Zaterdag!

25-10-2014 10:52 84 berichten
Hallo allemaal,



Beetje laat hè? Ik heb heerlijk uitgeslapen, één van mijn favoriete bezigheden op de zaterdagmorgen.

Ik droomde van iemand met een tuintje op z'n buik en van een baby waar ik steeds achteraan moest blijven rennen. Hij was op een gegeven moment aan het spelen aan de rand van de zee en werd steeds onderuit gezogen door het water dat steeds het zand onder z'n voetjes wegspoelde. De dieren vonden het een schande dat ik er niet was, maar ik was er dus wel, maar dat kind glipte steeds weg, steeds op avontuur.

Blij dat ik wakker ben, dan kan ik een beetje uitrusten en bijkomen. Wat een gedoe weer.



Ik ga niet veel doen vandaag, even naar buiten voor de broodnodige beweging.



Hoe ziet jullie dag eruit?
He fijn dat je er bent, ik miste je al!



Mijn dag is er 1 van lekker luieren, beetje surfen, kijken op Tinder, Badoo et all of er nog leuke mannen zijn
Ha Cateau!



Levendige dromen.. Wel uitgerust nu?

Ik lig met een handdoek om m'n hoofd en met alleen beha en broek aan op bed te bedenken wat ik verder aan ga trekken.

Kleine poes zit op de vierde plank van de boekenkast acrobatisch te doen.



Tijd voor actie!
Goodmorning madame Cateau,



Wat een rare dromen heb jij



Stond al vroeg bij de supermarkt vanmorgen dus alle boodschappen binnen, nu lekker aan de koffie en voor de rest wat rommelen in huis.

Dadelijk spare-ribs in de marinade zetten want daar kreeg ik gisteren opeens ontzettend zin in en die zin is nog niet weg getrokken.
Alle reacties Link kopieren
Zaterdag, de fijnste dag van de week! Geen wekker zetten en lekker wat aanrommelen.
Oh, leuke mannen genoeg, als je je ogen maar echt open houdt.

Wat zoek je er voor één? Eentje voor de was en de strijk en eventueel de afwas of heb je er andere plannen mee?
Alle reacties Link kopieren
Goedemorgen allemaal
I'm Doing Me
Alle reacties Link kopieren
Fijn je weer te lezen Cateau!



Vandaag is er een buurtmarkt waar ik ga kijken. Verder wat boodschappen doen en vanavond bij goede vrienden eten. Weinig spannends, maar wel leuk!



Fijne dag allemaal!
I can explain it to you, but I can't understand it for you
Haha Naara. Wie weet zit er echt een leuke vent tussen?



Hier ook nog in de luie modus. Ga zo eerst ff een bakkie koffie pakken en dan verder kijken.



Cateau vervelend zo een droom. Ik had dat de week ook. Dan ben je blij als je wakker bent. Heb je trouwens nog een poging gewaagd naar de markthal?
quote:SpringDing schreef op 25 oktober 2014 @ 10:58:

Ha Cateau!



Levendige dromen.. Wel uitgerust nu?

Ik lig met een handdoek om m'n hoofd en met alleen beha en broek aan op bed te bedenken wat ik verder aan ga trekken.

Kleine poes zit op de vierde plank van de boekenkast acrobatisch te doen.



Tijd voor actie!Lekker actief ben je. Moet ik maar een voorbeeld aan nemen.
Vanmiddag naar een verjaardag en vanavond een wandeling in het kader van de Nachtvandenacht.
Alle reacties Link kopieren
Pfoe, met een tuintje op je buik kun je beter geen pompoenen zaaien 🎃. Ik ga zo een weekendje weg. Familie bezoekje. Gelukkig is het weer droog. Nu nog hopen dat de auto het doet want ik had gister de lichten laten branden...
óu sont les neiges d'antan

quote:Cateautje, 2 minuten geleden



Lekker actief ben je. Moet ik maar een voorbeeld aan nemen.



Sarcast.

Ik ga nú wat doen.
quote:lavendelbleu schreef op 25 oktober 2014 @ 10:58:

Goodmorning madame Cateau,



Wat een rare dromen heb jij



Stond al vroeg bij de supermarkt vanmorgen dus alle boodschappen binnen, nu lekker aan de koffie en voor de rest wat rommelen in huis.

Dadelijk spare-ribs in de marinade zetten want daar kreeg ik gisteren opeens ontzettend zin in en die zin is nog niet weg getrokken.

Creatieve dromen zijn wel leuk, maar slurpen energie als een ouwe Amerikaan.



Lekker, spareribs. Zag gister krabbetjes liggen, ook wel aantrekkelijk. Je loopt vast al te lekkerbekken.
Alle reacties Link kopieren
Hier een dagje helemaal niets (vanaf nu dan). Als een tijdje last van mijn maag en vannacht ging het behoorlijk mis. Zoveel overgeven dat het maagzuur mijn tong zelfs heeft aangetast (auw, auw, auw), en ik eet al bijna niet. Dus hele nacht niet geslapen maar moest om acht uur werken. Kom ik op mijn werk personeel genoeg aanwezig voor een heel weekend.

In overleg naar huis gegaan, boodschappen voor de hele week gedaan en lig nu op de bank commentaar geven op dochter en vriendin die straks met de trein naar Utrecht gaan voor een Halloween party. Wat dus betekend dat dochter een jaren vijftig jurk met petticoat aan heeft, steekwonden in haar nek en in de borst heeft en een niet zo prettige kleur. Komt alle theatercosmetica ook eens van pas.
quote:SpringDing schreef op 25 oktober 2014 @ 11:07:quote:Cateautje, 2 minuten geleden



Lekker actief ben je. Moet ik maar een voorbeeld aan nemen.



Sarcast.

Ik ga nú wat doen. Gedouched en en gepoetst hoef je je alleen nog aan te kleden. Ik ben nog lang niet zo ver.
Goedemorgen!



Wat kunnen dromen toch raar zijn he, ik weet er alles van, droom soms de gekste dingen en oh wat lijken ze echt.



Ik probeer moed te verzamelen om op te staan en de was te gaan doen en daarna de stad in om dingen voor a.s. baby te shoppen
Alle reacties Link kopieren
Heb ook zo gek gedroomd. Moet er dan echt van bijkomen.



Ik straks verjaardag van m'n vader met een leuk actief programma. Iedereen fijne dag!
Goedemorgen luiwammesen



Ik was er om half acht al uit. Ben al naar de stad geweest, bestelling ophalen. Gauw voor de drukte uit. Nu lekker een verse boterham. Ondertussen aan een nieuw schilderij werken. Kan trouwens de beloofde foto niet plaatsen, heb nog geen plaatjesplakrechten.



Vanmiddag hopelijk naar de bouwmarkt en de nieuwe lamp ophangen, als het humeur van man een beetje meewerkt.
Alle reacties Link kopieren
Hai cateau!

Ik droom ook zo raar de laatste tijd, het slaat werkelijk nergens op die dromen van mij, denk verwerking van de drukte waar ik inzit met werk en kids.

Vandaag redelijk relaxt! Kleine slaapt nu even relaxen met de andere twee kids,man zo naar sportschool en vanavond verjaardag van m'n moeder vieren! Heb allerlei verassingen in petto waaronder een regenboogtaart (Google maares)kan niet wachten om hem te openen en te kijken of ie gelukt is!!

Happy saturday!
Alle reacties Link kopieren
Ha Cateau! Fijn datje er bent!

Heerlijk een rustige zaterdag in het verschiet, geniet ervan.

Ik ga nu grote boodschappen doen. De afgelopen dagen 2 kamers opgeknapt. Zoonlief lag met zijn bijna negen nog steeds in zijn babykamer kleuren met zee-thema. Nu eindelijk een stoere jongenskamer! En dochterlief was een poosje geleden al zelf begonnen aan het aftrekken van behang😩, die heeft nu ook hip meidenbehang. Nog wat geschilderd en opruimen.

Maar ja, hele dagen bezig dus beneden bleef alles liggen, dus puinruimen!

Fijne zaterdag allemaal!
Alle reacties Link kopieren
Oe fineliner, een regenboogtaart! Gaaf! Foto als je hem open gesneden hebt? Succes, hopelijk lukt hij heel mooi.

En gefeliciteerd met je moeder!
quote:soetkees schreef op 25 oktober 2014 @ 11:02:

Fijn je weer te lezen Cateau!



Vandaag is er een buurtmarkt waar ik ga kijken. Verder wat boodschappen doen en vanavond bij goede vrienden eten. Weinig spannends, maar wel leuk!



Fijne dag allemaal!

Als je maar buiten bent en zo'n markt is nog gezellig ook.





Fijne dag!
quote:Wittelelie143 schreef op 25 oktober 2014 @ 11:02:

Haha Naara. Wie weet zit er echt een leuke vent tussen?



Hier ook nog in de luie modus. Ga zo eerst ff een bakkie koffie pakken en dan verder kijken.



Cateau vervelend zo een droom. Ik had dat de week ook. Dan ben je blij als je wakker bent. Heb je trouwens nog een poging gewaagd naar de markthal?

Soms kijk je over het leuke heen omdat je iets in gedachte heb tdat het dan niet is. Daar kan je je dan goed in vergissen, dus wees niet al te kritisch.



Ja, die droom was uitputtend, ben er nog moe van.



Fijne dag!
quote:bankje schreef op 25 oktober 2014 @ 11:03:

Vanmiddag naar een verjaardag en vanavond een wandeling in het kader van de Nachtvandenacht.Jaaa, het is lekker donker buiten vannacht. Geniet ervan. Ik hou van nachtwandelingen.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven