Wie zou jij weleens een knietje willen geven?

27-09-2015 10:46 70 berichten
Alle reacties Link kopieren
Wie zou jij weleens een knietje willen geven?

En waarom?



Ik: mijn baas, omdat hij me net appte dat er extra werk aankomt, terwijl ik net wilde gaan fietsen met de zon in mijn hoofd.
Dit is een blok tekst dat toegevoegd kan worden aan de berichten die je maakt.
Te veel om op te noemen. Alleen bij denk dat bij het vrouwelijk deel van de bevolking het knietje niet pijn genoeg doet.
Alle reacties Link kopieren
Mezelf.



Omdat ik alle tijd die ik heb, nodig heb voor het voorbereiden van mijn examen. En ik dit hier nu zit te typen op het Viva forum.
Alle reacties Link kopieren
Quinsy Gario.



Niet eens vanwege de discussie inhoudelijk, maar gewoon, omdat zijn hele manier van doen me mateloos ergert. Ik zou hem al een knietje willen geven als hij alleen maar een boodschappenlijstje voorlas. Die zeikstem. Die zelfingenomen tronie. Hij doet me denken aan zo'n kereltje dat we allemaal hadden op de basisschool, dat alleen vanachter het been van z'n moeder z'n tong naar je durft uit te steken en geniepig je etui sloopt, maar moord en brand schreeuwt als je in ruil daarvoor iets van hem probeert te mollen.
Real friends don't rub it in. They rub it out.
Alle reacties Link kopieren
quote:ZusterPetronella schreef op 27 september 2015 @ 11:10:

Quinsy Gario.

Mee eens, die krijgt er ook een.
Dit is een blok tekst dat toegevoegd kan worden aan de berichten die je maakt.
de drie presentatoren van Thuis op Zondag.

Ik weet niet eens hoe ze heten en heb het programma nog nooit gezien, maar die veel te blije koppen steeds hier in beeld, brrrrrrrrr.
Alle reacties Link kopieren
Wilders.

Uitleg nodig?

Hij is met zijn gedram alleen maar uit op het trekken van kiezers. Enig mededogen met de ander is hem vreemd en hij is ook niet op zoek naar oplossingen, of medewerking met anderen.



Vraag me wel af wat hij doet als hij ècht veel stemmen krijgt. Hij wil niet regeren, alleen maar schoppen. En ik hem dus
Het is beter om een kaars aan te steken dan de duisternis te vervloeken
In memoriam AnnA_C
Alle reacties Link kopieren
Niemand; dat doet zeer!
En als het vuur gedoofd is komen er wolven
Alle reacties Link kopieren
En in een andere categorie: Hans Kraaij jr.

Mijn zoon vindt dat programma (is dat Funniest Homevideo's?) leuk maar dat commentaar en die kop van hem tussendoor
Het is beter om een kaars aan te steken dan de duisternis te vervloeken
In memoriam AnnA_C
Alle reacties Link kopieren
Quinty Trustfull... Alleen als ik al langs haar zapp krijg ik kippenvel. Zo nep leuk doet ze, blegh!
Wilders.
Prem.
En Maarten van Rossum :P
Ik ben pacifist, ik gebruik geen geweld. Maar goed, in mijn fantasie wil ik onze buurvrouw die ons al maanden lastig valt een knietje geven. En een rechtse hoek. En... o ik was pacifist. Ze is nu opgehouden onder dwang van de politie, ik ben agnosticus maar ik bid god op mijn blote knietjes of het zo mag blijven. Ze krijgt geen straf voor het besmeuren van ons huis en onze bus met verf en alle andere pesterijen dus ik moet het aan karma overlaten. Zeeeeennnn!
Dave Roelvink en als ik toch bezig ben geef ik ook een knietje aan zijn pa.
O en Peter R. omdat ie vet betaald krijgt van ons geld voor zijn zure deskundige gewauwel.
Alle reacties Link kopieren
Mijn manager en zijn assistent, omdat onze zoon inmiddels 7 weken is en ze ons nog steeds niet hebben gefeliciteerd met zijn geboorte. Ik heb zelfs nog gemaild en een geboortekaartje gestuurd vanuit het ziekenhuis waar we helaas 2,5 week moesten blijven, maar hoor helemaal niks.
Mijn ex. Gewoon omdat het kan
Alle reacties Link kopieren
Jan Roos van Geen Stijl...
En Fiona Heering. Misschien stopt ze dan even met haar domme geratel op tv.

Flinke knie tegen het schaambeen doet bij vrouwen echt gemeen zeer.

Dat weet ik nog van toen ik een noodstop maakte op een herenfiets.
Alle reacties Link kopieren
Dre Hazes. Want die is talentloos en zelfingenoemn en komt alleen in het nieuws omdat hij de "de zoon" van is en in elke zin die uit zijn mond rolt zijn vader aanhaalt.
Denk aan de egels en eekhoorns in de herfst en winter.
Wilders (behoeft geen uitleg neem ik aan)

Broer omdat hij ouders op voetstuk zet en alles ontkent.

Huisbaas omdat ze afspraken niet nakomen.

Mijn lijst is nog wel langer en dan wil ik graag meer uitdelen dan alleen een lullig knietje!!
Alle reacties Link kopieren
Pernille La Lau, wat overdreven en kinderlijk praat die vrouw zeg! Koffietijd zou leuk zijn zonder haar
Alle reacties Link kopieren
Emile Ratelband (brrr, wat een enge vent), Hans Kraaij junior (ook al zo,n gladjakker), Peter Jan Rens (over eng gesproken)
Alle reacties Link kopieren
quote:streepjessokken schreef op 27 september 2015 @ 11:42:

En in een andere categorie: Hans Kraaij jr.

Mijn zoon vindt dat programma (is dat Funniest Homevideo's?) leuk maar dat commentaar en die kop van hem tussendoor Gisteren werd het door iemand anders gepresenteerd (weet zijn naam even niet meer), was een verademing! Misschien heeft het knietje geholpen
Je beseft pas hoe fijn het is om te ademen als je neus verstopt zit.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven