leeg. De tweede zet haar keel open en hop...leeg is het glas. We staan nu voor en ik ben aan de beurt. Fanatiek als ik ben ben ik voorover gaan hangen, heb hey glas aan mijn lippen gezet en terwijl mijn keel dichtkneep en ik twee kleine slokjes nam, heb ik de rest langs mijn kin omlaag laten lopen en zo mijn glas leeg gegoten in de hoop dat het net leek alsof ik alleen 'een klein beetje' knoeide....

Onder luid protest van de tegenstander, om mijn actie, wel mooi gewonnen
Ik kan geen boodschappen onthouden die ik nodig heb.

Drie dingen lukt nog net als ik heel erg mijn best doe, maar 9 van de 10 x vergeet ik toch wel wat.

En nagels lakken, daar ben ik ook een draak in. (nu heeft het ook een rede dat ik moeite heb met fijne motoriek maar dat maakt niet uit, iedereen kan het en ik niet)



FD: dat kan ik ook niet, nog niet met 20 spiegels. Oww en de weg vinden/richtingsgevoel creëren. (dat laatste ben ik nog wel het meest slecht in, ook met 10 GPS-systemen...)
Alle reacties Link kopieren
Loomen! Ik vind het zo stom!
Twee dingen zijn oneindig: het universum, en menselijke domheid. Maar van het universum weet ik het nog niet helemaal zeker..
-Albert Einstein-
Alle reacties Link kopieren
M'n nagels netjes lakken kan ik ook niet, wordt altijd een grote bende en duurt zo een hele avond (beetje bijwerken, ohnee, ergens aan vast blijven plakken, toch maar weer alles eraf... En die cyclus een keer of 5..)



Oh en wat ik ook echt niet kan: op de fiets stappen terwijl je een voet op de trapper hebt en met de andere voet stept, beide voeten aan dezelfde kant dus en dan met gekruiste benen ofzo.. (Snapt iemand überhaupt wat ik bedoel..?? )

Ik vind t een vrij truttige manier van opstappen, maar het heeft ook wel iets elegants als je bijv een rokje aanhebt, in plaats van dat kinder-steppen wat ik nu doe.. Maar ik kan het dus niet zonder meteen om te donderen (mét fiets bovenop me..). En ja, dit heb ik echt geprobeerd.. Heel charmant in m'n rokje....
Alle reacties Link kopieren
Ik kan geen gezichten onthouden.

Loop soms straal langs mensen die ik wel ken. Zij voelen zich dan genegeerd en vinden mij arrogant.

Onze gesprekken zou ik prima kunnen herinneren, maar een hoofd?! Nope
Silence is golden. Duct tape is silver.
Alle reacties Link kopieren
Oh en een ei bakken lukt me ook niet.. Het is altijd of nog een grote snotbende terwijl de "bodem" bijna plastic is of het is een groot papierachtig bord.. Heel jammer, gouden tips zijn welkom
Alle reacties Link kopieren
quote:Firedragon schreef op 03 oktober 2014 @ 20:11:

Mijn bh-bandje op m'n rug vast maken..... ik maak het slotje op mijn buik dicht en draai em dan pas om.Herkenbaar!
Had ik maar een motto.
Alle reacties Link kopieren
Ik kan niet bokje springen...
Alle reacties Link kopieren
Fluiten, met vingers knippen, rijden met TomTom. Ik ben echt net die vrouw uit die commercial: "linksaf" en hup, ik sta weer bij iemand op de oprit. Of ik schreeuw tegen het ding "Wat nou over 350 meter, hoe ver is dat??" Ik kan wel wat met vage aanwijzingen als "een klein beetje rechtdoor na dat lelijke huis met die rode pannen, dan rechtsaf bij dat zweverige bistrootje".
Nee heb je, ja kun je krijgen
Alle reacties Link kopieren
quote:Marthe. schreef op 03 oktober 2014 @ 14:03:

[...]





Oh wat heeeeeeeeerlijk, ik kan al deze dingen ook niet maar kon er niet opkomen. Plus dat fietsen met iemand achterop dan, jij toevallig ook niet? Hahhaa, sorry, dat kan ik wel
Alle reacties Link kopieren
Ik heb een redelijk goed muziekaal gehoor maar laat me niet dansen want dan beweeg ik uit de maat.....
Ik kan geen verkeersinformatie luisteren. Dan moet ik bv de A27 weten, en dat duurt gewoon te lang. Ook al doe ik zo mijn best om mijn aandacht erbij te houden, ik ben al lang weer afgedwaald en hoor dan ineens de A58 langskomen.

Ik weet het, ik doe enorm mijn best en toch lukt het 9 van de 10 keer niet.

Misschien moet ik een route kiezen via A1.......
Ik kan niet lopen en drinken tegelijk. Ook niet uit een flesje. Vooral niet uit een flesje eigenlik, met een rietje lukt het wel.
Alle reacties Link kopieren
Ik kan niet te laat komen. Bij mij duurt een fietsritje van 10 minuten naar mijn idee bijvoorbeeld 15 minuten.

Ik doe wel hard mijn best dit recht te trekken. Tegenwoordig kan ik 1-2 minuten voordat de trein op het perron is hier aankomen
Alle reacties Link kopieren
Ik kan geen koffie zetten met normale koffie apparaten. Met bedrijfsaparaten, bravilor gaat het prima maar thuis...... Heb al van alles geprobeerd. Pruttelpot ging niet goed, stroomt over en met een elektrische, want dat zou natuuuurlijk wel goed gaan....kortsluiting. Aangezien het allemaal koffiedrinkers zijn in mijn omgeving kreeg ik het ene na het andere middeltje, apparaat en methode aangereikt. Zo ook zo'n glazen pot waar je een gazen filter naar beneden duwt. Kon echt niet mis gaan. Twee eetlepels koffie er in , even laten staan en de knop naar beneden duwen. Eh, niet te zuipen dus. En mijn toenmalige vriend was glazenwasser en echt wat gewend kwa koffiedrinken.

Gewoon zo'n ouderwetse pot met opgietfilter....ook niet.

Uiteindelijk kwamen de espresso zakjes op de markt Joehoe! ook thuis kon je nu bij mij koffie drinken.

Het gekke is dat ik in grote hoeveelheden dus echt hele lekkere koffie kon zetten. Had een vaste kring klanten die me opzochten voor een bakkie.

Ik maak me er niet meer druk om. Je kan thee krijgen of koffie-van-een-zakje.

Ik heb er wel vaak dan wat zelfgebakken lekkers bij om het goed te maken.
Alle reacties Link kopieren
- fietsen met iemand achterop

- met mijn vingers de grond aanraken als mijn benen gestrekt zijn

- gezichten onthouden

- de weg vinden
Alle reacties Link kopieren
Koken!
I do not stop when I am tired, I stop when I am done

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven