Wat voor stomme dingen kan jij niet?

14-04-2014 06:47 361 berichten
Alle reacties Link kopieren
Naar aanleiding van het nutteloze talent topic, hier een topic van makkelijke en stomme dingen die je niet kan.



Ik trap af: ik kan een reclame folder lezen, zonder dan ook een ding te onthouden, het dringt gewoon niet tot me door!
i'm on a seafood diet, i see food and i eat it
Ik kan de handstand niet, talloze keren geprobeerd, maar helaas.
Alle reacties Link kopieren
Ik zou graag hard willen kunnen fluiten (iets met tongplaatsing) of anders op mijn vingers kunnen fluiten. Maar nooit gelukt helaas.
It takes a smart brunette, to play a dumb blonde
Alle reacties Link kopieren
daar ziet toch niemand iets in?



ik kan alleen knipogen met mijn linker oog, niet met mijn rechter
Alle reacties Link kopieren
'Normaal' doen.



Alles lijkt voor iedereen zo logisch.. Om bepaalde dingen te doen/denken.



Ik heb er vaak moeite mee, of denk niet zo.



Heeft me al een hoop problemen opgeleverd omdat ik onbewust dingen anders doe/denk dan 'normale' mensen.



Ik weet niet hoe ik dit moet uitleggen verder haha
Internagelaktisch
Ik kan geen blikopener gebruiken. Dat is pas klunzig!
Alle reacties Link kopieren
Ik kan niet fluiten of met mijn vingers knippen.
Alle reacties Link kopieren
Wat ik allemaal NIET kan..? De weg herkennen, ookal rij ik vaker dezelfde weg, de tomtom MOET aan, mezelf opdrukken, in een rumoerige omgeving naar een persoon luisteren, twee dingen tegelijkertijd, met één hand appen of sms versturen, namen onthouden, in vingers knippen, op vingers fluiten, met linkerhand rondjes wrijven op buik en tegelijkertijd met rechterhand bovenop je kop tikken, hoofdrekenen, stoppen met piekeren, soms is het beter om ergens een gezonde portie SCHIJT aan te hebben, maar dan vind ik TOCH dat ik iets netjes af moet handelen/geduldig moet zijn, kansen moet geven, etc, en dan ga ik weer eens VER over mijn eigen grenzen. stoot me ook heeeel regelmatig aan dezelfde 'steen'.
Alle reacties Link kopieren
Ik kan geen ballonnen opblazen
.
Ik kan totaal niet op mijn vingers fluiten. Dat lijkt me nu best gaaf om te kunnen. Gewoon fluiten kan ik wel, maar ook niet heel erg hard.
Hoofdrekenen, zoiets simpels als optellen en vermenigvuldigen kost mij ontzettend veel moeite.



Reclame op TV zien en beseffen dat ik er voor mijn gevoel geen gezien heb, terwijl het wel zo is natuurlijk!



En, vrij recent dus, langs een open deur lopen zonder mijn zwangere buik te stoten aan de deuropening. Schijnt heel moeilijk te zijn, heb nu ook een lichte schram op mijn buik.
Alle reacties Link kopieren
quote:roxyfoxy schreef op 14 april 2014 @ 08:18:

daar ziet toch niemand iets in?



ik kan alleen knipogen met mijn linker oog, niet met mijn rechter



Ik ook!!

En ik heb geen richtingsgevoel. En ik ben nachtblind. En ik kan als ik moe ben geen normale zinnen meer produceren.
Alle reacties Link kopieren
Aardappels schillen
Alle reacties Link kopieren
Boeren.



Ongeveer 1x per jaar laat ik per ongeluk een boertje, daar schrik ik altijd weer van. Opzettelijk boeren kan ik niet, hoe vol met lucht ik ook zit. Best vervelend soms.
Als ik heel moe ben spreek en versta ik geen Engels meer, terwijl Frans geen probleem is (?!)



Ik kan niet fluiten en niet duiken.
Geen radslag, geen handstand.
Alle reacties Link kopieren
Niet fluiten en niet boeren.

Radslag en handstand kon ik vroeger wel, ga ik me nu niet meer aan wagen



Fietsen kan ik ook nog maar ik zou het vaker moeten doen. Ik betrapte mezelf afgelopen vrijdag, toen ik sinds weetikveel hoelang weer op de fiets zat, dat ik mijn spiegels mistte bij het afslaan
Sommige mensen worden zeikend verwekt
Alle reacties Link kopieren
Ik kan niet duiken. Vreselijk eng en ik kan het ook gewoon niet.

Ben motorisch ook gewoon enorm onhandig dus er zijn wel meer van die dingen die ik niet kan
Kaartlezen



Bepalen waar het noorden/oosten/westen/zuiden is.
Fluiten kan ik ook niet



(Ooit eens gelezen dat slechts 16% van alle vrouwen kan fluiten. Het waarheidsgehalte/onderzoek weet/ken ik niet)
Alle reacties Link kopieren
Ik kan geen eieren koken (maar ben gered sinds ik zo'n ding heb.



En ik kan niet op mijn vingers fluiten en ook niet opdrukken.
En wij ons maar afvragen waar die afvalberg vandaan komt.
Alle reacties Link kopieren
Ik kan niet breien, of naaien

Ik kan niet fatsoenlijk de ramen wassen

Ik kan geen enkele sport eigenlijk, ook niet dingen die iedereen kan zoals hardlopen of schaatsen

Ik kan mijn haar niet zelf fohnen (heb het al zo vaak geprobeerd!!)





Kortom: ik kan van alles niet.



*gaat in hoekje huilen*
De Wet van Wuiles: hoe langer de OP, hoe kleiner de kans op een duurzame relatie.
Alle reacties Link kopieren
Ik kan niet met mijn vingers knippen, door hypermobiele gewrichten buig ik de kootjes veel te ver door.

Ik kan ook niet op mijn vingers fluiten.

Ik kan niet goed dingen loslaten in mijn hoofd, blijf in hetzelfde rondje malen en malen, heel frustrerend.
Waar je niets aan kan veranderen blijft niet perse hetzelfde.
Alle reacties Link kopieren
Kan niet één wenkbrauw optrekken.

Kan ook niet met vingers knippen.

Kan geen soufflé maken (kan toch aardig koken maar daar begin ik niet meer aan, het wordt altijd een mormeltje).

Kan niet strepenvrij ramen zemen (haat het ook).

Kan mijn eigen haar niet verven (wordt een drama in de badkamer).

Kan niet mijn nieuwste foto's downloaden (krijg er altijd de 300 andere ook bij).

Kan niet crawlen (alleen 'schoolslag').

Kan de sterrenbeelden niet herkennen (is me al 36 keer uitgelegd).
Alle reacties Link kopieren
Ik kan geen ballonnen opblazen, ik kan niet op mijn vingers fluiten

ik kan niet duiken, Ik kan niet met losse handen fietsen, ik kan geen koffie zetten in een gewoon koffiezetapparaat.
Alle reacties Link kopieren
Ach Evyblissy, ik kan dat ook allemaal niet. Hardlopen en schaatsen kon ik vroeger wel, maar sinds ik shin splints heb ook niet meer. Fietsen kan ik niet meer omdat mijn benen na tien minuten gaan slapen.
You know how I know? Because I reeaally think so!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven