Wie wil er een extra topic met strengere napraat?

16-12-2014 18:00 385 berichten
Eentje waar niet offtopic gepraat mag worden, waar alleen ban's en beleid besproken mogen worden?



Dus we houden napraat deel 13/14 enz. zoals die nu is.

Die we Napraat met offtopic kletsen noemen en dan een nieuwe schone voor de niet kletsers?

Zeg Napraat niet offtopic kletsen deel 1?





Een discussie over het huidige napraat en de invulling hoeven we hier niet nog eens te houden denk ik?

Dat is al 13 delen lang aan de gang en de opperMod vind dat er offtopic geklets mag worden.



AANVULLING: Ik vind het topic zoals het nu is met oftopic geklets af en toe prima. Als ik wat wil weten lees ik even terug of vraag het gewoon. Maar zo denkt niet iedereen er over, vandaar mijn vraag.



Aanvulling nummer 2: Ik zie weinig animo voor een droog napraat topic op een paar forummers na.



Mochten er toch nog heel veel forummers komen na deze post die daar echt naar verlangen... je staat vrij om dat verlangen kenbaar te maken bij de Mods. Ik ga niet een extra topic aanvragen.

Extra napraat topic voor NIET offtopic praat?

Totaal aantal stemmen: 118

Ja, graag. (42%)
Nee, niet nodig. (26%)
Kan me niet boeien... (31%)
Alle reacties Link kopieren
quote:Dystania schreef op 16 december 2014 @ 19:04:

Ja hoor, waarom niet. Kan ik daar lezen of er nog iets gebeurd is en blijft de huidige zoals ie is.Dit. Dan kan je bijlezen op een napraat waar niet gekletst zal/mag worden en kan de huidige blijven.
Life is short. Eat dessert first.
Alle reacties Link kopieren
quote:Star schreef op 16 december 2014 @ 19:26:

O is het weer mot op napraat? Zullen we het er hier eens over hebben? Ik eis een samenvatting.



Welnee.



Sommigen vinden dat het teveel een kletstopic is geworden en anderen niet.



That's all.
Trouwe onderdaan van Zijne Majesteiten Kater I en II
Alle reacties Link kopieren
quote:doornroosje9 schreef op 16 december 2014 @ 19:29:

[...]



Dit. Dan kan je bijlezen op een napraat waar niet gekletst zal/mag worden en kan de huidige blijven.Dat dus.
quote:MevrouwTomatensoep schreef op 16 december 2014 @ 18:20:

[...]



Dit. Ik lees het topic nu niet omdat er zo eindeloos geneuzeld wordt.Dit!
quote:BellatrixVanDetta schreef op 16 december 2014 @ 19:30:

[...]





Welnee.



Sommigen vinden dat het teveel een kletstopic is geworden en anderen niet.



That's all.Dan blijven de kletsers toch daar en wordt de naam gewijzigd? Lijkt me niet dat iemand dat erg vindt als de naam veranderd wordt?
quote:viennas schreef op 16 december 2014 @ 18:55:

Kan napraat niet gewoon napraat blijven? En het geklets is een ander topic, zonder napraat titel? Net als alle andere kletstopics. En dat hoeft ook niet sticky te zijn.Nee dat werkt niet ( al meerdere malen geprobeert) en daarnaast mag het gewoon in dat topic. Omdat er toch mensen zijn die liever niet kletsen denken we dat het beter is als daar een apart topic voor gemaakt word.
quote:Nouschi schreef op 16 december 2014 @ 19:28:

"waar alleen ban's en beleid besproken mogen worden"



Ook over topics natuurlijk.Ja ik wil wel mijn rel-alerts.
quote:Star schreef op 16 december 2014 @ 19:36:

[...]





Dan blijven de kletsers toch daar en wordt de naam gewijzigd? Lijkt me niet dat iemand dat erg vindt als de naam veranderd wordt?Nope! Graag zelfs en dat een apart streng saai topic voor de niet kletsers.
quote:Annapalona schreef op 16 december 2014 @ 19:38:

[...]





Nope! Graag zelfs en dat een apart streng saai topic voor de niet kletsers.



Voorheen hadden we toch ook Cheers! en de Bar en de Havettes en de Beo etc.



Denk dat mods het niet zien zitten omdat ze dan alsnog het nieuwe napraat moeten gaan modden en dat willen ze juist niet in een napraat?
Alle reacties Link kopieren
Alles komt goed, alleen de rest niet
Alle reacties Link kopieren
Het is volgens mij onmogelijk om een streng onderscheid te maken tussen geklets en napraat.
.
Get a life 😜
quote:Star schreef op 16 december 2014 @ 19:36:

[...]





Dan blijven de kletsers toch daar en wordt de naam gewijzigd? Lijkt me niet dat iemand dat erg vindt als de naam veranderd wordt?Nee, want kletsers willen graag in topic genaamd Napraat blijven kletsen. Omdat ze dat leuk vinden en omdat het mag. Daarbij mag er ook meer op een Napraat (o.a. beleid, trollen en forummers bespreken).
quote:vivamila schreef op 16 december 2014 @ 19:40:

[...]





Nee, want kletsers willen graag in topic genaamd Napraat blijven kletsen. Omdat ze dat leuk vinden en omdat het mag. Daarbij mag er ook meer op een Napraat (o.a. beleid, trollen en forummers bespreken).Ik klets daar ook wel eens en het maakt me echt niet uit hoe het heet.
quote:Star schreef op 16 december 2014 @ 19:36:

[...]





Dan blijven de kletsers toch daar en wordt de naam gewijzigd? Lijkt me niet dat iemand dat erg vindt als de naam veranderd wordt?Ja maar dan mogen we tussen het geneuzel door ook niet meer praten over Het Beleid en zo . Ik stel voor dat we het laten zoals het is, en dat de Vaste Kliek (waaronder ik mezelf gemakshalve dan ook maar reken) zijn best gaat doen om een open sfeer te creëren waardoor de Incidentele Napraters zich ook welkom voelen om hun Zegje te doen. Dus.
quote:Lady-Voldemort schreef op 16 december 2014 @ 19:43:

[...]





Ja maar dan mogen we tussen het geneuzel door ook niet meer praten over Het Beleid en zo . Ik stel voor dat we het laten zoals het is, en dat de Vaste Kliek (waaronder ik mezelf gemakshalve dan ook maar reken) zijn best gaat doen om een open sfeer te creëren waardoor de Incidentele Napraters zich ook welkom voelen om hun Zegje te doen. Dus.Maar volgens mij wordt er helemaal niemand onheusch bejegend? Ik zag van de week iemand schrijven 'ik breek even in' en die werd er gewoon op gewezen dat ze welkom was enzo.
Alle reacties Link kopieren
quote:Lady-Voldemort schreef op 16 december 2014 @ 19:43:

[...]





Ja maar dan mogen we tussen het geneuzel door ook niet meer praten over Het Beleid en zo . Ik stel voor dat we het laten zoals het is, en dat de Vaste Kliek (waaronder ik mezelf gemakshalve dan ook maar reken) zijn best gaat doen om een open sfeer te creëren waardoor de Incidentele Napraters zich ook welkom voelen om hun Zegje te doen. Dus.O dear. Wie is dan wie?
Alles komt goed, alleen de rest niet
v
Alle reacties Link kopieren
Wat een non-issue.
Beter onvolmaakt en echt dan gemaakt volmaakt - Beati pauperes spiritu
Maar dan wel de Incidentele Napraters, met hoofdletters



En in de OP een lijst met Vaste Kliek, zodat dat ook bekend is voor iedereen.
quote:Lady-Voldemort schreef op 16 december 2014 @ 19:43:

[...]





Ja maar dan mogen we tussen het geneuzel door ook niet meer praten over Het Beleid en zo . Ik stel voor dat we het laten zoals het is, en dat de Vaste Kliek (waaronder ik mezelf gemakshalve dan ook maar reken) zijn best gaat doen om een open sfeer te creëren waardoor de Incidentele Napraters zich ook welkom voelen om hun Zegje te doen. Dus.Blijft probleem dat er enorm veel pagina's niks zeggend klets-materiaal doorheen gaat elke dag. Je kan niet even snel een update lezen of zien wat er speelde die dag. Open sfeer lijkt me al helemaal ijdele hoop.
quote:yasmijn schreef op 16 december 2014 @ 19:45:

[...]



O dear. Wie is dan wie?Schemaatje in de OP. Simpel.
Alle reacties Link kopieren
quote:Star schreef op 16 december 2014 @ 19:47:

[...]





Schemaatje in de OP. Simpel.





Nieuwelingen niet welkom.

Zoiets?
Alles komt goed, alleen de rest niet
quote:Star schreef op 16 december 2014 @ 19:45:

[...]





Maar volgens mij wordt er helemaal niemand onheusch bejegend? Ik zag van de week iemand schrijven 'ik breek even in' en die werd er gewoon op gewezen dat ze welkom was enzo.Precies. Iedereen heeft een sleutel van het topic toch. Geen inbreken nodig en m.i. is de sfeer daar ook naar.

De tabel in de OP geeft niet aan dat we vol zitten toch?
Oh. De kletsers hebben zich nu ook hier verenigd zie ik. Lekker is dat. Ik praat juist niet na op Napraat , omdat daar de discussie al 10 x is gevoerd en kletsers er wel klaar mee zijn. Krijg ik nota bene hier weer te lezen dat het een non-issue is

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven