Wie is er ook zo blij met dit herfstachtige weer?

17-08-2014 15:08 139 berichten
Alle reacties Link kopieren
De herfst komt er aan als je zo naar het weer kijkt.

Helemaal blij word ik daarvan, het is het echt mijn favorite seizoen.

Elk seizoen vind ik opzich wel iets hebben, al sla ik de zomer liever over.



Wie heeft dat ook?
mag ik ook een keer? ik heb weken dat geklaag van die dramaqueens van het "ik haat de zomer" topic moeten aanlezen.
Alle reacties Link kopieren
Ik wil 12 maanden zomaar. Het enige goed aan de herfst zijn kastanjes.
This user may use sarcasm and cynicism in a way you are not accustomed to. You might suffer severe mental damage.
Dank we gaan het vast heerlijk hebben!

Daarna mag van mij wel de herfst beginnen hoor. En een winter met sneeuw, zodat de slee weer gebruikt kan worden
Ja jij mag zeker ook een keer hoor!
quote:viva-amber schreef op 17 augustus 2014 @ 15:25:

Ik wil 12 maanden zomaar. Het enige goed aan de herfst zijn kastanjes.ja, leuk! Poppetjes maken met kastanjes en lucifers
Alle reacties Link kopieren
quote:Desperate_Housewive schreef op 17 augustus 2014 @ 15:25:

Dank we gaan het vast heerlijk hebben!

Daarna mag van mij wel de herfst beginnen hoor. En een winter met sneeuw, zodat de slee weer gebruikt kan worden



Dat is het allerbelangrijkste!

Ik wens jullie heel veel
Alle reacties Link kopieren
Ach het is nog geen herfst, gewoon iets minder zonnig. Heerlijke temperatuur trouwens.



Even Bertha wegjagen en dan zullen we vast wel weer lekker weer krijgen. Tussendoor is het hier trouwens heerlijk zonnig weer.
Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven
Alle reacties Link kopieren
Wat is er zo lekker aan dit depressieve rotweer?

Kinderen kunnen niet naar buiten.
Tuurlijk kunnen de kinderen wel naar buiten! Ze zijn toch niet van suiker?
Ik! Eindelijk weer weer om naar buiten te gaan met zoon!

En ik vind het wel herfst, ik houd de Keltische kalender aan: http://nl.wikipedia.org/wiki/Lughnasadh
Jij bent de hele zomer binnen gebleven met je zoon, NYC?
Alle reacties Link kopieren
quote:suicideblond schreef op 17 augustus 2014 @ 15:28:

Wat is er zo lekker aan dit depressieve rotweer?

Kinderen kunnen niet naar buiten.



Mijn kind gaat gewoon met plezier naar buiten met dit weer.

Als het flink regent wilt kind hier echt heel graag naar buiten.
Alle reacties Link kopieren
Ik vind dit weer heerlijk. Ik heb 1,5 week vakantie en ben blij dat ik niet elke dag 'verplicht' in de zon moet en dat ik heerlijk de hele dag onder een kleedje op de bank kan met m'n boek, sokken aan en een pot thee naast me. Het liefst heb ik er ook nog regen bij en donder en bliksem . En dan een lange wandeling maken, in een warm huis komen, warme cider drinken, kaarsen aan, kleedje erbij. Lovely.
'It's better to be absolutely ridiculous, than absolutely boring'
quote:SeBastassaUnaCanzone schreef op 17 augustus 2014 @ 15:33:

Jij bent de hele zomer binnen gebleven met je zoon, NYC?Wel buiten geweest maar niet 2 uur op een dag wezen lopen.
Alle reacties Link kopieren
Ik heb een hekel aan echte kou en sneeuw, maar de herfst vind ik fantastisch. Wandelingen, prachtige kleuren, stoofpotjes, kneuterige gezelligheid, met een dekentje in de zetel terwijl de regen tikt op het dakraam..... Allemaal fantastisch. Alleen vind ik het in augustus wel erg vroeg.
Oh, op zo'n manier. Het leek net alsof je de hele zomer binnen had gezeten met hem. Leek me zo sneu.
Alle reacties Link kopieren
quote:NYC schreef op 17 augustus 2014 @ 15:36:

[...]





Wel buiten geweest maar niet 2 uur op een dag wezen lopen.





Ik mag toch hopen dat jij over 2 jaar gewoon met je kind naar de speeltuin gaat en niet je kind binnen houdt zodra het boven de 22 graden is.



zon en warmte is goed voor kinderen, lekker vitamine D aanmaken.
"Laat varen alle hoop, gij die hier binnentreedt"
Nee, wel buiten geweest in de tuin onder de parasol in het badje en dergelijke. Maar vaak ook wel dan óf tussen 8.30 en 11.00 óf na 16.00. En nu met dit weer kan ik weer lekker met hem in het bos wandelen of lopend naar de supermarkt of langs de velden naar de paardjes kijken. Met dat hete weer deed ik mijzelf niet zoveel plezier door te gaan lopen. :(
Alle reacties Link kopieren
Heerlijk , als een kind zo blij !!

Wèg zomer, weg hitte

Kom maar op regen, wind rode neus, kou
Ontbijt: Een Smoothie banaan Lunch: Een cracker/avocado en guinoa salade Diner:57 pizza broodjes,13 donuts,2 bakken gefrituurde kipkluif, 9 Rosé
Vind er geen klap aan! Ik hou overigens wel van de herfst, maar dan als zonnige nazomer met temperaturen van ca. 20 graden. Vooral dat de vakanties weer voorbij zijn en het weer lekker rustig is buiten, gecombineerd met 'n lekker zonnetje en gekleurde blaadjes aan de bomen vind ik helemaal top!
Alle reacties Link kopieren
quote:Eindeloos schreef op 17 augustus 2014 @ 15:40:

Heerlijk , als een kind zo blij !!

Wèg zomer, weg hitte

Kom maar op regen, wind rode neus, kou
quote:saaaaar81 schreef op 17 augustus 2014 @ 15:39:

[...]





Ik mag toch hopen dat jij over 2 jaar gewoon met je kind naar de speeltuin gaat en niet je kind binnen houdt zodra het boven de 22 graden is.



zon en warmte is goed voor kinderen, lekker vitamine D aanmaken.



Boven de 22 vind ik wel te doen maar boven de 30 vind ik niet zo aangenaam. Of zit ik liever in de tuin in het badje.



Vreemd genoeg begrijpen mensen het altijd beter als je zegt: "Het regent/sneeuwt dus ik blijf binnen" dan wanneer je met 30 graden binnen wil zitten.
Alle reacties Link kopieren
Met 28 graden willen mijn kinderen gewoon naar de speeltuin. En dan moet ik echt gewoon mee hoor
"Laat varen alle hoop, gij die hier binnentreedt"
Alle reacties Link kopieren
quote:saaaaar81 schreef op 17 augustus 2014 @ 15:46:

Met 28 graden willen mijn kinderen gewoon naar de speeltuin. En dan moet ik echt gewoon mee hoor



Ik zou zelf dan toch ervoor kiezen om niet tussen 12 en 15 (of 11 en 16) te gaan.

Kind was hier met de hitte op die tijden ook veel liever binnen.
Ik vind elk seizoen prachtig, mits het zonnetje er bij schijnt .



Maar nee, ik ben er (nog) niet blij mee. Ik ben ruim twee kledingmaten afgevallen. Zomerkleren heb ik al verzameld, maar ik heb precies 2 passende jeans en een paar shirts met lange mouw. Voor de zomerspullen is het momenteel te koud (veel wind, af en toe regen, 16 graden).



Als ik over een paar weken weer kleren in mijn kast heb hangen, praten we nog eens.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven