Wonderbaarlijke weekdag kletstopic

11-11-2016 14:10 3014 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik vond de dagelijkse kletstopics erg gezellig.

Helaas helaas, vakantie bijna voorbij, dus vanaf maandag ga ik er echt niet aan toe komen om elke dag een topic te openen.



Vandaar dit algemene kletstopic, voor élke dag van de week.

Omdat ik 't toch wel erg gezellig vind om jullie dagelijkse beslommeringen te blijven lezen.

Wie doet er mee?



En natuurlijk de hamvraag; wat zijn jouw plannen voor vandaag?
668, the neighbour of the Beast
Alle reacties Link kopieren
Nlies hij mag weg hoor ;)

Ik zit me af te vragen of dat nou ook de kerk is waar de ouders van mijn beste vriendin heen gaan. Die hoor ik ook wel eens over rommelmarkt namelijk.



Dat gezegd hebbend ga ik nu aan het werk.
668, the neighbour of the Beast
Alle reacties Link kopieren
Marels ook hier draaien mijn duimen voor jou!



Leuk Fleet!



Cerulli wat klink je heerlijk enthousiast en positief! Goed zeg!



Gisteren een hele onrustige avonddienst gehad. Het was (voor het eerst in tijden) ook gewoon echt nietleuk!

Meestal haal ik ergens wel weer iets positiefs uit als een bewoner iets leuks zegt of als een bewoner die vaak moeizaam te verzorgen is ineens heel goed te verzorgen is maar gisteren totaal niet.



Zo meteen even naar de tandarts. Controle.

Daarna beginnen aan de was en ook even een stofdeeltjes en stofzuiger door het huis halen.
Tralalalala
Alle reacties Link kopieren
leuk idee Fleet



ga niks doen vandaag denk ik, moet vanaaf wel even een paar uurtjes werken.

succes Krullenbol, ben geen fan van de tandarts
Relax we're all crazy, it's not a competition
Alle reacties Link kopieren
Ach Rouge ik heb eigenlijk nooit iets bij de tandarts. Hoog uit wat tandsteen. Ik zit nooit langer dan 10 minuten in die stoel



Huis is weer aan kant en de was is al gedaan en hangt te drogen. Ook nog een half uur gewandeld.

Zo meteen komt een goede vriendin van mij theeleuten. Zien elkaar door (voornamelijk haar) drukke werk leven en afstand tussen de woonplaatsen niet heel vaak maar als we elkaar zien is het altijd goed. Ze neemt haar hond mee en dat vind die van mij altijd helemaal geweldig. Ook vriendinnen die 2 hihi.



Net weer eens een tosti gemaakt. Had ik zo'n zin in, al lang niet meer op.
Tralalalala
Klinkt gezellig Krul! Geniet er van!



Zaadjes is gelukt. Ik ben echt geen held met groen, maar met een kweekbak en een schepje moet ik toch een eind komen. We gaan een poging doen voor zonnebloemen en wat ander klein grut. Ben benieuwd wat het brengt. Verder een onderhoudsvriendelijke plant (na 2 Varens heb ik de hoop opgegeven... ) en een klein plantje voor in mijn driehoekig schap. Zit een wit bloemetje aan, geeft een beetje uitzicht op de lente. Net als de gele tulpen voor op de slaapkamer. Voel me toch altijd een stukje blijer met nieuw groen in huis. Heb mezelf ook voorgenomen iedere week een klein bosje bloemen te halen.
Alle reacties Link kopieren
Balen van je avonddienst krullenbol!

Klinkt gezellig dat theeleuten, en heerlijk he spelende honden!



Werk ze vanavond rouge!



Haha Fleet herkenbaar! Hier blijven planten nooit leven,..vriend wilt een moestuin maar dat gaat dan toch zijn ding worden!



Hier een huilbaby, hij wilt alleen bij mij slapen.

Heb nog niks nuttigs gedaan vandaag.

Vanavond komen 2 vriendinnen op kraamvisite dus zal toch nog snel even moeten stofzuigen.



Morgen krijgt onze zoon zijn 2e prikjes, en vanaf vrijdag moet ik 5 dagen werken dus denk dat ik woensdag dood op ben.
Eef, heb je geen draagzak? Ik heb eventueel een Baby Bjorn te leen als je wil, wij gebruiken die alleen nog met dagjes uit (en ik hoop dat we de volgende keer in de Efteling een lopende dreumes hebben ).
Alle reacties Link kopieren
Ik heb idd ook een baby bjorn! Die gebruik ik buiten zodra ik met de hond ga lopen!



Wonder boven wonder legt vriend hem over in de box en slaapt hij verder.

Túurlijk,
Alle reacties Link kopieren
Baby slaaaaaapt!



Ik ga snel zuurkoolstamp maken en vriend gaat stofzuigen, wat een teamwork!
Dat kreeg mijn man ook zo voor elkaar met onze jongste gisteren. Denk dat als je je er druk over maakt of die wel zal gaan slapen je vaak het tegenovergestelde effect krijgt. Man is ook de rust zelve dus die krijgt dat altijd sneller voor elkaar dan ik... Ach, als het maar helpt, toch? Nu alles op tijd voor elkaar voor de visite komt, yay! Good job!
Alle reacties Link kopieren
Ja dat zal vast die kerk zijn Marels.

Ja Fleet denk dat ik het al eerder verteld heb, is vaker in het jaar wisselend rommel en boekenmarkt.

Ik heb het koud nu, waarom moeten die kerken altijd zo koud zijn, maart even een cup a soupje om warm te worden. Verder klinkt iedereen hier aardig positief, mooi. Voor het minder positieve waar ik misschien over heen gelezen heb gaat vast goedkomen
De waarheid is dat iedereen zomaar wat probeert
Alle reacties Link kopieren
Het erg gezellig geweest vanmiddag. Honden samen gespeeld en nog samen een wandeling gemaakt over dijk en stukje door dorp.



Nu al met de beentjes omhoog. Zo lekker een kop thee maken.
Tralalalala
Alle reacties Link kopieren
Wie weet kennen jullie elkaar Nlies

Wonen ook in onze wijk, geinig allemaal.



Ik ben dood. Laten we stellen; ik kan nooit meer squatten, gok ik.
668, the neighbour of the Beast
Alle reacties Link kopieren
Ik duim hard voor je Marels!



Leuk Fleet! Bereid je er wel op voor dat je om het uur de vraag gaat krijgen wanneer de plantjes nou gaan groeien, tenminste, dat deed mijn vroegere oppaskindje toen ze voor het eerst zaadjes had geplant



Klinkt fijn krul. Was alles oké bij de tandarts?



Geen kinderen hier Eefsz, dus geen tips helaas.



Nlies, volgende keer een kruik mee ? Ik lach ermee maar mijn oudtante zaliger deed dit ook echt.



Zo. Morgen een drukke en spannende dag. Moet iets doen waar ik best tegenop zie. Ik hoop dat het me niet wakker houdt vannacht want ik heb mijn slaap echt nodig. Zometeen even wat yoga doen.
Alle reacties Link kopieren
Krullenbol woon je bij de zee in de buurt dat je een dijk hebt?

Klinkt in ieder geval heerlijk!



Nlies alweer wat opgewarmd ??



Marels, succes morgen met de spierpijn hahaha!



Cerulli succes dan! Hoop dat je een beetje ontspannen raakt van de yoga en lekker slaapt!



Hier is de kraamvisite net weg, was erg gezellig!

Kijken nog even de nieuwe aflevering van the blacklist en gaan dan lekker naar bed.



Fijne avond nog!
Alle reacties Link kopieren
Eefsz ik woon in een dorpje aan de maas, helemaal rondom hebben we dijk! Heerlijk wandelen is dat!



Cerulli succes je kunt het!





Spannende film gezien net nog op tv. Moet welzo gaan slapen. Morgen weer een schooldag.
Tralalalala
Alle reacties Link kopieren
@Cerulli, kruik helpt niet als je op en neer loopt

@ marels, zou kunnen, maar zoveel mensen ken ik niet in de wijk
De waarheid is dat iedereen zomaar wat probeert
Cerulli, je kunt het! Hopelijk heb je nog lekker geslapen.



Marels, squats en lunges, altijd goed voor een paar dagen je volledig invalide voelen. Succes met de spierpijn.



Eef en Krul, wat leuk dat het zo gezellig was!



nlies, nu is het echt koud he? Man sliep ook in een vest vannacht en zag vanochtend dat hij de verwarming had aangedraaid. Ik had gelukkig genoeg aan een flanellen broek en shirt met lange mouwen.



Ik ben nog een dagje thuis, dochter is niet heel erg ziek meer maar een dag opvang vond ik ook meteen killing voor d'r. Gelukkig heb ik een lieverd van een baas die het begrijpt. Morgen is man thuis dus kan ik nog die ene dag gaan werken deze week. We hebben gelukkig een goede nacht achter de rug dus voel me weer een beetje mezelf. Had gisteren een kort lontje door die korte nachten. Buh.



Vandaag toch even op pad met de jongste, naar de Intratuin heeft d'r wel goed gedaan eigenlijk. Dus ik denk dat ik even de stad in duik voor de shampoo die we nodig hebben.
Alle reacties Link kopieren
Klinkt inderdaad heerlijk krullenbol!



Marels is opstaan gelukt vanochtend?



Fijn Fleet zo een handige baas!

Hier zal vriend zoon op moeten vangen als hij ooit ziek is, want ik kan niet weg op mijn werk.



Zoon heeft bedacht mij vanochtend lekker te laten slapen en heeft tot 8.30 geslapen
Lekker Eef, doet die van mij nou nooit.



Bijna weekend dames! Jullie nog leuke plannen? Wij hebben een rustig weekend, voor het eerst in tijden eigenlijk. Dus man en ik gaan achterstallige klusjes opknappen. Administratie opbergen, dingen ophangen, nieuw systeem bedenken voor de recycle bakken. Saaie dingen dus. Maar fijn als ze gedaan zijn.
Alle reacties Link kopieren
Ik heb 2 schooldagen erop zitten. Best productief geweest! Het zijn echt de laatste loodjes.

Nu even naar de inauguratie kijken en verdere avond ook bankhangen.

We hebben een lekker speciaal biertje gehaald bij de molen hier dus die gaan we mooi buit maken vanavond samen haha.



Weekend plannen zijn avonddiensten werken. Overdag wandelen en wat dingen in huis doen. Verder rustig aan.
Tralalalala
Alle reacties Link kopieren
Mogge.

Ik was druk.



Nu weekend en dat wordt waarschijnlijk ook wel druk, dus helaas

Nu heel erg moe op de bank, dus ik vrees dat ik zo in slaap sukkel
668, the neighbour of the Beast
Alle reacties Link kopieren
Heerlijk uitgeslapen vanmorgen. Verder ook nog niet heel veel gedaan dan gegeten en klein blokje om met hond.

Zo wel even een eind er op uit want ondanks dat het nog koud is is het wel stralend weer.



Vanavond werken.
Tralalalala
Alle reacties Link kopieren
Zo. Ik leef nog. Moe maar tevreden: het is allemaal goed gegaan.



Vandaag doe ik het rustig aan: weer is mwah en morgen wordt het een drukke dag. Er staat een karate wedstrijd op het programma. Waarschijnlijk lig ik er, net als de vorige keer, na één ronde al uit maar dat geeft niet. Er doen ook een paar vrienden van me mee dus het wordt hoe dan ook gezellig.



Fijn weekend iedereen!
Fijn om te horen Cerulli. En veel succes morgen!



Marels, wat heb je allemaal te doen dit weekend?



Krul, ook een rustig weekend dus. Geniet er van!



Ik heb net de wasruimte helemaal opgeruimd en gepoetst. Ben blij met het resultaat (mag ook wel, wat een rotklus ). Nu nog het voornemen waarmaken om het goed bij te houden. Er stonden nog wat dozen die uitgezocht moeten worden, man heeft een begin gemaakt aan ons rommelhok en de kast in de woonkamer moet nog eens een keer uitgesorteerd worden. Kijken of het dit weekend nog lukt, maar anders is er nog volgende week.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven