Wonderbaarlijke weekdag kletstopic

11-11-2016 14:10 3014 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik vond de dagelijkse kletstopics erg gezellig.

Helaas helaas, vakantie bijna voorbij, dus vanaf maandag ga ik er echt niet aan toe komen om elke dag een topic te openen.



Vandaar dit algemene kletstopic, voor élke dag van de week.

Omdat ik 't toch wel erg gezellig vind om jullie dagelijkse beslommeringen te blijven lezen.

Wie doet er mee?



En natuurlijk de hamvraag; wat zijn jouw plannen voor vandaag?
668, the neighbour of the Beast
Nightwish ken ik niet zoveel van. Alleen I wish I had an Angel en Over the Hills and Far Away. Even luisteren.
Alle reacties Link kopieren
quote:Fleet schreef op 24 maart 2017 @ 20:47:

[...]



Niet voor Savatage?!



Eerlijk is eerlijk;

Voor Savatage zou ik het overwegen



Maar 2400 euro.... Ik weet echt niet of ik dat voor 1 band uit zou geven hoor...
668, the neighbour of the Beast
Alle reacties Link kopieren
quote:Fleet schreef op 24 maart 2017 @ 20:49:

Nightwish ken ik niet zoveel van. Alleen I wish I had an Angel en Over the Hills and Far Away. Even luisteren.



10th man down, raad ik je aan

En nog 1000 andere nummers. Wishmaster, enzo.
668, the neighbour of the Beast
Voor Maiden zou ik het doen. Ik heb ook eens meegedaan aan de prijsvraag om mee te mogen vliegen met de Ed Force One (terwijl ik echt een schijterd ben met vliegen ). Zal wel niet meegeholpen hebben dat ik een week ervoor op FB had gezet dat de jongste in aankomst was.
Ai, I Wish I had an Angel klinkt niet meer zo goed als ik me herinner. Over the Hills wel, gelukkig. Ik ga 10th Man Down eens even bekijken Marels.
Alle reacties Link kopieren
Muse is zeer aan te raden om ooit live te gaan zien. Ik ben geen superfan maar ze weten hoe ze een showtje moeten geven. En, in tegenstelling tot heel veel andere bands, klinken ze live net zo strak als op hun albums.
Alle reacties Link kopieren
Gewoon album Wishmaster, die vind ik nog steeds het beste.

Tis vooral heel erg jeugdsentiment.



En ik denk dat ik voor geen enkele band 5000 euro voor twee kaartjes uitgeef... Dan moet het wel heel bijzonder zijn, dat ze Ronnie James Dio en Lemmy tot leven gewekt hebben en die samen optreden ofzo. Met Elvis.

Dan misschien
668, the neighbour of the Beast
Alle reacties Link kopieren
quote:cerulli schreef op 24 maart 2017 @ 20:54:

Muse is zeer aan te raden om ooit live te gaan zien. Ik ben geen superfan maar ze weten hoe ze een showtje moeten geven. En, in tegenstelling tot heel veel andere bands, klinken ze live net zo strak als op hun albums.



Daarom ook. Ik ben ook geen superfan, maar ik vind ze wel heel goed en ik weet dat ze idd superstrak klinken live.

Die staan nu het hoogst op mijn lijstje van bands die ik nog nooit gezien heb, Muse en Green Day.
668, the neighbour of the Beast
Duh Marels, ik ga dan alleen. Niemand hoeft te zien hoe ik zowat kapot ga van enthousiasme als ik Bruce Dickinson en Steve Harris mag ontmoeten.



Ronnie heb ik helaas gemist. Had de kaartjes in huis en toen bleek hij ziek. Heb er nog pijn van.



Cerulli, ik hoor dat van heel veel mensen. Maar ik kan niet naar Muse luisteren. Alleen Knights of Sodonia vind ik mooi. Ik weet dat ik daar zowat alleen in ben, maar die zeurige stem kan ik me niet overheen zetten op de een of andere manier. Heb het echt wel een kans gegeven hoor, maar nee, denk niet dat ik ze ooit live ga zien. Alleen het idee dat een echte fan niet kan gaan omdat iemand die Muse eigenlijk niet tof vind zijn kaartje gekregen heeft...
Alle reacties Link kopieren
Ik héb niet eens 5000 euro om aan kaartjes uit te geven



Tja, als mensen het kunnen missen hou ik ze niet tegen, je moet zelf weten wat je met je geld doet, maar ik vind het wel een krankzinnig bedrag. Dan ga ik er liever lekker van op vakantie ofzo. Maar ach, Kiss doet het al jaren, er is kennelijk vraag naar.
Man kan best veel metal van me hebben, maar Iced Earth en één plaat van Nevermore trekt hij echt niet. Dus luister ik die nu. Beyond Within van Nevermore is wel echt mijn toppunt van Metal. Houd verder niet van Death Metal en soortgelijke genres.
Alle reacties Link kopieren
Ja, die stem is wel even wennen Fleet. Zo vind ik Alice in Chains geweldig terwijl ik ook iemand ken die al agressief wordt als hij de eerste tonen van Would hoort. Smaken verschillen.
Gelukkig maar. Anders was het nog drukker bij de Muse concerten. Mijn broer gaat ook elke keer steevast.
Alle reacties Link kopieren
Kiss, dat vond ik pas een kutband live...



Over dood gaan van enthousiasme heb ik dat verhaal wel eens verteld dat ik naar een onooglijk zaaltje in Tongeren ging omdat Circle II Circle kwam spelen?

Voor de niet-ingewijden; Circle II Circle is van Zak Stevens, de zanger van Savatage ten tijde van hun beste albums.

Dat wsa dus in een veredelde batcave achteraf raar kroegje, te klein om een zaaltje te heten en te groot om café te zijn.

Om te pissen moest je achter het podium langs

Ga je pissen tijdens het concert, want bier, kom je terug, staat Zak Stevens ineens pal voor je neus

Was blijkbaar einde van de show net voor ie terug kwam voor de toegift. Was ook wel even raar....
668, the neighbour of the Beast
Alle reacties Link kopieren
Ik heb RJD 2 keer live gezien trouwens

Een keer jaren geleden met DIO, en later nog eens met Heaven & Hell.

Allebei steengoed. Die man had iets onbeschrijflijks.
668, the neighbour of the Beast
Wij hebben elkaar er eens over gesproken Marels, ik heb Zac ook eens ontmoet. Alleen was het voor mij een leuk praatje want ik was met mijn broer, de echte fan, mee. Geweldig toch dat je dat mee hebt mogen maken! Ik droom even verder, want Bruce Dickinson... tja, die gaat voorlopig nog niet in kleine zaaltjes in Nederland spelen ben ik bang.



KISS was één keer leuk maar geen behoefte aan meer. Was toen afsluiter op Graspop en wilde ze toen wel graag zien (want: Love Gun ) maar apart een ticket voor kopen zou ik nu nooit meer doen.



Marels, help me even herinneren: was met Twisted Sister ook Aerosmith headliner? Die staat ook in de Top - 5 overigens (dat Steve Perry zijn shirt open gooide hielp wel ).
Alle reacties Link kopieren
Nope, dat was het jaar erna geloof ik, in de Flevopolder ergens geloof ik.

Toen de helft van de mensen Aerosmith nooit gezien heeft omdat de files zo enorm waren.

Het jaar in Nijmegen was Kiss headliner.
668, the neighbour of the Beast
Och ja, zo was het. Die stond héél hoog op mijn lijstje en wát een concert. Daarna zijn ze nog op Graspop geweest maar dat viel echt tegen.



Wat Dio aan gaat... Ik ben een enorme Rainbow fan. Van de Dio jaren. Prachtig. Kan er helemaal in meegevoerd worden. Catch the Rainbow en Tarot Woman zijn by far mijn favorieten van ze.
Alle reacties Link kopieren
Mijn stiekeme favo Dio is I could have been a dreamer.

En nog veel meer andere nummers trouwens. Sacred Heart, Dream Evil, Holy Diver, Stand Up and Shout, Rainbow in the Dark....
668, the neighbour of the Beast
Ik zing altijd 'You're the last in line!' naar mijn kat als hij moet wachten op zijn voer.
I Could have been a Dreamer is mijn Dio solo favoriet. Samen met bovengenoemde. Holy Diver is ook prachtig.
Alle reacties Link kopieren
WE'RE OFF TO THE WITCH, WE MAY NEVER NEVER NEVER COME HOME
668, the neighbour of the Beast
Alle reacties Link kopieren
Ik moet plassen maar ik ben te lui om op te staan.

Ben nog steeds niet aan de drank trouwens.
668, the neighbour of the Beast
Nou, opschieten dan maar. Piesen en die Leffe meenemen op de weg terug naar je PC/Tablet/mobieltje.
Alle reacties Link kopieren
Wat drink jij?
668, the neighbour of the Beast

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven