Wie is er ook zo blij met dit herfstachtige weer?

17-08-2014 15:08 139 berichten
Alle reacties Link kopieren
De herfst komt er aan als je zo naar het weer kijkt.

Helemaal blij word ik daarvan, het is het echt mijn favorite seizoen.

Elk seizoen vind ik opzich wel iets hebben, al sla ik de zomer liever over.



Wie heeft dat ook?
Helaas...ik ben blij dat ik over een paar weken lekker nog even in Turkije zit. Zag voor over 2 weken al 40 graden staan! Heerlijk
Alle reacties Link kopieren
Geef mij maar zomer.
If you say one more time that islam is NOT a believe of peace..I will kill you!
Alle reacties Link kopieren
Ik!!!!

De zomer mag van mij ieder jaar overgeslagen worden en de herfst en de winter zijn mijn favoriete seizoenen. Ik vind dagen zoals deze supergezellig en zit met kat en warme chocomel op de bank. Heerlijk!
Ja ik! Geen raam meer open hoeven doen voor een beetje frisse lucht, heerlijk!
Alle reacties Link kopieren
Haha Desperate_Housewive, 40 graden ik moet er niet aan denken! Ik zou echt de hele dag in het zwembad liggen.

Maar ik wens jullie alvast een hele fijne vakantie, dat het voor jullie dan maar lekker warm mag worden
Ik zou de zomer absoluut niet willen overslaan, maar herfst vind ik ook een mooi seizoen. Hou ik ook van. Lekker thuis, filmpjes kijken, ovengerechten en soep koken, kaarsjes aan.
Alle reacties Link kopieren
quote:blue_lagoon schreef op 17 augustus 2014 @ 15:11:

Ik!!!!

De zomer mag van mij ieder jaar overgeslagen worden en de herfst en de winter zijn mijn favoriete seizoenen. Ik vind dagen zoals deze supergezellig en zit met kat en warme chocomel op de bank. Heerlijk!



Ja, warme chocomel!

Daar had ik vandaag ook direct zin in, en gelukkig hadden we nog net genoeg chocomel in huis voor ons drietjes.
Alle reacties Link kopieren
Neem eens een kijkje op het zomerhaters-winterliefhebbers topic. Daar vind je veel gelijkgestemden.



On topic: Hoewel ik echt genoten heb van de warmte en de zonneschijn vind ik dit gure weer ook wel iets hebben. Lekker in huis..gezellig.
I have neither the time nor the crayons to explain this to you.
Ik hou van de herfst, het is ook mijn favoriete seizoen. Maar ik vind het vooral grijs vandaag, tamelijk saai. Dit is niet mijn favoriete weer. (Bovendien is het nog geen herfst, het is gewoon zomer met regen.)
in de herfst gaat alles dood.

wat is daar leuk aan?
Alle reacties Link kopieren
quote:Desperate_Housewive schreef op 17 augustus 2014 @ 15:10:

Helaas...ik ben blij dat ik over een paar weken lekker nog even in Turkije zit. Zag voor over 2 weken al 40 graden staan! Heerlijk



Pff...40 graden mij toch echt te warm.

Ik wens je veel plezier in Turkije!
Alle reacties Link kopieren
quote:flowersamantha schreef op 17 augustus 2014 @ 15:13:

[...]





Ja, warme chocomel!

Daar had ik vandaag ook direct zin in, en gelukkig hadden we nog net genoeg chocomel in huis voor ons drietjes.



Lekker

Ik ben stapeldol op guur weer, binnenkort ook weer eens erwtensoep eten! Of een lekkere stamppot met rookworst en spekjes... mmmm... Verheug me ook al op het moment dat de gevulde speculaas weer in de winkels ligt!
Alle reacties Link kopieren
quote:Vera8 schreef op 17 augustus 2014 @ 15:13:

Neem eens een kijkje op het zomerhaters-winterliefhebbers topic. Daar vind je veel gelijkgestemden.

Bedankt, ga ik eens opzoeken.
Alle reacties Link kopieren
quote:blue_lagoon schreef op 17 augustus 2014 @ 15:16:

[...]





Lekker

Ik ben stapeldol op guur weer, binnenkort ook weer eens erwtensoep eten! Of een lekkere stamppot met rookworst en spekjes... mmmm... Verheug me ook al op het moment dat de gevulde speculaas weer in de winkels ligt!Haha, krijg er honger van!
Meds, ik vind de kleuren van herfst prachtig, het ruikt lekker buiten. Het kan nog prachtig nazomerweer zijn maar het kan ook stormen. De dagen worden korter maar niet tè. En last but not least: geen hooikoortsklachten meer.



Daarom hou ik van de herfst.
Alle reacties Link kopieren
quote:SeBastassaUnaCanzone schreef op 17 augustus 2014 @ 15:14:

Ik hou van de herfst, het is ook mijn favoriete seizoen. Maar ik vind het vooral grijs vandaag, tamelijk saai. Dit is niet mijn favoriete weer. (Bovendien is het nog geen herfst, het is gewoon zomer met regen.)Hier ben ik het mee eens, daarom voelt het voor mij ook niet 'echt' op dit moment. Desondanks prijs ik me toch gelukkig want het weer had nu ook heel anders kunnen zijn. Iedere gure regenachtige dag in de zomer is voor mij mooi meegenomen
Alle reacties Link kopieren
Afgrijselijk, ik haat dit soort weer. Ik hoop dat we nog een mooie nazomer krijgen.
verba volant, scripta manent.
Alle reacties Link kopieren
quote:flowersamantha schreef op 17 augustus 2014 @ 15:16:

[...]





Bedankt, ga ik eens opzoeken.Altijd welkom!
Alle reacties Link kopieren
quote:flowersamantha schreef op 17 augustus 2014 @ 15:17:

[...]





Haha, krijg er honger van!Ik ook. De geur van erwtensoep alleen al, daar word ik al gelukkig van
quote:SeBastassaUnaCanzone schreef op 17 augustus 2014 @ 15:17:

Meds, ik vind de kleuren van herfst prachtig, het ruikt lekker buiten. Het kan nog prachtig nazomerweer zijn maar het kan ook stormen. De dagen worden korter maar niet tè. En last but not least: geen hooikoortsklachten meer.



Daarom hou ik van de herfst.het zijn de kleuren van bladeren in doodsnood en de geur van verrotting en bederf. Nee ik sla de herfst graag over dit jaar.
Eigenlijk ben ik vooral blij dat we hier in Nederland echt verschil in seizoenen hebben. Okee, de winter afgelopen seizoen viel tegen op dat vlak, maar ik vind het echt leuk dat het normaal zo wisselt. Alles heeft wel wat. We hebben gelukkig een prachtige lente en zomer gehad, dat belooft wat voor de herfst/winter.
Aansteller.



Alle reacties Link kopieren
Wees welkom, flowersamantha!
Alle reacties Link kopieren
Ik sla graag de herfst en de winter over en dat dan ieder jaar.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven