Wie is er ook zo blij met dit herfstachtige weer?

17-08-2014 15:08 139 berichten
Alle reacties Link kopieren
De herfst komt er aan als je zo naar het weer kijkt.

Helemaal blij word ik daarvan, het is het echt mijn favorite seizoen.

Elk seizoen vind ik opzich wel iets hebben, al sla ik de zomer liever over.



Wie heeft dat ook?
Alle reacties Link kopieren
Eerst nog 2 wkn naar frankrijk (tips graag in mn topic) daarna nazomeren, genieten van pompoensoep, helaas geen bokbier dit jaar, daarna genieten van de kleurenpracht in de bossen en het jaar afsluiten met de laatste kerst met zn 2e en als teletubbie t jaar uit. #zinin.



Each moment of the year has its own beauty.
Been there, done that, got the T-shirt.
quote:-Bladora- schreef op 17 augustus 2014 @ 15:34:

Ik vind dit weer heerlijk. Ik heb 1,5 week vakantie en ben blij dat ik niet elke dag 'verplicht' in de zon moet en dat ik heerlijk de hele dag onder een kleedje op de bank kan met m'n boek, sokken aan en een pot thee naast me. Het liefst heb ik er ook nog regen bij en donder en bliksem . En dan een lange wandeling maken, in een warm huis komen, warme cider drinken, kaarsen aan, kleedje erbij. Lovely.Dit! Heerlijk!
Alle reacties Link kopieren
Ik vind er geen zak aan. Af en toe eens een dag met een losse bui okee. Die klamme nachten zijn ook niks. Maar langer dan een week elke dag plensbuien of hele dagen regen. Nee dat verpest mijn humeur. Zeker als je maar 3 weken vakantie hebt.
Alle reacties Link kopieren
Och vorig jaar september vakantie in nl. 1e 2 weken sept boven de 25c met uitschieters naar 30 dus ik geef de moed niet op.



OT: Lente!
Alle reacties Link kopieren
schitterend weer; plukken mist in de velden
it's a big club and you ain't in it
Alle reacties Link kopieren
Misschien is oktober wel weer warm. Ik heb op 3 november 2011 in mijn korte broek nog de tuin staan doen. En ik ben een koukleum. Het is mij vaker opgevallen dat een natte zomer een mooi najaar had.
Alle reacties Link kopieren
Ik vind het nog helemaal niet herfstig.

Het regent af en toe een beetje en het is wat frisser, maar ik loop nog steeds zonder jas lekker door de stad te banjeren.



Eindelijk, want dit jaar vond ik de hitte toch wat minder dan normaal.



Bovendien is het hier helemaal goed gepland. Nu heb ik wel verlof, maar het was warm precies toen het zomervakantie was en nu school weer begint, wordt het prima binnen weer. Dat is beter dan zeikende pubers omdat het te warm is in het lokaal en ze naar buiten willen;) Waar ze natuurlijk gewoon helemaal gelijk in hebben. Echt, wat dat betreft is het weer precies goed gepland dit jaar.
quote:ambrosia9 schreef op 17 augustus 2014 @ 16:37:

Heerlijk dit weer!! De herfst is absoluut mijn favoriete seizoen. Het ruikt lekker, t is mooi, gezellig, wat wil je nog meer. Echt genieten.



Same here

Heb heerlijk door de regen gewandeld, een douche genomen en nu met dekentje op de bank met de geur van stamppot op de achtergrond
Ik geniet van dit weer. Heerlijk!!
Ik! Zalig dit weer
quote:hondenmens schreef op 17 augustus 2014 @ 17:18:

Ik vind er geen zak aan. Af en toe eens een dag met een losse bui okee. Die klamme nachten zijn ook niks. Maar langer dan een week elke dag plensbuien of hele dagen regen. Nee dat verpest mijn humeur. Zeker als je maar 3 weken vakantie hebt.Maar het is hondenweer
Alle reacties Link kopieren
quote:blue_lagoon schreef op 17 augustus 2014 @ 16:19:

[...]





Ik lag er als negentienjarige nog in



De buurvrouw springt er ook vaak in. Volgens mij is ze 50.

Dus daar zit geen leeftijd aan, haha.



Denk dat ik volgend jaar ook een zwembad in de tuin ga zetten.
Alle reacties Link kopieren
quote:flowersamantha schreef op 17 augustus 2014 @ 17:27:

[...]





De buurvrouw springt er ook vaak in. Volgens mij is ze 50.

Dus daar zit geen leeftijd aan, haha.



Denk dat ik volgend jaar ook een zwembad in de tuin ga zetten.



Ik was bang dat ik kinderachtig zou zijn met een badjes-wens maar volgens mij zit er inderdaad echt geen leeftijd aan om lekker verkoeling te zoeken. Mooi om dat te lezen van je buurvrouw



En volgend jaar lekker een badje opzetten hoor!
Alle reacties Link kopieren
quote:ambrosia9 schreef op 17 augustus 2014 @ 16:37:

Heerlijk dit weer!! De herfst is absoluut mijn favoriete seizoen. Het ruikt lekker, t is mooi, gezellig, wat wil je nog meer. Echt genieten.Ja, heerlijk he
Alle reacties Link kopieren
Heerlijk weer dit, binnen lekker de kaarsjes aan en buiten is het koud en guur.

Mag alleen van man de verwarming niet aanzetten, maar het is maar 20.5 graad binnen hoor, 'trek je maar een extra dikke trui aan' aldus mijn man.



Ik vind alle jaargetijden iets hebben, de zomer met de warmte, zon en lekker lang buiten zitten, de herfst met de regen, de wind en alle blaadjes die van de bomen vallen, de winter omdat het zoo koud is buiten en binnen lekker warm en de lente met de lammetjes, vogeltjes, bloemetjes overal en de bomen die weer blad krijgen.

Vind gewoon alles gezellig
Ik woon ergens 'onder de rook van Lowlands.' Ik geloof niet dat de bezoekers blij zijn vandaag! Net dacht ik dat de regen door het dak kwam, zo hard ging het. Lekker hoor.
Word depressief van dit weer
quote:oldwood schreef op 17 augustus 2014 @ 18:04:

Ik vind alle jaargetijden iets hebben, de zomer met de warmte, zon en lekker lang buiten zitten, de herfst met de regen, de wind en alle blaadjes die van de bomen vallen, de winter omdat het zoo koud is buiten en binnen lekker warm en de lente met de lammetjes, vogeltjes, bloemetjes overal en de bomen die weer blad krijgen.

Vind gewoon alles gezellig Eens, maar wel gewoon in het eigen seizoen, dus geen herfst in augustus
Nu vind ik het weer vreselijk. Het hoort nog heerlijk zomer te zijn! Maar in oktober vind ik dit weer ook erg fijn, maar nu nog evenniet...
Alle reacties Link kopieren
Waar woont iedereen? Want ik vind het hier dus echt echt echt niet herfstig. Ok het is geen 30 graden, maar gewoon een wat minder warm zomerweekje. Ik snap er helemaal niks van.
Vlakbij Lowlands dus.



Maar hier hebben we niks te klagen hoor, het is de afgelopen week perfect weer geweest. Alleen dit weekend dus wat minder, veel regen.
Alle reacties Link kopieren
quote:Mevrouw75 schreef op 17 augustus 2014 @ 18:23[/message]:

Waar woont iedereen? Want ik vind het hier dus echt echt echt niet herfstig. Ok het is geen 30 graden, maar gewoon een wat minder warm zomerweekje. Ik snap er helemaal niks van.



hier regende het vandaag de hele dag, nu plenst het.

vlgns mij moet ik een ark gaan bouwen, woon in midden NL.
wij slapen nooit.
Alle reacties Link kopieren
Mijn zwangere ik zegt: heerlijk, dit weer.

Mijn eigen ik zegt: bagger, ik wil zon en warmte.
Alle reacties Link kopieren
hier de weersverwachting van komende week;

http://www.knmi.nl/waarschuwingen_en_verwachtingen/



om depressief van te worden.
wij slapen nooit.
quote:saaaaar81 schreef op 17 augustus 2014 @ 16:17:

Maar wat ik vooral wil zeggen, geen mietje wezen als het op je kinderen aankomt.Daar ben ik het helemaal mee eens

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven