Welke forummer zou je weleens in het écht willen ontmoeten?

18-05-2007 15:25 307 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik vraag me regelmatig af wie er nu achter die nick zit. Sommigen zijn zo tof dat ik gok dat ik het weleens met diegene zou kunnen vinden in de kroeg, of pak 'm beet in een vijfsterrenoord op de Bahama's. Anderen zou ik gewoon willen ontmoeten om te zien of hij/zij in het echt óók zo irritant en vervelend is.

Wie heeft dat ook? Namen zijn toegestaan (en u hoeft mijn persoontje ook niet te sparen);)
Alle reacties Link kopieren
Jou! :D
Die hormoonslavernij!!
Alle reacties Link kopieren
Jou! :D
Volgens mij uit dat zich in belachelijk veel alcohol:D Maar je lijkt me geweldig om mee uit te gaan! Hoef ik me niet voor mijn alcoholconsumptie te schamen en mijn flirtgedrag;)
Alle reacties Link kopieren




quote: miss poezz reageerde



Jou! :D Volgens mij uit dat zich in belachelijk veel alcohol:D Maar je lijkt me geweldig om mee uit te gaan! Hoef ik me niet voor mijn alcoholconsumptie te schamen en mijn flirtgedrag;)



Dat bedoel ik, 2 van mijn favoriete bezigheden, drinken en flirten:)
Die hormoonslavernij!!
Alle reacties Link kopieren
Ik vraag me regelmatig af wie er nu achter die nick zit. Sommigen zijn zo tof dat ik gok dat ik het weleens met diegene zou kunnen vinden in de kroeg, of pak 'm beet in een vijfsterrenoord op de Bahama's. Anderen zou ik gewoon willen ontmoeten om te zien of hij/zij in het echt óók zo irritant en vervelend is.

Wie heeft dat ook? Namen zijn toegestaan (en u hoeft mijn persoontje ook niet te sparen);)
We zijn net vertrokken uit de Bahama's. Zitten nu te gokken in Las Vegas. Maar een borrel met jou sla ik niet af hoor! :D
Als je tot je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven.
Alle reacties Link kopieren




quote: persephone83 schreef



Ik vraag me regelmatig af wie er nu achter die nick zit. Sommigen zijn zo tof dat ik gok dat ik het weleens met diegene zou kunnen vinden in de kroeg, of pak 'm beet in een vijfsterrenoord op de Bahama's. Anderen zou ik gewoon willen ontmoeten om te zien of hij/zij in het echt óók zo irritant en vervelend is.

Wie heeft dat ook? Namen zijn toegestaan (en u hoeft mijn persoontje ook niet te sparen);)

We zijn net vertrokken uit de Bahama's. Zitten nu te gokken in Las Vegas. Maar een borrel met jou sla ik niet af hoor! :D
Maar niet te veel hè?! Willen natuulk niet dat je in slaap valt...;)
Die hormoonslavernij!!
Alle reacties Link kopieren
*proest* hahahahhahaha, heb jij een olifanten geheugen ofzo? Nou ben wel in de mood nu voor gezelligheid, een drankje dus ik beloof, ik gedraag me. Hoeven we het dronkenmansschap topic ook niet te uppen.
Als je tot je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven.
Alle reacties Link kopieren
Dát lijkt me nu leuk, om met alle dames van het dronken topic op kroegentocht te gaan Volgens mij worden we allemaal opgepakt;)
Alle reacties Link kopieren
*proest* hahahahhahaha, heb jij een olifanten geheugen ofzo? Nou ben wel in de mood nu voor gezelligheid, een drankje dus ik beloof, ik gedraag me. Hoeven we het dronkenmansschap topic ook niet te uppen.






Wat mij betreft wordt ie belachelijk ge-upt!! Hahaha, heb wel zin om de boel weer eens op stelten te zetten.

* wellicht doe ik vanavond een poging *
Die hormoonslavernij!!
Alle reacties Link kopieren
Dát lijkt me nu leuk, om met alle dames van het dronken topic op kroegentocht te gaan Volgens mij worden we allemaal opgepakt;)
Hopelijk dat er een zich nog achteraf herinnert wat er die avond is gebeurd ;).
Als je tot je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven.
Alle reacties Link kopieren
Daar ben ik wel goed in.:)
Die hormoonslavernij!!
Ja jou Pers, zou ik willen ontmoeten. :D



Ook Korenwolf, Zuss, Yette, Roque. Loomii, Qwertu, Sprankelend, Reina Azura, Myrax en nog een paar dames staan op mijn verlanglijst. Ik heb zo snel natuurlijk niet alles en iedereen paraat, dat zul je altijd zien.....
Alle reacties Link kopieren
.
Alle reacties Link kopieren
.
Alle reacties Link kopieren
Och, eigenlijk is er bijna niemand die ik pertinent niet zou willen ontmoeten waar ik mee forum. Als het een keer zo uitkomt dat er een groepje meet, prima hoor. Echter, er zijn er een paar....laat maar!:P
Alle reacties Link kopieren
Ik geloof m'n ogen niet. :o Qwertu, bedoel je écht míj?
Alle reacties Link kopieren
Ik zou graag willen weten of Willem ook zo'n zuurpruim is in het echt. Of dat bepaalde opgeilerds het ook durven in mijn bijzijn of juist heel verlegen zijn.



Ik zou willen weten of Intril in het echt ook zo rustig en weloverwogen praat, of Doddie zo geduldig is en zo'n klassevolle schoonheid als ik haar voorstel, of Qwuertu ook zo engelachtig is zoals ze post, of Leo ook overkomt op een groene bosnimf en zo lief is in het echie, of ik MV spontaan een knuffel wil geven omdat ze altijd zo lief is, of BGB me in eht echt ook zo ongelooflijk laat lachen, of Zelide en ik ook de wildste theorieen verzinnen onder het genot van een kop koffie, en of Yasmijn nog meer zuipt en rookt dan ik;)
Alle reacties Link kopieren
.
Alle reacties Link kopieren
.
Alle reacties Link kopieren
.
Alle reacties Link kopieren
.
Alle reacties Link kopieren
Oh, maar ik ben in het echt niet gezellig hoor. ;)

Aan de ene kant zou ik iedereen wel willen ontmoeten, aan de andere kant vind ik 't ook wel leuk om een eigen beeld te creëeren van iedereen.
Alle reacties Link kopieren
.
Alle reacties Link kopieren
Nou, schei uit, ik word er verlegen van. En dat allemaal terwijl ik van jou hetzelfde vind en altijd maar hoop dat ik, later als ik groot ben, ook zo kan denken en schrijven!



Ik zou van Pers willen weten of ze in het echt ook een vrouw van de wereld is, ik zou Poezewoes wel eens met haar dochtertje willen zien. *denkt verder*
Alle reacties Link kopieren


Nou, schei uit, ik word er verlegen van. En dat allemaal terwijl ik van jou hetzelfde vind en altijd maar hoop dat ik, later als ik groot ben, ook zo kan denken en schrijven!



Ik zou van Pers willen weten of ze in het echt ook een vrouw van de wereld is, ik zou Poezewoes wel eens met haar dochtertje willen zien. *denkt verder*
Bwah ben uit 83, eigenlijk ook een meisje;) Ik wil weleens weten of je een leuke rechtenstudentin bent, degenen die ik heb ontmoet vond ik persoonlijk niet zo cool maar denk dat jij wel tof bent;)



Verder, of Tenderlover ook écht zo'n tedere minnaar is:P

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven