Wie is er ook zo blij met dit herfstachtige weer?

17-08-2014 15:08 139 berichten
Alle reacties Link kopieren
De herfst komt er aan als je zo naar het weer kijkt.

Helemaal blij word ik daarvan, het is het echt mijn favorite seizoen.

Elk seizoen vind ik opzich wel iets hebben, al sla ik de zomer liever over.



Wie heeft dat ook?
Alle reacties Link kopieren
moet je wel een opa/oma/oom of tante in de buurt hebben....
wij slapen nooit.
Alle reacties Link kopieren
quote:NYC schreef op 17 augustus 2014 @ 16:08:

[...]





Mjah, die vermaken zich wss niet meer zo met een pierebadje in de tuin. Maar die kunnen dan wel weer alleen buiten spelen met vriendjes (of zelf naar die speeltuin of het bos lopen/fietsen/steppen) en dan eens per week ofzo (of in de vakantie wat vaker) naar een grotere speeltuin of een zwembad (of waar hij ook maar naartoe wil)Een groter bad!
Ik vind de zomer best leuk als het geen 86 graden is, maar dit weer vind ik helemaal niet erg.

Ik ben van de week bijna gekookt/gestoomd/gebraden terug gekomen van Mallorca. Niet te doen daar.. echt veel te heet.

Word je chagerijnig van.



Jaaaaaaaa chocomel, goed idee!!



Ach ieder seizoen heeft wel wat...
Alle reacties Link kopieren
badjes in de tuin vind ik een ellende met opruimen.

ik ga dus met mijn kinderen wel ergens zwemmen.
wij slapen nooit.
Alle reacties Link kopieren
quote:NYC schreef op 17 augustus 2014 @ 16:08:

[...]





Mjah, die vermaken zich wss niet meer zo met een pierebadje in de tuin. Maar die kunnen dan wel weer alleen buiten spelen met vriendjes (of zelf naar die speeltuin of het bos lopen/fietsen/steppen) en dan eens per week ofzo (of in de vakantie wat vaker) naar een grotere speeltuin of een zwembad (of waar hij ook maar naartoe wil)Als je tuin het toelaat kan je dan natuurlijk ook een groter zwembad neerzetten. Het buurmeisje heeft met de hitte daar veel ingezeten. Buurmeisje is een jaar of 10/12 volgens mij.
Alle reacties Link kopieren
quote:flowersamantha schreef op 17 augustus 2014 @ 16:07:

Voor een kind is het ook erg leuk om eens met opa/oma/tante/oom of dergelijke iets leuks te doen.

Dat is ook weer waar. Ik ging als kind iedere schoolvakantie bij opa en oma logeren en iedere vakantie keek ik daar weer naar uit. En dan fijn samen met oma naar het zwembad wat vijf minuten lopen achter hun huis ligt. Voor de rest betrok oma mij gewoon in haar eigen bezigheden en scharrelden we wat in en om het huis. Gouden herinneringen heb ik aan die tijd. Het zwembad is ongetwijfeld veranderd en gemoderniseerd in de loop der jaren, maar ik kan het me nog zo voor de geest halen
Verschrikkelijk! Nu weet ik weer waarom ik naar een warm land verhuisd ben! Nog een paar dagen en we gaan weer lekker naar huis.
Alle reacties Link kopieren
quote:NYC schreef op 17 augustus 2014 @ 16:08:

[...]





Mjah, die vermaken zich wss niet meer zo met een pierebadje in de tuin. Maar die kunnen dan wel weer alleen buiten spelen met vriendjes (of zelf naar die speeltuin of het bos lopen/fietsen/steppen) en dan eens per week ofzo (of in de vakantie wat vaker) naar een grotere speeltuin of een zwembad (of waar hij ook maar naartoe wil)





Ik laat mijn net 7 jarige voorlopig echt nog niet alleen naar de speeltuin. En al helemaal nog niet alleen naar het bos

Maar goed, zo'n dingen wijzen zich echt allemaal vanzelf wel uit.
"Laat varen alle hoop, gij die hier binnentreedt"
Alle reacties Link kopieren
En wij woonden zelf dichtbij het kanaal. Mijn ouders hadden een opblaasbaar roeibootje en dan gingen we het kanaal op met het bootje en dan mocht ik als kind in het kanaal zwemmen



Tegenwoordig niet meer aan te raden, teveel boten en de graskanten worden veelal gebruikt als hondenuitlaatstrook *ril* Die lucht daar ga je vooral in de zomer echt niet mee lachen.
Alle reacties Link kopieren
quote:flowersamantha schreef op 17 augustus 2014 @ 16:07:

[...]





Voor alsnog vind mijn kind de hitte helemaal niet leuk, al kan dat altijd veranderen natuurlijk.



Je hoeft echt niet overal bij te zijn als moeder of vader. En zelfs is het niet nodig dat een van de twee er altijd bij is.



Voor een kind is het ook erg leuk om eens met opa/oma/tante/oom of dergelijke iets leuks te doen.



Jij vind het prachtig weer als er veel zon is en hitte. Niet iedereen deelt die mening.





Moeten oma's, opa's, ooms, tantes wel beschikbaar zijnren er überhaupt zin in hebben natuurlijk.



maar ook dat wijst zich vanzelfsprekend wel uit.
"Laat varen alle hoop, gij die hier binnentreedt"
Alle reacties Link kopieren
Maar wat ik vooral wil zeggen, geen mietje wezen als het op je kinderen aankomt.
"Laat varen alle hoop, gij die hier binnentreedt"
Alle reacties Link kopieren
quote:flowersamantha schreef op 17 augustus 2014 @ 16:12:

[...]





Als je tuin het toelaat kan je dan natuurlijk ook een groter zwembad neerzetten. Het buurmeisje heeft met de hitte daar veel ingezeten. Buurmeisje is een jaar of 10/12 volgens mij.Ik lag er als negentienjarige nog in
quote:blue_lagoon schreef op 17 augustus 2014 @ 16:19:

[...]





Ik lag er als negentienjarige nog in Ik met 30 . Toen was mijn dochter 1. Heerlijk. In de middaguren zij in het badje, parasol erboven en ik er lui naast met leesvoer en mijn voeten in het water. ´s Avonds Dochter in bedje en wij met een drankje in het bad. Precies goed om met ons hoofd op de rand te liggen.
Alle reacties Link kopieren
Ik vind alle seizoenen iets hebben, zowel positief als negatief.

Zomer:

- heerlijke zon op je koppie

- mensen zijn vrolijker om je heen

- krijg zelf ook betere zin

- een gevoel van vrijheid (lekker onder een boom een boek lezen)

- bbq

- fietsen



Minpunten

- muggen!

- insmeren

- niet kunnen slapen vd warmte



Winter:

- lekker op de bank kruipen



- koud

- lang duren met aankleding

- slechte wegen om te rijden door sneeuw

- openbaar vervoer rijdt niet
Alle reacties Link kopieren
quote:Exces schreef op 17 augustus 2014 @ 16:26:

[...]





Ik met 30 . Toen was mijn dochter 1. Heerlijk. In de middaguren zij in het badje, parasol erboven en ik er lui naast met leesvoer en mijn voeten in het water. ´s Avonds Dochter in bedje en wij met een drankje in het bad. Precies goed om met ons hoofd op de rand te liggen.



Dat klinkt fijn



Als ik buitenruimte zou hebben (een dakterras zou ideaal zijn) dan zou ik ook zelf een badje overwegen voor in de zomer. Inderdaad lekker samen 's avonds met een drankje in het bad. Zou het helemaal zien zitten!
Alle reacties Link kopieren
Ik vind het vervelend.
Ik heb de eerste gluhwein alweer gehad. Al hoop ik wel op een mooie nazomer.
Mmm, kopje thee erbij.



Lezen kan in elk jaargetijde. Ik had gisteren een boek gekocht om vanaf morgen in de trein te lezen, maar het is nu al uit.
Alle reacties Link kopieren
Mijn ouders hebben een vakantiehuisje op een camping, als we daar 's zomers zijn dan vind ik het wel leuk als het mooi weer is. 's Ochtends naar het zwembad, 's middags lekker in de tuin met water spelen, 's avonds naar het meer. Nu we weer thuis zijn vind ik dit weer ook wel best. Lekker thuis spelen, spelletjes doen, af en toe een film kijken. Hier wordt het in huis ook zo heet, dat slaapt niet lekker
Don't waste your time on jealousy,
Sometimes you're ahead, sometimes you're behind.
Alle reacties Link kopieren
quote:Susan schreef op 17 augustus 2014 @ 16:35:

Mijn ouders hebben een vakantiehuisje op een camping, als we daar 's zomers zijn dan vind ik het wel leuk als het mooi weer is. 's Ochtends naar het zwembad, 's middags lekker in de tuin met water spelen, 's avonds naar het meer.Dat klinkt wel heel gezellig!
Alle reacties Link kopieren
Ik vind het nu even lekker, omdat ik 40 weken zwanger ben..maar hoop op een lekkere warme nazomer. De winter ( en dan m.n januari t/m half mei haat ik.. m.n dat mijn zoon altijd ziek is.. (Astma) bleugh!
Alle reacties Link kopieren
Heerlijk dit weer!! De herfst is absoluut mijn favoriete seizoen. Het ruikt lekker, t is mooi, gezellig, wat wil je nog meer. Echt genieten.
Alle reacties Link kopieren
quote:ambrosia9 schreef op 17 augustus 2014 @ 16:37:

Heerlijk dit weer!! De herfst is absoluut mijn favoriete seizoen. Het ruikt lekker, t is mooi, gezellig, wat wil je nog meer. Echt genieten.
Alle reacties Link kopieren
Ik hoop dat de zomer snel terug komt.

Temperatuur van een graad of 20, 22, beetje wind: heerlijk!
Over twee weken is het weer 28 graden gelukkig! Tot die tijd ga ik lekker naar Curaçao, wat een kutkou hier.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven