Wonderbaarlijke weekdag kletstopic

11-11-2016 14:10 3014 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik vond de dagelijkse kletstopics erg gezellig.

Helaas helaas, vakantie bijna voorbij, dus vanaf maandag ga ik er echt niet aan toe komen om elke dag een topic te openen.



Vandaar dit algemene kletstopic, voor élke dag van de week.

Omdat ik 't toch wel erg gezellig vind om jullie dagelijkse beslommeringen te blijven lezen.

Wie doet er mee?



En natuurlijk de hamvraag; wat zijn jouw plannen voor vandaag?
668, the neighbour of the Beast
Alle reacties Link kopieren
Een erg drukke werkdag....ik ben dus jaloers op jou!
Oh dear, how sad, never mind.
Alle reacties Link kopieren
Mijn laatste vakantiedag Hayek, maandag begint ook voor mij de ellende weer



En dan heb ik het drie keer zo druk want moet ik alles inhalen.
668, the neighbour of the Beast
Blij zijn met mijn positieve functioneringsgesprek (inclusief de bijhorende gevolgen xD )
Alle reacties Link kopieren
Best wel luie dag. Heb enkel wat speelgoed van de grond opgeruimd en beneden de stofzuiger over de vloer gehaald. Daarna oudste van school gehaald en uitgebreid gegeten samen. Kinderen spelen nu met water (ik hou ze dus half in de gaten) terwijl ik weer eens op internet aan het lezen ben. Morgen maar meer actie

Oh en mentaal aan het voorbereiden op Sint Maarten vanavond, dan met mijn 2 kindjes langs de deuren lopen zingen.
Alle reacties Link kopieren
Fijn Martje!! Promotie??
668, the neighbour of the Beast
Alle reacties Link kopieren
quote:minameut schreef op 11 november 2016 @ 14:19:

Best wel luie dag. Heb enkel wat speelgoed van de grond opgeruimd en beneden de stofzuiger over de vloer gehaald. Daarna oudste van school gehaald en uitgebreid gegeten samen. Kinderen spelen nu met water (ik hou ze dus half in de gaten) terwijl ik weer eens op internet aan het lezen ben. Morgen maar meer actie

Oh en mentaal aan het voorbereiden op Sint Maarten vanavond, dan met mijn 2 kindjes langs de deuren lopen zingen.



Dat valt nog mee. Ik heb alleen boodschappen gedaan.

En ik ben nu Poolse toestanden aan het koken, dat dan weer wel.
668, the neighbour of the Beast
Alle reacties Link kopieren
Wat Sinterklaas inkopen gedaan voor in de schoen want morgen is de beste Sint weer in het land



Begin van de avond verzamelen op de school van zoon voor een lampionnenoptocht ivm Sint Maarten.



Nu lekker nog even onder een dekentje op de bank luieren
Alle reacties Link kopieren
Ohja, dat ga ik morgen doen de intocht van Sinterklaas kijken.

En ik ben dus 31 en ik heb geen kinderen



Ik ga straks ook lekker op de bank met een boekje, vandaag is relax-dag
668, the neighbour of the Beast
Ik heb vandaag al gezwommen en de tuin aangeveegd. Daar is morgen vast niks meer van te zien maar goed. Nu ben ik bezig met een sollitatiebrief.

Verder ben ik heel blij de zon weer eens te zien na die grijze regendagen.
Alle reacties Link kopieren
quote:Marels schreef op 11 november 2016 @ 14:24:

Ohja, dat ga ik morgen doen de intocht van Sinterklaas kijken.

En ik ben dus 31 en ik heb geen kinderen



Ik ga straks ook lekker op de bank met een boekje, vandaag is relax-dag



Ik keek ook altijd ieder jaar hoor toen ik nog geen kinderen had



Mijn zoontjes zijn 2 en 4 dus nu wordt Sinterklaas echt leuk!
Mijn eerste kletstopic!



Lekker toch Marels, de intocht kijken! Ik gebruik mijn dochter ook als excuus.



Ik ga dadelijk na het werk even de stad in, naar de chocolatier om mijn man te verrassen en verwennen. We zijn maandag 3 jaar getrouwd.



En verder ga ik me enorm verheugen op het bankstel dat morgen komt! De oude moet schoongeveegd en gestofzuigd worden en mag die mee met mijn man's kameraad. Dat doe ik vanavond. Dan het boodschappenlijstje voor nieuwe accessoires maken. Even een winkel strategie maken.



Veel leuks om me op te verheugen dus.
Alle reacties Link kopieren
Hier huishoud- en wasdag vandaag. Net eerst even naar de Action aan de overkant gelopen voor energy drink, Sint-papier en aanstekers. Maar misschien straks nog even terug want wil kijken of ze ook al kerstpapier hebben.



Gister een supertoffe expositie gehad van schilderclub-genoot in het wijkgebouw hier, ben er nog helemaal vol van. Ze heeft zoveel talent en er hingen meer dan twintig werken van haar. Erg trots op schildergenoot!



Toch maar eens wat gaan doen nu.
Alle reacties Link kopieren
O en vanavond wil ik aan de borrel. En natuurlijk weer lekker Voetbal Inside kijken!
Alle reacties Link kopieren
Gefeliciteerd Martje!



Ik ben aan het bijkomen van de zelfverdedigingsles gisteren. Na afloop sprak iemand de legendarische woorden: "Blijf je voor de zumba party? Hier heb je een glow in the dark armbandje!"



Het liep een beetje uit de hand allemaal maar het was wel leuk



Vandaag vrij, meer solliciteren en vanmiddag een flink stuk hardlopen want het is mooi weer. Werk kan tot morgen wachten, dan gaat het toch regenen.



Is het morgen alweer Sinterklaas-tijd? Ik ga kijken! Ik ben kinderloos en volgens mijn leeftijd allang volwassen, maar ik heb gisteren op I'm Sexy and I Know It staan dansen dus met die volwassenheid valt het nogal mee...
quote:cerulli schreef op 11 november 2016 @ 14:31:



Vandaag vrij, meer solliciteren en vanmiddag een flink stuk hardlopen want het is mooi weer.





ik zou willen dat ik nog kon gaan hardlopen. Paar jaar gedaan maar heb een permanente blessure opgelopen. Ik mis de voldoening als ik van een rondje terugkwam!



Wat Sinterklaas betreft, er is nu zoveel negativiteit rond die intocht dat ik blij ben dat ik geen kleine kinderen meer heb....
Alle reacties Link kopieren
Sjees Fleet, jij bent goed bezig zeg

Ben jij pas drie jaar getrouwd joh? In mijn hoofd was dat al veel langer

Jullie hebben twee kinders toch? Hoe oud is de oudste nu?



Cerulli; Zumba is leuheuk!

Ik ga maandag weer
668, the neighbour of the Beast
Alle reacties Link kopieren
quote:SinDudas schreef op 11 november 2016 @ 14:35:

[...]





ik zou willen dat ik nog kon gaan hardlopen. Paar jaar gedaan maar heb een permanente blessure opgelopen. Ik mis de voldoening als ik van een rondje terugkwam!



Wat Sinterklaas betreft, er is nu zoveel negativiteit rond die intocht dat ik blij ben dat ik geen kleine kinderen meer heb....



Ik heb van de week voor het eerst 5 minuten achter elkaar gejogd

Wist niet dat ik dat kon.



Opmerking over Sinterklaas negeer ik want geen zin in discussie
668, the neighbour of the Beast
Mijn vrije dag van de week vandaag. Hard gewerkt afgelopen dagen, nog opbouwend vanuit ziekte, maar gaat gelukkig goed vooruit.

Vandaag lekker bij verschillende winkels boodschappen gedaan, vind ik heerlijk, beetje rondneuzen overal. Lekker broodje meegenomen van de Lidl en die tussen de middag opgegeten met oude kaas. Zo lekker! Net de tuin aangeveegd, veel blad overal, pad een beetje vrij geveegd. Ook nog de laatste planten en blad uit de vijver gevist. Nu met een kopje thee op de bank netflix aan, kijk de Missing. Komende dagen rustig weekend gepland, geen bijzonderheden.
Ik wil ook helemaal geen discussie starten, gewoon even aangeven dat ik blij ben dat ik het hele Sinterklaas gedoe kan negeren :-)
quote:Marels schreef op 11 november 2016 @ 14:20:

Fijn Martje!! Promotie??



Inderdaad Iets wat ik eigenlijk zelf niet zag aankomen omdat ik vond dat er betere kandidaten waren.

Maar mijn zelfbeeld is altijd al een probleem geweest.
Alle reacties Link kopieren
quote:minameut schreef op 11 november 2016 @ 14:19:

Oh en mentaal aan het voorbereiden op Sint Maarten vanavond, dan met mijn 2 kindjes langs de deuren lopen zingen.



Goed dat je het zegt.

Ik moet uit mijn werk niet vergeten nog even langs de supermarkt te gaan voor wat voorverpakt snoepgoed.

We hebben geen aankondiging gehad dat mensen langs de deuren komen bij ons maar vorig jaar was dat ook en toch kwamen er mensen. Ik vind het altijd zo sneu als je dan niets in huis hebt.



En ik moet morgenochtend nog een paar schoenen terug brengen in de stad. Dat kan maar beter zo vroeg mogelijk ivm de sinterklaas intocht.
Alle reacties Link kopieren
quote:Martje2801 schreef op 11 november 2016 @ 14:45:

[...]





Inderdaad Iets wat ik eigenlijk zelf niet zag aankomen omdat ik vond dat er betere kandidaten waren.

Maar mijn zelfbeeld is altijd al een probleem geweest.



oh, gefeliciteerd!



Dat is een mooie opsteker.
Ik was net aan het stressen, want ik was iets vergeten te doen voor het werk. Moet uiterlijk vandaag af zijn, dus haal het wel op het nippertje. Maar door een foutje van de baas lijkt het alsof het helemaal niet mijn schuld is dat het bijna te laat is. Stiekem ben ik daar blij mee
Alle reacties Link kopieren
Martje goed hoor, proficiat!



Ik heb een schooldag gehad. Duurde eigenlijk tot 17.00 maar omdat we een examen hadden hoefde we daarna niet nog de lessen te volgen.

Net dus 25 min crosstrainer gedaan dus ik spring zo onder de douche.

Verdere dag niet heel veel bijzonders. Straks nog een fijne ronde erop uit met de hond want het weer is prima!



De sint morgen alweer ja. Toen ik nog op kdv werkte kreeg ik er veel meer van mee. Nu denk ik oh is ie er weer nog geen kinderen hier. Wel veel neefjes nichtjes van vriends kant dus als ie volgende week hier in 't dorp komt gaan we als goede oom en tante misschien wel even mee.
Tralalalala

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven