Wie wil er een extra topic met strengere napraat?

16-12-2014 18:00 385 berichten
Eentje waar niet offtopic gepraat mag worden, waar alleen ban's en beleid besproken mogen worden?



Dus we houden napraat deel 13/14 enz. zoals die nu is.

Die we Napraat met offtopic kletsen noemen en dan een nieuwe schone voor de niet kletsers?

Zeg Napraat niet offtopic kletsen deel 1?





Een discussie over het huidige napraat en de invulling hoeven we hier niet nog eens te houden denk ik?

Dat is al 13 delen lang aan de gang en de opperMod vind dat er offtopic geklets mag worden.



AANVULLING: Ik vind het topic zoals het nu is met oftopic geklets af en toe prima. Als ik wat wil weten lees ik even terug of vraag het gewoon. Maar zo denkt niet iedereen er over, vandaar mijn vraag.



Aanvulling nummer 2: Ik zie weinig animo voor een droog napraat topic op een paar forummers na.



Mochten er toch nog heel veel forummers komen na deze post die daar echt naar verlangen... je staat vrij om dat verlangen kenbaar te maken bij de Mods. Ik ga niet een extra topic aanvragen.

Extra napraat topic voor NIET offtopic praat?

Totaal aantal stemmen: 118

Ja, graag. (42%)
Nee, niet nodig. (26%)
Kan me niet boeien... (31%)
Yep, 2 sticky's aub.
Ik zeg; proberen kan altijd.
Ik zelf stem voor, dan is er keuze en dus hopelijk geen gezeur meer
anti
Voor. En moeite waard om bij de mods te leggen.
Alle reacties Link kopieren
quote:vivamila schreef op 16 december 2014 @ 18:14:

Voor. En moeite waard om bij de mods te leggen.Dit. Ik lees het topic nu niet omdat er zo eindeloos geneuzeld wordt.
Natte tosti..
quote:MevrouwTomatensoep schreef op 16 december 2014 @ 18:20:

[...]



Dit. Ik lees het topic nu niet omdat er zo eindeloos geneuzeld wordt.



Gaat al de hele dag over het beleid op dat specifieke topic. Dat vind ik dus geneuzel vandaar deze vraag.

Weet niet of de Mods zoiets willen maar vragen staat vrij.
Alle reacties Link kopieren
Ik ben vast heel suf en zo, maar ik begrijp die hele napraat niet zo
Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!
quote:Summerdance schreef op 16 december 2014 @ 18:31:

Ik ben vast heel suf en zo, maar ik begrijp die hele napraat niet zo Stem dan maar gewoon op ja
Alle reacties Link kopieren
Ik stem op: kan me niet boeien.

Proberen kan altijd toch.
quote:Summerdance schreef op 16 december 2014 @ 18:31:

Ik ben vast heel suf en zo, maar ik begrijp die hele napraat niet zo Ik ook niet
Ja, graag. Napraat is nu gewoon een kletstopic met een vaste kliek, en als je daar eens iets meldt over een topic lezen ze het niet omdat ze te druk zijn met op elkaar te reageren.
Alle reacties Link kopieren
Kan napraat niet gewoon napraat blijven? En het geklets is een ander topic, zonder napraat titel? Net als alle andere kletstopics. En dat hoeft ook niet sticky te zijn.
quote:viennas schreef op 16 december 2014 @ 18:55:

Kan napraat niet gewoon napraat blijven? En het geklets is een ander topic, zonder napraat titel? Net als alle andere kletstopics. En dat hoeft ook niet sticky te zijn.Nee, want op de napraat is offtopic kletsen gewoon toegestaan. Er zijn alleen mensen die behoefte hebben aan een napraat waar striktere regels gelden.
Het zal mij jeuken Ik vind napraat prima zoals het nu is.

Als er mensen een topic willen niks off topic is, veel plezier.
Alle reacties Link kopieren
Ik ben sowieso tegen streng modereren, dus tegen. Topics worden wat de forummers ervan maken. En als dat een kletstopic is, dan is dat zo. Wees blij dat er eindelijk eens een plek is waar je gewoon mag zeggen wat je denkt.

Bovendien gaat t toch niet werken, 2 topics, maar dat terzijde.
.
Alle reacties Link kopieren
.....
Wees jezelf....
Ja hoor, waarom niet. Kan ik daar lezen of er nog iets gebeurd is en blijft de huidige zoals ie is.
Alle reacties Link kopieren
quote:MonteCara schreef op 16 december 2014 @ 18:44:

[...]





Ik ook niet ik ook niet haha
Wees jezelf....
quote:karinr schreef op 16 december 2014 @ 19:03:

.....Zeg het maar hoor
Alle reacties Link kopieren
Het gaat niet om een keer off topic, het gaat om pagina's vol oeverloos geklets.
O is het weer mot op napraat? Zullen we het er hier eens over hebben? Ik eis een samenvatting.
Alle reacties Link kopieren
"waar alleen ban's en beleid besproken mogen worden"



Ook over topics natuurlijk.
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
quote:Star schreef op 16 december 2014 @ 19:26:

O is het weer mot op napraat? Zullen we het er hier eens over hebben? Ik eis een samenvatting.Sommigen vinden dat er te veel gekletst wordt op de Napraat, anderen vinden dat niet. En de mods zal het aan hun reet roesten.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven