Welke forummer zou je weleens in het écht willen ontmoeten?

18-05-2007 15:25 307 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik vraag me regelmatig af wie er nu achter die nick zit. Sommigen zijn zo tof dat ik gok dat ik het weleens met diegene zou kunnen vinden in de kroeg, of pak 'm beet in een vijfsterrenoord op de Bahama's. Anderen zou ik gewoon willen ontmoeten om te zien of hij/zij in het echt óók zo irritant en vervelend is.

Wie heeft dat ook? Namen zijn toegestaan (en u hoeft mijn persoontje ook niet te sparen);)
Alle reacties Link kopieren
.
Alle reacties Link kopieren
Ik heb het grote genoegen gehad een groot aantal forummers in het echt te hebben mogen ontmoeten (pfft wat een zin hihihi) En op een enkeling na was het me geen seconde tegengevallen.
Alle reacties Link kopieren
Oh, ik zou zomaar leuk kunnen zijn, want ik ken zelf ook maar bijzonder weinig rechtenstudente's die ik leuk vind. ;)



Ik zou keuteltje willen ontmoeten om te onderzoeken wat iemand beweegt zo'n naam te nemen... En yette, in de hoop te kunnen genieten van d'r kookkunsten.
Alle reacties Link kopieren
Hey, dat is leuk zeg! Ik zag de topictitel en ik moest direct denken aan Eleonora en Reina Azura! :)

Dat ik anderen niet noem, hoeft men niet persoonlijk op te vatten, want ik schrijf niet super veel en ken gewoon lang niet alle forummers, maar misschien ben ik wel iemand vergeten ja.
Alle reacties Link kopieren
Ik zou een heleboel mensen willen ontmoeten, maar tegelijkertijd ook weer niet. Uit mijn chatverleden weet ik dat mensen bij meetings behalve mee ook ontzettend tegen kunnen vallen. En dat geldt natuurlijk ook voor mij.:D

Gek genoeg werd ik vanochtend wakker en mijn eerste gedachten waren zomaar over Much. Nooit ontmoet, wel stadsgenoot, zomaar in mijn hoofd.:o



Ik kan hier een hele rij namen opsommen van mensen die me na aan het hart liggen, ondanks dat ik ze zelden spreek en/of die graag toch eens zou willen zien. Ben verdomd slecht in het onderhouden van contacten. Namen noem ik dan ook lekker niet, kan ik ook niemand vergeten.:P
Het is weer tijd voor een meeting lees ik al ;)
Alle reacties Link kopieren
Binnenkort ga ik borrelen met degene die altijd bovenaan dit verlanglijstje stond; Zuss!



Ook hoog op de lijst; Muchacha. En als ik dan toch daar ben fiets ik graag richting Lolotte. Doorfietsen naar Nijntje zal niet gaan maar als die weer eens in het land is zou ik dr graag even tackelen. Verder ben ik heel nieuwsgierig naar Meds en zou ik graag eens een biertje drinken met Yasmijn. Solomio staat ook in de top tien.



Eigenlijk zijn er heel veel forummers waar ik best nieuwsgierig naar ben, maar deze komen nu zo snel even in me op.



Meisje85, wat grappig dat je zo nieuwsgierig bent naar mij MET dochter! Waarom is dat?
oh that purrrrrrrrrfect feeling
Alle reacties Link kopieren


Ja jou Pers, zou ik willen ontmoeten. :D



Ook Korenwolf, Zuss, Yette, Roque. Loomii, Qwertu, Sprankelend, Reina Azura, Myrax en nog een paar dames staan op mijn verlanglijst. Ik heb zo snel natuurlijk niet alles en iedereen paraat, dat zul je altijd zien.....
Hee Leo, die staan dr bij mij ook allemaal wel op! Roep je even als je er 1 gevangen hebt voor de thee? Waai ik ook ff binnen!

oh that purrrrrrrrrfect feeling
Alle reacties Link kopieren
Ik zou iedereen wel eens in het echt willen zien, op een megameet in de Arena ofzo, allemaal incognito, zodat je lekker kunt raden naar wie wie is...... Maar als dat er weer niet af kan bij de Viva, dan wil ik wel eens naar een Star Trek conventie met Korenwolf.
Alle reacties Link kopieren
Ik zou best een meeting willen,maar ik ben bang voor mijn privacy. Een anonieme meeting lijkt gaaf, maar mijn accent verraadt me meteen. Om over mijn drankmisbruik maar te zwijgen;)
Alle reacties Link kopieren
Meesterlijk topic Zuster.

Vanzelfsprekend vraag ik mij eveneens af welke idiote theorieën zich boven een kop thee (gevolgd door een fleske droge witte) zich zullen ontspruiten aan onze ridicule en ietwat fantasierijke breinen. Jij staat dus op mijn lijst.

Net als Qwert, die hopelijk nog steeds het armbandje draagt wat ik haar al tijden geleden heb geschonken als teken van onze verbintenis.

Ook Nijn, Eleonora, Meds, Yas, Korenwolf, Yette, TL, Lindy en Loom ben ik erg nieuwsgierig naar. Overigens ben ik minstens zo nieuwsgierig naar de gecompliceerde en zijn eega, of Marg en ook Sammy. Djeez, lastig dit!
Ja, dat is leuk Poez!



Ook ik ken al een heel aantal forummers in het echt en het is weleens niet zo goed gegaan maar meestal wel hoor.



Ik vergeet Bianca en Zelide waar ik zo'n fan van ben! Ourse eens wat langer dan drie minuten en RV, die ik ook alleen virtueel ken. Lieve Demoiselle wil ik ook graag eens zien en 2ndYouth, ofwel Marion. En naar Kjong ben ik ook ontzettend benieuwd.



Had ik Thee al genoemd?
En dan vergeet ik Lindy nog maar daar heb ik een zwaaiafspraak mee tijdens een filmpremieren in het najaar.....:D
En dan vergeet ik Lindy nog maar daar heb ik een zwaaiafspraak mee tijdens een filmpremieren in het najaar.....:D
filmpremiere dus......
Alle reacties Link kopieren
Ik zou meerdere mensen wel eens in het echt willen ontmoeten.Lot nog wel een keertje, Poez (wel afspraak gepland, nooit gelukt) Mir, Yas

De meeste mensen die ik wel eens wilde ontmoeten heb ikondertussen al eens ontmoet.
Alle reacties Link kopieren
Tja Q, dat wordt over een tijdje, als jouw wereld weer wat minder hectisch is,  een terrasje pakken, vrees ik....

Guttegut, wat erg!



:D



En wie ik nogmeer zou willen ontmoeten...dat zijn er nogal wat!

MV, Roosvrouw, Eleonora, Alex (moet er toch eens van komen, woont verdorie bij mij in de straat!), Iris, Romilda, de kasteeldames, Zoyla, en, en, en..Oh god, ik weet het nu al niet meer! :?
Wat wilde ik nou toch typen?
Ik zou meerdere mensen wel eens in het echt willen ontmoeten.Lot nog wel een keertje, Poez (wel afspraak gepland, nooit gelukt) Mir, Yas

De meeste mensen die ik wel eens wilde ontmoeten heb ikondertussen al eens ontmoet.
Mik, bedoel ik, ik vergeet je helemaal en we doen nog wel samen allerlei cursussen!
Alle reacties Link kopieren


Meesterlijk topic Zuster.

Vanzelfsprekend vraag ik mij eveneens af welke idiote theorieën zich boven een kop thee (gevolgd door een fleske droge witte) zich zullen ontspruiten aan onze ridicule en ietwat fantasierijke breinen. Jij staat dus op mijn lijst.

Net als Qwert, die hopelijk nog steeds het armbandje draagt wat ik haar al tijden geleden heb geschonken als teken van onze verbintenis.

Ook Nijn, Eleonora, Meds, Yas, Korenwolf, Yette, TL, Lindy en Loom ben ik erg nieuwsgierig naar. Overigens ben ik minstens zo nieuwsgierig naar de gecompliceerde en zijn eega, of Marg en ook Sammy. Djeez, lastig dit!







Compli ben ik ook wel benieuwd naar, en of zijn spruit wel op hém lijkt ipv de melkboer daar in het oosten;)

Kjong, daarvan wil ik weleens weten of ze ook zo gevat is in real life. Of Meds zo heerlijk sarcastisch. Lindy zo stylish en goedgebekt.



Flesje droge witte in combi met Arie en Eddy, dat lijkt me niet verkeerd.
Alle reacties Link kopieren
En Roosvrouw natuurlijk! Ik ga haar zo hard duwen in de rolstoel dat ze niet weet wat haar overkomt:D
Alle reacties Link kopieren
En Roosvrouw natuurlijk! Ik ga haar zo hard duwen in de rolstoel dat ze niet weet wat haar overkomt:D
Alle reacties Link kopieren
.
Alle reacties Link kopieren
.
Alle reacties Link kopieren
Er zijn maar weinig forummers waar ik oprecht nieuwsgierig naar bed, en dat is dan omdat ik het zulke fascinerende en soms juist iritante mensen vind.



Zuss, daar ben ik dus erg nieuwsgierig naar. :D Sorry Zussie, ik heb al zolang niet op je rug gezeten, heb werd weer hoog tijd. Maar eigenlijk voornamelijk om te zien, zoals Q ook zei, of we elkaar wellicht irl gewoon aardig zouden vinden.



Verder had ik destijds Marie graag willen ontmoeten, het stond ook gepland, maar die meet ging toen niet door vanwege de Gizmoaffaire. Later ging het helemaal niet meer door. ;):$



Maargoed, voor mij is het forum gezellig genoeg zo, dit is mijn digitale huiskamer. Ik heb hiernaast niet vreselijke interesse om daar ook nog een irlle koffiemiddag van te maken. Hoewel ik er wel soms over fantaseer hoor, zoals Loom schrijft, allemaal anoniem meeten in de RAI, en dan raden wie wie is. 



Okee, als er gedronken gaat worden, ben ik van de partij!  :D
Alle reacties Link kopieren
;)Zuss...daar heb ik over gedacht. Ik vind Zuss cool, maar...nu komt het Zuss...ik denk dat je je enórm gaat intimideren in real life. Dat denk ik echt. Ik val niet snel stil bij mensen en voel me niet snel geintimideerd, maar ik denk op de een of andere manier (rare hersenkronkel, die ook ten grondslag ligt aan 99,8% van al mijn postings hier) dat je me verlegen gaat maken.



Hm, tijd voor de dwangbuis wellicht;)
Alle reacties Link kopieren
.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven