Wie mis jij op het forum momenteel? Deel 2

06-07-2016 20:22 1286 berichten
De titel spreekt voor zich.

In het eerste deel deden de mods het verzoek geen negatieve uitlatingen te doen over forummers die zich niet kunnen verdedigen (permabannelingen bijvoorbeeld).
Alle reacties Link kopieren
Dan ook geen positieve uitlatingen.
Ik mis DeMagnumVanEllen, vooral omdat ik dat een geweldige Nick vond, heerlijk opvallend.
Alle reacties Link kopieren
Ik zoek voormalig forumster Lughnasadh.



Gevonden !

Betty White: "Once you go blackberry... Hmmmmmhmmmm"
Alle reacties Link kopieren
Fleurtje en Murdoch.
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
Alle reacties Link kopieren
quote:Frizz schreef op 06 juli 2016 @ 20:25:

Dan ook geen positieve uitlatingen.Dat precies.
Alles komt goed, alleen de rest niet
Fleurtje is er toch gewoon onder een andere nick?
Alle reacties Link kopieren
quote:Pantax schreef op 06 juli 2016 @ 20:36:

Fleurtje is er toch gewoon onder een andere nick?Wie dacht jij dan?
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
quote:Frizz schreef op 06 juli 2016 @ 20:25:

Dan ook geen positieve uitlatingen.

Sorry maar ik laat me door andere forummers geen zelfverzonnen huisregels opleggen.



Als ik wil zeggen dat ik Sap, Antonio, Jaap of wie dan ook van de permabannelingen mis, omdat ik ze kleurrijk en apart vond dan doe ik dat, wat jij daar ook van vindt.
Kleurrijk en apart lijken me prima benamingen voor iemand die je mist op het forum. Maar het ophemelen zoals dat gebeurde in het andere topic was zum kotzen.
Ik mis Wombat en Murdoch vanwege hun heerlijke gortdroge humor. Er is gelukkig recentelijk een hele grappige vervanger opgedoken .
Laaaaat maar, straks ook nog een ban.
quote:Avondzon schreef op 06 juli 2016 @ 20:45:

Kleurrijk en apart lijken me prima benamingen voor iemand die je mist op het forum. Maar het ophemelen zoals dat gebeurde in het andere topic was zum kotzen.Dat is jou mening. Ik vond het neersabelen zum kotzen. Gelukkig mag dat niet meer.
Alle reacties Link kopieren
quote:iris1969 schreef op 06 juli 2016 @ 20:43:

[...]



Sorry maar ik laat me door andere forummers geen zelfverzonnen huisregels opleggen.



Als ik wil zeggen dat ik Sap, Antonio, Jaap of wie dan ook van de permabannelingen mis, omdat ik ze kleurrijk en apart vond dan doe ik dat, wat jij daar ook van vindt.Meid, fantastisch. Dat jij geen 1+1 kan wist ik allang hoor, don't worry.
quote:ZombieQueen schreef op 06 juli 2016 @ 20:46:

[...]





Jij had beter gewoon weg kunnen blijven. En toch deed ik dat niet. Tja je zal er mee moeten leren leven
quote:iris1969 schreef op 06 juli 2016 @ 20:46:

[...]



Dat is jou mening. Ik vond het neersabelen de waarheid zum kotzen. Gelukkig mag dat niet meer.Snap ik.
quote:Frizz schreef op 06 juli 2016 @ 20:47:

[...]





Meid, fantastisch. Dat jij geen 1+1 kan wist ik allang hoor, don't worry.Jij wilt mensen je wil opleggen maar dat lukt je nu niet, dus nu verder niet zeuren.
quote:Avondzon schreef op 06 juli 2016 @ 20:48:

[...]





Snap ik.Jouw waarheid, maar nu hou ik er over op, want we gaan al te lang off topic
quote:iris1969 schreef op 06 juli 2016 @ 20:49:

[...]



Jij wilt mensen je wil opleggen maar dat lukt je nu niet, dus nu verder niet zeuren.Moet je zelf ook niet zeggen dat Frizz niet verder moet zeuren...
Ik mis er eentje, dat is Redbulletje. Kan iemand mij vertellen waar zij gebleven is?
Alle reacties Link kopieren
quote:SallySpectra schreef op 06 juli 2016 @ 20:49:

very metal
Alle reacties Link kopieren
quote:iris1969 schreef op 06 juli 2016 @ 20:49:

[...]



Jij wilt mensen je wil opleggen maar dat lukt je nu niet, dus nu verder niet zeuren.



Gelukkig weet jij wat ik wil.

Proest.
Alle reacties Link kopieren
quote:Hoezitdit schreef op 06 juli 2016 @ 20:51:

Ik mis er eentje, dat is Redbulletje. Kan iemand mij vertellen waar zij gebleven is?Even geen zin in het forum.
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
quote:Frizz schreef op 06 juli 2016 @ 20:25:

Dan ook geen positieve uitlatingen.Dit!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven