Wie wil er een extra topic met strengere napraat?

16-12-2014 18:00 385 berichten
Eentje waar niet offtopic gepraat mag worden, waar alleen ban's en beleid besproken mogen worden?



Dus we houden napraat deel 13/14 enz. zoals die nu is.

Die we Napraat met offtopic kletsen noemen en dan een nieuwe schone voor de niet kletsers?

Zeg Napraat niet offtopic kletsen deel 1?





Een discussie over het huidige napraat en de invulling hoeven we hier niet nog eens te houden denk ik?

Dat is al 13 delen lang aan de gang en de opperMod vind dat er offtopic geklets mag worden.



AANVULLING: Ik vind het topic zoals het nu is met oftopic geklets af en toe prima. Als ik wat wil weten lees ik even terug of vraag het gewoon. Maar zo denkt niet iedereen er over, vandaar mijn vraag.



Aanvulling nummer 2: Ik zie weinig animo voor een droog napraat topic op een paar forummers na.



Mochten er toch nog heel veel forummers komen na deze post die daar echt naar verlangen... je staat vrij om dat verlangen kenbaar te maken bij de Mods. Ik ga niet een extra topic aanvragen.

Extra napraat topic voor NIET offtopic praat?

Totaal aantal stemmen: 118

Ja, graag. (42%)
Nee, niet nodig. (26%)
Kan me niet boeien... (31%)
quote:hatsetats schreef op 17 december 2014 @ 16:15:

[...]



Omdat het een steeds meer een eng groepje wordt (niet als in griezelig eng maar als in nauw, smal, strak benepen, bekrompen, beperkt eng) is geworden. Dat er nu zelfs mensen het gevoel krijgen 'in te breken'. En alles wat anders is, denkt of post wordt de strot afgebeten. Heel verwonderlijk wanneer je bedenkt hoe er daar redelijk recent tegen het vermeende 'groepje' is geageerd.Goh, er zijn juist een heleboel nieuwe forummers in dat topic bijgekomen omlangs (bv brex) mensen die het prima naar hun zin hebben hoor. Paste het soms niet meer in jou straatje??
Alle reacties Link kopieren
quote:Annapalona schreef op 17 december 2014 @ 16:13:

Nou jullie zoeken het maar uit verder.



De vraag ligt bij de Mods, er komt wel of niet een extra napraat die aan de behoeftes van de niet kletsers zou kunnen voldoen. Of niet en daar zal iedereen het mee moeten doen.





En mijn kerstgevoel en het willen meedenken met mensen met andere behoeftes en wensen is nu wel genoeg de grond in gebeukt.



Ik ga nu verder met mijn kersttrui breien...





Je hebt prima meegedacht!

Laat dat niet anders gaan voelen voor je.
Alle reacties Link kopieren
Als ik mod was, zou ik ons trouwens lekker in ons eigen sop gaar laten koken en me niet gaan mengen in het gezeur. Want er is toch geen goede oplossing. Dit topic zakt vanzelf weer weg, en Napraat blijft gewoon wat het was/is.

Want het verbieden van kletsen op Napraat gaat hem natuurlijk ook niet worden. Dan moet er 24/7 wacht worden gehouden. En ik heb al eerder gezegd: de grens tussen klets en napraat is gewoon lastig te trekken. Moet er dan bv een goedemorgen-verbod komen ofzo ?
.
quote:hatsetats schreef op 17 december 2014 @ 16:15:

[...]



Omdat het een steeds meer een eng groepje wordt (niet als in griezelig eng maar als in nauw, smal, strak benepen, bekrompen, beperkt eng) is geworden. Dat er nu zelfs mensen het gevoel krijgen 'in te breken'. En alles wat anders is, denkt of post wordt de strot afgebeten. Heel verwonderlijk wanneer je bedenkt hoe er daar redelijk recent tegen het vermeende 'groepje' is geageerd.Gevalletje projectie?
Alle reacties Link kopieren
quote:impala schreef op 17 december 2014 @ 16:19:

Als ik mod was, zou ik ons trouwens lekker in ons eigen sop gaar laten koken en me niet gaan mengen in het gezeur. Want er is toch geen goede oplossing. Dit topic zakt vanzelf weer weg, en Napraat blijft gewoon wat het was/is.

Want het verbieden van kletsen op Napraat gaat hem natuurlijk ook niet worden. Dan moet er 24/7 wacht worden gehouden. En ik heb al eerder gezegd: de grens tussen klets en napraat is gewoon lastig te trekken. Moet er dan bv een goedemorgen-verbod komen ofzo ? Nou dat laatste sowieso want de morgens vind ik nooit goed als nachtdier
Alle reacties Link kopieren
quote:Annapalona schreef op 17 december 2014 @ 16:09:

[...]





Weet niet met welke type 'Nederlanders' jij omgaat Och, die Nederlanders die lopen te schelden omdat ze een boete krijgen vanwege foutparkeren en die lopen te schelden wanneer buurman's auto niet netjes in het vak staat
AFSCHEID NEMEN BESTAAT PIET
Alle reacties Link kopieren
quote:ketller schreef op 17 december 2014 @ 16:18:

[...]



Goh, er zijn juist een heleboel nieuwe forummers in dat topic bijgekomen omlangs (bv brex) mensen die het prima naar hun zin hebben hoor. Paste het soms niet meer in jou straatje??Nieuwe nicks bedoel je, dat is iets anders dan nieuwe forummers
AFSCHEID NEMEN BESTAAT PIET
Alle reacties Link kopieren
quote:Fangtasia schreef op 17 december 2014 @ 16:21:

[...]





Gevalletje projectie?Precies wat ik verwachte. Gevalletje vinger op de zere plek in jouw geval dus.
AFSCHEID NEMEN BESTAAT PIET
quote:hatsetats schreef op 17 december 2014 @ 16:25:

[...]



Precies wat ik verwachte. Gevalletje vinger op de zere plek in jouw geval dus.Not even close! Jouw berichten zeggen alleen maar iets over jou, ik stel alleen een vraag!
Alle reacties Link kopieren
En zolang iedereen hier, of op Napraat, lekker op elkaar inhakt vallen ze/we in elk geval elders geen onschuldige goedwillende forummers lastig. Dat zou ik lekker zo laten, als mod
.
Alle reacties Link kopieren
quote:Fangtasia schreef op 17 december 2014 @ 16:27:

[...]





Not even close! Jouw berichten zeggen alleen maar iets over jou, ik stel alleen een vraag!Ja, tuurlijk.....
AFSCHEID NEMEN BESTAAT PIET
Alle reacties Link kopieren
quote:impala schreef op 17 december 2014 @ 16:29:

En zolang iedereen hier, of op Napraat, lekker op elkaar inhakt vallen ze/we in elk geval elders geen onschuldige goedwillende forummers lastig. Dat zou ik lekker zo laten, als mod





Aha, zou dat de achterliggende gedachte zijn

Nou ja... Het werkt wel
quote:hatsetats schreef op 17 december 2014 @ 16:24:

[...]



Nieuwe nicks bedoel je, dat is iets anders dan nieuwe forummers Dus nu jij het niet meer leuk vindt moet het maar weg/anders??
Alle reacties Link kopieren
quote:ketller schreef op 17 december 2014 @ 16:34:

[...]



Dus nu jij het niet meer leuk vindt moet het maar weg??Dus dat lees je verkeerd.
AFSCHEID NEMEN BESTAAT PIET
quote:hatsetats schreef op 17 december 2014 @ 16:38:

[...]



Dus dat lees je verkeerd.



Sorry my bet!!



Hoe zit het dan wel??
Alle reacties Link kopieren
quote:consuelabananahammok schreef op 17 december 2014 @ 16:32:

[...]





Aha, zou dat de achterliggende gedachte zijn

Nou ja... Het werkt wel



Volgens mij is dat wel de gedachte achter napraat.

Om af te zijn van gemekker in het mod-topic en andere topics (zoals trolhinten en dáár weer reacties op).

Ik vind het slim.
.
Alle reacties Link kopieren
quote:ketller schreef op 17 december 2014 @ 16:39:

[...]





Sorry my bet!!



Hoe zit het dan wel??Leer maar begrijpend lezen
AFSCHEID NEMEN BESTAAT PIET
Alle reacties Link kopieren
quote:impala schreef op 17 december 2014 @ 16:39:

[...]





Volgens mij is dat wel de gedachte achter napraat.

Om af te zijn van gemekker in het mod-topic en andere topics (zoals trolhinten en dáár weer reacties op).

Ik vind het slim.



Dat is het ook.



En verder,

Zoveel mensen , zoveel wensen. Je kan het toch nooit iedereen naar de zin maken.
Alle reacties Link kopieren
quote:impala schreef op 17 december 2014 @ 16:39:

[...]





Volgens mij is dat wel de gedachte achter napraat.

Om af te zijn van gemekker in het mod-topic en andere topics (zoals trolhinten en dáár weer reacties op).

Ik vind het slim.Dat denk ik ook.
Life is short. Eat dessert first.
Alle reacties Link kopieren
quote:impala schreef op 17 december 2014 @ 16:29:

En zolang iedereen hier, of op Napraat, lekker op elkaar inhakt vallen ze/we in elk geval elders geen onschuldige goedwillende forummers lastig. Dat zou ik lekker zo laten, als mod
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
Alle reacties Link kopieren
Haaaaaaaaiiiiii Enn!!! Weer terug van de boodschappen?
AFSCHEID NEMEN BESTAAT PIET
Alle reacties Link kopieren
Ja.



Het regende en het was koud.
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
Alle reacties Link kopieren
O. Dat is naar.
AFSCHEID NEMEN BESTAAT PIET
Alle reacties Link kopieren
quote:Enn schreef op 17 december 2014 @ 16:59:

Ja.



Het regende en het was koud.Hier ook. Ik moet ook nog boodschappen doen. Wel leuk, want pralines (leonidas) halen.
Life is short. Eat dessert first.
quote:hatsetats schreef op 17 december 2014 @ 16:40:

[...]



Leer maar begrijpend lezen Nee kom op, dit antwoord is echt te makkelijk..

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven