WWIII - Bereid jij je voor?

15-11-2015 01:05 1081 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik wel. Onze voorraadkast vullen we steeds meer aan. We kunnen nu wel een paar maanden overleven. En we hebben geld thuis liggen. Doen jullie er wat aan? Vind het al een tijdje heel dichtbij komen namelijk. Stel dat dan kan je beter voorbereid zijn.

Bereid jij je voor?

Totaal aantal stemmen: 277

Ja (10%)
Nee (67%)
Pas als het dichterbij komt (23%)
iedereen heeft al sinds de milleniumwisseling een hulpbox in huis. waxinelichtje, zaklantaarn etc.

dat is genoeg
Alle reacties Link kopieren
Je hebt toch eten nodig om te overleven. Dat zal snel heel schaars zijn.
Wij hebben vandaag brandoefening gehouden en de matrassen de kruipruimte in gesleept.

Wel vochtig hoor.

Maar ja, je moet er wat voor over hebben, voor je veiligheid.
quote:theinvasion schreef op 15 november 2015 @ 01:09:

Je hebt toch eten nodig om te overleven. Dat zal snel heel schaars zijn.want?
quote:Eleonora-1 schreef op 15 november 2015 @ 01:10:

Wij hebben vandaag brandoefening gehouden en de matrassen de kruipruimte in gesleept.

Wel vochtig hoor.

Maar ja, je moet er wat voor over hebben, voor je veiligheid.die zwammen die daar groeien kan je eten, beetje wokken met wat knoflook en tulpenbollen
Alle reacties Link kopieren
Je bent dus een prepper?
Alle reacties Link kopieren
Grappig hoor je sarcasme
Ik heb niet eerder bij stil gestaan om dat te doen. Misschien toch wel doen? Geen idee.
quote:sabbaticalmeds schreef op 15 november 2015 @ 01:11:

[...]



die zwammen die daar groeien kan je eten, beetje wokken met wat knoflook en tulpenbollenJe hoeft niet mee te schrijven als je het onderwerp maar onzin vindt.
Alle reacties Link kopieren
quote:tampontouwtje schreef op 15 november 2015 @ 01:14:

[...]





Je hoeft niet mee te schrijven als je het onderwerp maar onzin vindt.



Thnx vam mij mag ze daar op leven hoor haha.



Ja stel dat. Heel veel dingen zijn lang houdbaar. En zolang er geen oorlog komt gewoon steeds alles vervangen en beetje bij beetje aanvullen.
Alle reacties Link kopieren
quote:theinvasion schreef op 15 november 2015 @ 01:09:

Je hebt toch eten nodig om te overleven. Dat zal snel heel schaars zijn.Ik eet eerst mijn katten op en dan zien we wel verder.
quote:tampontouwtje schreef op 15 november 2015 @ 01:14:

[...]





Je hoeft niet mee te schrijven als je het onderwerp maar onzin vindt.

dat hoeft niet

maar het mag wel
Alle reacties Link kopieren
quote:sabbaticalmeds schreef op 15 november 2015 @ 01:17:

[...]



dat hoeft niet

maar het mag wel
Ik heb het forum uitgeprint, vanaf 2004 . Ik heb dus in ieder geval wat te lezen als de pleuris uitbreekt.
Alle reacties Link kopieren
quote:sabbaticalmeds schreef op 15 november 2015 @ 01:07:

iedereen heeft al sinds de milleniumwisseling een hulpbox in huis. waxinelichtje, zaklantaarn etc.

dat is genoegZelfs dat hebben we niet in huis.
Alle reacties Link kopieren
quote:Jonari schreef op 15 november 2015 @ 01:16:

[...]



Ik eet eerst mijn katten op en dan zien we wel verder.
Dus dat...
Alle reacties Link kopieren
Mijn eerst reactie is wtf .. ga elkaar ff bang maken ennuh we hebben tegenwoordig internet,ff thuisbezorgd.nl of de appie brengt m'n voorraad..
Dus dat...
quote:theinvasion schreef op 15 november 2015 @ 01:16:

[...]





Thnx vam mij mag ze daar op leven hoor haha.



Ja stel dat. Heel veel dingen zijn lang houdbaar. En zolang er geen oorlog komt gewoon steeds alles vervangen en beetje bij beetje aanvullen.Ik ga liever dood als het zover moest komen.
quote:ikk001122 schreef op 15 november 2015 @ 01:23:

Mijn eerst reactie is wtf .. ga elkaar ff bang maken ennuh we hebben tegenwoordig internet,ff thuisbezorgd.nl of de appie brengt m'n voorraad.. Het internet is natuurlijk het eerste wat eraan gaat. Die vijanden zijn niet gek hoor. En de Appie wordt waarschijnlijk plat gebombardeerd. Maar ik heb gelukkig al een blik bruine bonen in huis.
quote:SpringDing schreef op 15 november 2015 @ 01:26:

[...]





Ik ga liever dood als het zover moest komen.Nou eh... doei dan maar .
Alle reacties Link kopieren
Als een gek mij doodschiet met een geweer heb ik niets aan die voorraad. Idem als iemand een bom laat vallen op mijn woonwijk.



Mocht die bom niet dodelijk zijn geweest dan plunder ik snel de lokale Appie en pak ik mijn gezin en maak dat ik wegkom.
Nee heb je, ja kun je krijgen
quote:Fenrir-Greyback schreef op 15 november 2015 @ 01:26:

[...]





Het internet is natuurlijk het eerste wat eraan gaat. Die vijanden zijn niet gek hoor. En de Appie wordt waarschijnlijk plat gebombardeerd. Maar ik heb gelukkig al een blik bruine bonen in huis.je kan ook gewoon bellen met hello fresh en die bezorgen gewoon dussssss
quote:lemoos2 schreef op 15 november 2015 @ 01:28:

Als een gek mij doodschiet met een geweer heb ik niets aan die voorraad. Idem als iemand een bom laat vallen op mijn woonwijk.



Mocht die bom niet dodelijk zijn geweest dan plunder ik snel de lokale Appie en pak ik mijn gezin en maak dat ik wegkom.

mag ik hieruit concluderen dat jouw prioriteitenlijst er alsvolgt uitziet:

1. albert heijn

2. je gezin



?
quote:sabbaticalmeds schreef op 15 november 2015 @ 01:29:

[...]



je kan ook gewoon bellen met hello fresh en die bezorgen gewoon dussssss



ja die gaan gewoon altijd door he? Wat er ook gebeurt.



Ik heb trouwens ook al een paar lekkere warme broekrokken gebreid.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven