Wie vindt zichzelf intelligenter dan het gros van het forum?

10-12-2016 13:10 80 berichten
Beste mede-forumsters en forummers...wie van jullie houdt helemaal van zijn eigen hersenen, vindt zichzelf ontzettend slim, geeft zichzelf altijd gelijk bij intellectuele discussies en heeft zoiets van: ik ben blij met mijn intelligentie en hoe ik dat ten toon spreid?

Geef jezelf een schouderklopje door jezelf hier in te schrijven als bewijs van de intelligentie die je hebt en als bevestiging van de trots die je voelt door zo lekker gewoon je slimme zelf te zijn.

Laat zien dat je intelligenter bent dan het gros van de forummers, geef jezelf een IQ van 150...



Dus: reageer in het kort bijvoorbeeld een klein of groot bewijs van je intelligentie en wat jij vindt dat je het afgelopen jaar hebt bereikt daarmee. Ik ben benieuwd!
Van de forummers, bedoel je. Een forum is een ding; daarmee leg je de lat wel erg laag.
Naar aanleiding van dit topic: Marana_ in "Wie vindt zichzelf een top-vrouw?"
Dat paste niet Amand
On topic: nope, dat vind ik niet. Ik vind mij zelf ook hier weer niet top maar vrij gemiddeld.




Gemiddelde intelligentie, bevalt me prima!
150? Veel hoger hoor, ik scoor 175 minstens
Tentoonspreid
Ik denk dat de meerderheid hier zich bovengemiddeld voelt tov het niveau van de gemiddelde forummer.
Alle reacties Link kopieren
This user may use sarcasm and cynicism in a way you are not accustomed to. You might suffer severe mental damage.
quote:Captain_Obvious schreef op 10 december 2016 @ 13:16:

Ik denk dat de meerderheid hier zich bovengemiddeld voelt tov het niveau van de gemiddelde forummer.Denk ik ook. Wat natuurlijk niet kan, een meerderheid die slimmer is dan het gemiddelde van alle forummers, maar hey
quote:Captain_Obvious schreef op 10 december 2016 @ 13:16:

Ik denk dat de meerderheid hier zich bovengemiddeld voelt tov het niveau van de gemiddelde forummer.Dat denk ik ook ja.
Gelukkig zegt spatiegebruik niet zoveel over je intelligentie





Ik ben bovengemiddeld intelligent, dus ook tov de meeste forummers hier. Zo, ik durf wel he!
Ik voel m'n IQ wel eens dalen als ik hier op het forum lees.
quote:strikjemetstippels schreef op 10 december 2016 @ 13:17:

[...]



Denk ik ook. Wat natuurlijk niet kan, een meerderheid die slimmer is dan het gemiddelde van alle forummers, maar hey Dat was ook de grap
quote:strikjemetstippels schreef op 10 december 2016 @ 13:17:

[...]



Denk ik ook. Wat natuurlijk niet kan, een meerderheid die slimmer is dan het gemiddelde van alle forummers, maar hey
quote:Grobbekuiken schreef op 10 december 2016 @ 13:19:

[...]





Dat denk ik ook ja.Tik 'm aan!
quote:Marana_ schreef op 10 december 2016 @ 13:19:

Gelukkig zegt spatiegebruik niet zoveel over je intelligentie





Ik ben bovengemiddeld intelligent, dus ook tov de meeste forummers hier. Zo, ik durf wel he!Mijn hersenen zijn top, ze zijn wel vet en out of order, maar ze zijn wel van mij en ik plaats ze niet onder mijn voeten.
quote:Marana_ schreef op 10 december 2016 @ 13:19:

Gelukkig zegt spatiegebruik niet zoveel over je intelligentie





Ik ben bovengemiddeld intelligent, dus ook tov de meeste forummers hier. Zo, ik durf wel he!Spatiegebruik is wel heel hip, dat dan weer wel
quote:Marana_ schreef op 10 december 2016 @ 13:19:

Gelukkig zegt spatiegebruik niet zoveel over je intelligentie





Ik ben bovengemiddeld intelligent, dus ook tov de meeste forummers hier. Zo, ik durf wel he!
quote:strikjemetstippels schreef op 10 december 2016 @ 13:20:

[...]



Mijn hersenen zijn top, ze zijn wel vet en out of order, maar ze zijn wel van mij en ik plaats ze niet onder mijn voeten.
Laat ik het zo zeggen: ik herken de mensen die in dezelfde top 5 procent zitten.
Namen en rugnummers Amand
quote:Amand schreef op 10 december 2016 @ 13:22:

Laat ik het zo zeggen: ik herken de mensen die in dezelfde top 5 procent zitten.Occupy brain cells! We are the 95%!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven