Wie heeft er ervaring met Mindtuning?

05-05-2007 11:03 8 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo,



Graag wil ik ervaringen lezen die mensen hebben met de Mindtuning methode van Pieter Frijters (www.mindtuning.nl). Heeft het geholpen ja of nee? En voor welke klachten ben je behandeld?



Ik zelf heb last van hyperventilatie, paniekstoornis en fobische klachten. Aangezien ik hier graag vanaf wil zit ik te denken om zijn methode te proberen, maar wil wel weten of het werkt / kan werken of dat het weggegooid geld is...



groetjes Marijke
Alle reacties Link kopieren
ik quote van de gezondheidspijler :

Hoi,

Ben er ook geweest en heb er ongelofelijk veel spijt van. Het heeft me 600 euro gekost en heeft me totaal niet geholpen. Een kat in het nauw maakt rare sprongen en het uitstapje naar Pieter Frijters was er één van.

in één dag was ik 600! euro kwijt. Voelde me behoorlijk opgelicht maarja misschien lag het toch aan mij. Hoe dan ook ik zou het je niet aanraden. Van dat geld kun je beter vakantie vieren in een zonnig oord.



1 staat in de regelenmenten dat je niet hetzelfde topic op verschillende pijlers mag openen  ivm overzichtelijkheid.

2 is bovenstaande antwoord iets wat je niet wilde horen??
Alle reacties Link kopieren


ik quote van de gezondheidspijler :

Hoi,

Ben er ook geweest en heb er ongelofelijk veel spijt van. Het heeft me 600 euro gekost en heeft me totaal niet geholpen. Een kat in het nauw maakt rare sprongen en het uitstapje naar Pieter Frijters was er één van.

in één dag was ik 600! euro kwijt. Voelde me behoorlijk opgelicht maarja misschien lag het toch aan mij. Hoe dan ook ik zou het je niet aanraden. Van dat geld kun je beter vakantie vieren in een zonnig oord.



1 staat in de regelenmenten dat je niet hetzelfde topic op verschillende pijlers mag openen  ivm overzichtelijkheid.

2 is bovenstaande antwoord iets wat je niet wilde horen??




Ik heb hem hier ook geplaatst omdat ik graag meerdere reacties wil horen. Bij gezondheid kreeg ik niet veel reacties, en hoopte er hier meer te krijgen.

En zoals ik in mijn post schrijf wil ik zowel positieve als negatieve ervaringen horen, dus dat is zeker niet de reden dat ik het ook hier plaats (wist trouwens niet dat dat niet mocht)... en ben zeker blij met haar reactie.



maar ik neem aan dat jij dus geen ervaring met Mindtuning hebt?!
Alle reacties Link kopieren
nee. geen ervaring... ik heb de site bekeken ... en ik zou het ook niet doen.
Alle reacties Link kopieren
ik zou eerder zoeken naar een goede psychotherapeut.

of mogelijk een goede acupuncturist. (wel een die bij zo een centrale vereniging aangesloten is ivm ziektekostenverzekeraar   en betrouwbaarheid)
Alle reacties Link kopieren
quote:in één dag was ik 600! euro kwijt



klinkt als geldklopperij van de bovenste plank !!!!
Alle reacties Link kopieren


ik zou eerder zoeken naar een goede psychotherapeut.

of mogelijk een goede acupuncturist. (wel een die bij zo een centrale vereniging aangesloten is ivm ziektekostenverzekeraar   en betrouwbaarheid)
Ik heb al 4 psychotherapeuten/-logen gehad, dus daar ligt voor mij helaas niet de oplossing. Ik ben wel ook begonnen met haptonomie, en heb volgende week een afspraak met een sociaal-pedagogisch verpleegkundige om te kijken wat er nog meer voor soorten therapieen zijn waar ik baat bij zou kunnen hebben. Een kennis kwam metdat Mindtuning, vandaar.. het zal idd wel te mooi zijn om waar te zijn helaas..



acupunctuur is ook een goeie tip, tnx!
Alle reacties Link kopieren
Ik heb ook eens op een site gekeken, was een soort magnetisme behandeling.En met 1 behandeling van een paar uur zou je direct van al je klachten af zijn, kostte iets van 400 euro geloof ik.Ik heb die man toen nog wel gebeld (kat in het nauw maakt rare sprongen:D) en hij bleef maar zeggen dat deze methode niet kon mislukken, het was pure magie .......ik ben er niet in gestonken. :P

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven