Wát zeg jij daar?! Kom dat eens hier zeggen! (deel 6)

11-05-2007 10:40 701 berichten
Alle reacties Link kopieren
En wederom is er een mooie vluchtplek ingericht voor alle stoute jongens en meisjes die stiekem hele nare dingen denken. ;)



Dus, zet je sombrero op en vlucht naar Viva Mexico!
Alle reacties Link kopieren
En jawel hoor, het mail adres staat er in...zucht...
Nou platmailen dan Minny ;)
Alle reacties Link kopieren
Ga ik meteen doen, zodra ik met mijn incomplete puzzelf van 30.000 stukjes een volledig plaatje heb en water in wijn heb veranderd. Moet lukken nog in de komende eeuwen...:D
Alle reacties Link kopieren
Zorgzaam:o:?



Nou niet zuchten, minny...dat was jouw idee!   

Ídd platmailen, hebben is houden:D



(zou de viva dit nou voor ogen hebben met die nieuwe profielen?)
Dat zeg ik....
Alle reacties Link kopieren
Hmmm... volgens mij ziet hij roze dido wel zitten. Verdorie! Ik ben weer eens te laat!!! grommm...



(ik kwam er net pas achter dat 'roze dido' is... las eerst 'roze DILDO' ;))
Alle reacties Link kopieren
Ik weet dat het mijn idee was, maar soms hoop ik gewoon dat mensen zo slim zijn om mijn "advies" niet op te volgen. Teveel vertrouwen in de intelligentie van anderen blijkbaar.:(
Alle reacties Link kopieren
Naja, zelfs met een leuk voorzetje?    (Neee, ik ben niet dom, ik studeer HBO;))
Dat zeg ik....
Alle reacties Link kopieren


Hmmm... volgens mij ziet hij roze dido wel zitten. Verdorie! Ik ben weer eens te laat!!! grommm...



(ik kwam er net pas achter dat 'roze dido' is... las eerst 'roze DILDO' ;))

Ik ook



Hmmm... volgens mij ziet hij roze dido wel zitten. Verdorie! Ik ben weer eens te laat!!! grommm...



(ik kwam er net pas achter dat 'roze dido' is... las eerst 'roze DILDO' ;))

Whahahaha, dat lees ik ook steeds. Waar het hart vol van is....
Alle reacties Link kopieren
Toch jammer dat een potentiëel interessant topic is verzand in gehengel. Dat vind ik echt oprecht jammer aangezien ik best wel eens verder wilde discussiëren over die dubbele standaard...weer niks...


Hmmm... volgens mij ziet hij roze dido wel zitten. Verdorie! Ik ben weer eens te laat!!! grommm...



(ik kwam er net pas achter dat 'roze dido' is... las eerst 'roze DILDO' ;))
Dat kún je ook bijna niet anders lezen dan zo. ;)
Alle reacties Link kopieren


quote: AgentL reageerde



Hmmm... volgens mij ziet hij roze dido wel zitten. Verdorie! Ik ben weer eens te laat!!! grommm...



(ik kwam er net pas achter dat 'roze dido' is... las eerst 'roze DILDO' ;))





Whahahaha, dat lees ik ook steeds. Waar het hart vol van is....


Waar m'n la vol van ligt zul je bedoelen ;)



Haha! Ik heb wel een roze vibo, geen dildo :P
Alle reacties Link kopieren
haha, same here:D



(zit me zelf steeds te verbeteren: `FIDO DIDO FIDO DIDO`)



Verder wel gelijk Minny: had best een interessante discussie kiunnen worden. Vooral omdat die dubbele standaard volgens mij niet alleen bij mannen in het hoofd zit.
Dat zeg ik....
Alle reacties Link kopieren
Nee echt niet, veel vrouwen denken er precies zo over. Je hebt ze er tussen die zeggen trots te zijn op het feit dat ze weinig bedpartners hebben gehad. Is dat een prestatie dan of zo?! En het woord trots is al meteen een soort van jezelf boven een ander plaatsen. "Ik ben trots, jij hebt daar geen reden toe...slet!"
Alle reacties Link kopieren
Volgens mij heeft hij beet ;)
Alle reacties Link kopieren
Ach, da's zelfbescherming. Eigenlijk schamen ze zich ervoor :D
Die hormoonslavernij!!
Alle reacties Link kopieren
Dat is ook weer zo Mis Poez, eigenlijk willen ze gewoon huilen "Niemand wilde mijhijhijhijhij...boehoehoehoehoe!"
Alle reacties Link kopieren
Volgens mij heeft hij beet ;)
:D
Alle reacties Link kopieren
Inderdaad. Merk het bij mezelf zelfs wel eens. En voor de duidelijkheid: het zal mij echt een zorg zijn met hoeveel mannen iemand naar bed is geweest. Maar toen een tijdelijk huisgenootje de ene na de andere man mee naar huis sleurde terwijl ik het braaf bij één hield...de slet! :$   Zal bij nader inzien wel gewoon jaloezie zijn geweest. Hoewel serieus 4 kerels in een maand in een zeer klein dorpje ook gewoon niet slim is. Moreel niets mis mee, maar niet slim als je daar nog een tijd moet wonen.
Dat zeg ik....
Alle reacties Link kopieren
Agent:  

Meneer het mannetje heeft een viva-vrouwtje gevangen :)
Dat zeg ik....
Alle reacties Link kopieren
Niet echt slim nee, maar goed... Zolang het veilig gaat met een volwassen alleenstaand (danwel in open relatie zittend) persoon moet men het zelf maar weten denk ik.
Alle reacties Link kopieren


Agent:  

Meneer het mannetje heeft een viva-vrouwtje gevangen :)





Hij heeft het over trouwen!!!! :o



Daar ben ik echt nog niet aan toe, ik wil eerst een kind hoor! ;)
Alle reacties Link kopieren
Ik ben er trots op!! Alsof iemand vlak daarvoor medelijden heeft getoond. En om dat te voorkomen maar meteen roepen dat je trots bent.

Ik doe dat ook, als ik vertel met hoeveel mannen ik het bed heb gedeeld zeg ik meteen dat ik er trots op ben. Voordat ik uitgemaakt word voor slet. Of vuile slet :D
Die hormoonslavernij!!
Alle reacties Link kopieren
Het H-woord:o



Agent zit nu op het bindingsangst-topic, I presume?
Dat zeg ik....
Alle reacties Link kopieren
En dan nog er achteraan zeggen "Ik ben lekker wel leuk!" Mis Poez? ;)

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven