Zaterdag!

25-10-2014 10:52 84 berichten
Hallo allemaal,



Beetje laat hè? Ik heb heerlijk uitgeslapen, één van mijn favoriete bezigheden op de zaterdagmorgen.

Ik droomde van iemand met een tuintje op z'n buik en van een baby waar ik steeds achteraan moest blijven rennen. Hij was op een gegeven moment aan het spelen aan de rand van de zee en werd steeds onderuit gezogen door het water dat steeds het zand onder z'n voetjes wegspoelde. De dieren vonden het een schande dat ik er niet was, maar ik was er dus wel, maar dat kind glipte steeds weg, steeds op avontuur.

Blij dat ik wakker ben, dan kan ik een beetje uitrusten en bijkomen. Wat een gedoe weer.



Ik ga niet veel doen vandaag, even naar buiten voor de broodnodige beweging.



Hoe ziet jullie dag eruit?
quote:merano schreef op 25 oktober 2014 @ 11:05:

Pfoe, met een tuintje op je buik kun je beter geen pompoenen zaaien 🎃. Ik ga zo een weekendje weg. Familie bezoekje. Gelukkig is het weer droog. Nu nog hopen dat de auto het doet want ik had gister de lichten laten branden...

Die met dat tuintje was steeds net weg al ik de plek gevonden had waar hij was. Lastig hoor!



Dus je moet hem misschien de straat uitduwen. We komen je met z'n allen helpen hoor, geen nood.



Geniet verder van je dag!
quote:jsv schreef op 25 oktober 2014 @ 11:11:

Hier een dagje helemaal niets (vanaf nu dan). Als een tijdje last van mijn maag en vannacht ging het behoorlijk mis. Zoveel overgeven dat het maagzuur mijn tong zelfs heeft aangetast (auw, auw, auw), en ik eet al bijna niet. Dus hele nacht niet geslapen maar moest om acht uur werken. Kom ik op mijn werk personeel genoeg aanwezig voor een heel weekend.

In overleg naar huis gegaan, boodschappen voor de hele week gedaan en lig nu op de bank commentaar geven op dochter en vriendin die straks met de trein naar Utrecht gaan voor een Halloween party. Wat dus betekend dat dochter een jaren vijftig jurk met petticoat aan heeft, steekwonden in haar nek en in de borst heeft en een niet zo prettige kleur. Komt alle theatercosmetica ook eens van pas.

Beterschap gewenst.



Wat eng om je dochter zo te zien. Wel leuk zo'n feest. IK zou gaan kijken naar al die outfits daar.



Fijne dag!
Alle reacties Link kopieren
Ja doe ik, maar weet eigenlijk niet of dat kan mobiel? Ben al sinds 2007 op dit forum maar heb nog nooit een plaatje geplakt :Imao:
Alle reacties Link kopieren
Was dus reactie op supersas09!
quote:milasun schreef op 25 oktober 2014 @ 11:13:

Goedemorgen!



Wat kunnen dromen toch raar zijn he, ik weet er alles van, droom soms de gekste dingen en oh wat lijken ze echt.



Ik probeer moed te verzamelen om op te staan en de was te gaan doen en daarna de stad in om dingen voor a.s. baby te shoppen

Ja, het is maar goed dat wat je kan dromen niet echt kan gebeuren, want dan zou het leven helemaal zo bizar zijn. Soort twilight zone, maar dan anders.



Babykleertjes kopen is toch hartstikke leuk. Meid, ga erop af.

De was is zo gedaan, kwestie van de masjien aanzetten toch?



Geniet van je dag! Blijf niet zitten.
quote:jippie55 schreef op 25 oktober 2014 @ 11:16:

Heb ook zo gek gedroomd. Moet er dan echt van bijkomen.



Ik straks verjaardag van m'n vader met een leuk actief programma. Iedereen fijne dag!Fijne verjaardag en gefeliciteerd.
Goedemorgen Cateautje!



Mijn dag bestaat uit luieren en werken vanmiddag, morgen hetzelfde ritueel. Zou graag een baan vinden met regelmaat, dus tussen het luieren door vacatures bekijken en reageren op leuke functies, maar die zijn schaars.



Hele fijne dag gewenst allemaal. Geniet er van!
quote:lechatrose schreef op 25 oktober 2014 @ 11:25:

Goedemorgen luiwammesen



Ik was er om half acht al uit. Ben al naar de stad geweest, bestelling ophalen. Gauw voor de drukte uit. Nu lekker een verse boterham. Ondertussen aan een nieuw schilderij werken. Kan trouwens de beloofde foto niet plaatsen, heb nog geen plaatjesplakrechten.



Vanmiddag hopelijk naar de bouwmarkt en de nieuwe lamp ophangen, als het humeur van man een beetje meewerkt.

Wow, rustig aan, je schrijft zelfs te snel.



Jammer, zou er wel graag een foto van zien.



Jij bent de baas over het humeur van je man, alleen weet je het nog niet. Ga er maar mee aan de slag, dan hangt die lamp zo.



Geniet van je dag!
goedemorgen



ik heb heerlijk geslapen, werd om 7 uur wakker van de tv die nog aan stond en heb daarna tot 9 uur geslapen



inmiddels bed van kind verschoond, hele huis gestofzuigd, 2 wassen gedraaid, de auto opgehaald bij de garage

straks nog even met de dweil erdoor en dan genoeg huishoudelijk werk gedaan



vanmiddag gaan we naar het circus en eten we pizza



een fijne dag allemaal!
quote:fineline schreef op 25 oktober 2014 @ 11:26:

Hai cateau!

Ik droom ook zo raar de laatste tijd, het slaat werkelijk nergens op die dromen van mij, denk verwerking van de drukte waar ik inzit met werk en kids.

Vandaag redelijk relaxt! Kleine slaapt nu even relaxen met de andere twee kids,man zo naar sportschool en vanavond verjaardag van m'n moeder vieren! Heb allerlei verassingen in petto waaronder een regenboogtaart (Google maares)kan niet wachten om hem te openen en te kijken of ie gelukt is!!

Happy saturday!

Dat rare dromen heeft ook met het veranderende weer te maken denk ik. Nou ja, hoort erbij.



Gefeliciteerd met je moeder en een leuk feest gewenst.

Prachtige taart, ik hoop dat het perfect gelukt is.



Geniet van je dag!
quote:Supersas09 schreef op 25 oktober 2014 @ 11:32:

Ha Cateau! Fijn datje er bent!

Heerlijk een rustige zaterdag in het verschiet, geniet ervan.

Ik ga nu grote boodschappen doen. De afgelopen dagen 2 kamers opgeknapt. Zoonlief lag met zijn bijna negen nog steeds in zijn babykamer kleuren met zee-thema. Nu eindelijk een stoere jongenskamer! En dochterlief was een poosje geleden al zelf begonnen aan het aftrekken van behang😩, die heeft nu ook hip meidenbehang. Nog wat geschilderd en opruimen.

Maar ja, hele dagen bezig dus beneden bleef alles liggen, dus puinruimen!

Fijne zaterdag allemaal!

Wat leuk voor je kinderen, een nieuwe kamer. Ik weet nog wel dat ik dan de eerste dagen niet uit m'n kamer te krijgen was, dan had ik het er zo mee naar m'n zin.



Jij hebt het ook altijd zo druk hè. Ik hoop dat je een momentje kunt vinden om even lekker onderuit te zakken, dat heb je dik verdiend.



Vergeet niet een beetje te genieten van je dag.
Alle reacties Link kopieren
goedemiddag



Eerst aan het schoonmaken geweest.

Vanmiddag een appeltaart bakken.
quote:Eva- schreef op 25 oktober 2014 @ 12:10:

Goedemorgen Cateautje!



Mijn dag bestaat uit luieren en werken vanmiddag, morgen hetzelfde ritueel. Zou graag een baan vinden met regelmaat, dus tussen het luieren door vacatures bekijken en reageren op leuke functies, maar die zijn schaars.



Hele fijne dag gewenst allemaal. Geniet er van!

Geniet van je dag en ik hoop dat je vindt wat je zoekt. De banenmarkt is moeilijk, maar ja kan met je neus in de boter vallen. Ik duim voor je.



Fijne dag!
quote:itsme1973 schreef op 25 oktober 2014 @ 12:14:

goedemorgen



ik heb heerlijk geslapen, werd om 7 uur wakker van de tv die nog aan stond en heb daarna tot 9 uur geslapen



inmiddels bed van kind verschoond, hele huis gestofzuigd, 2 wassen gedraaid, de auto opgehaald bij de garage

straks nog even met de dweil erdoor en dan genoeg huishoudelijk werk gedaan



vanmiddag gaan we naar het circus en eten we pizza



een fijne dag allemaal!

Wat geweldig. Ik vind het circus zooo leuk met kinderen, die kijken echt hun ogen uit.



Geniet van je dag en van je kind.
quote:betoverend schreef op 25 oktober 2014 @ 12:20:

goedemiddag



Eerst aan het schoonmaken geweest.

Vanmiddag een appeltaart bakken.

Lekker, appeltaart.



Geniet ervan.
Alle reacties Link kopieren
Straks ga ik naar Brussel voor trouwfeest van kennis daarvoor ben ik druk bezig met welke kleding ik moet aantrekken en me opmaken. dus een drukke zaterdag vandaag voor mij.
Alle reacties Link kopieren
quote:Cateautje schreef op 25 oktober 2014 @ 12:24:

[...]



Lekker, appeltaart.



Geniet ervan.



Zal ik zeker doen

Ik vind het leuk om zelf te bakken ipv van gebak in de winkel te kopen
Alle reacties Link kopieren
Goeiemorgen iedereen! Ik werd vanochtend voor het eerst wakker bij mijn nieuwe ... eh, iets met (nog?) geen naam maar wel erg fijn ;). Nadat hij mij thuis bracht hier weer een dutje gedaan, was erg nodig ;). Zometeen met mijn moeder en oma lunchen en waarschijnlijk nog naar de kringloop met ze. Lekker rommelen! In de avond kookt mijn stiefvader zoals elke zaterdag weer erg uitgebreid, dus dat wordt lekker lang natafelen!



Een hele fijne zaterdag iedereen!
quote:demetsivrihisar1991 schreef op 25 oktober 2014 @ 12:25:

Straks ga ik naar Brussel voor trouwfeest van kennis daarvoor ben ik druk bezig met welke kleding ik moet aantrekken en me opmaken. dus een drukke zaterdag vandaag voor mij.

Goede reis en een prachtig feest gewenst.



Leuke kleding zal vast lukken.



Geniet van je dag!
Alle reacties Link kopieren
Heerlijk topic!

Ik ga vanmiddag lekker achter mijn naaimachine zitten en een jurkje maken denk ik, of lekker bankhangen en een dvdtje kijken. In ieder geval RUST.



En een beetje huishouden.
quote:betoverend schreef op 25 oktober 2014 @ 12:26:

[...]





Zal ik zeker doen

Ik vind het leuk om zelf te bakken ipv van gebak in de winkel te kopenZelf bakken is ook leuker en je huis gaat er zo lekker van geuren.
quote:amelie2.0 schreef op 25 oktober 2014 @ 12:33:

Goeiemorgen iedereen! Ik werd vanochtend voor het eerst wakker bij mijn nieuwe ... eh, iets met (nog?) geen naam maar wel erg fijn ;). Nadat hij mij thuis bracht hier weer een dutje gedaan, was erg nodig ;). Zometeen met mijn moeder en oma lunchen en waarschijnlijk nog naar de kringloop met ze. Lekker rommelen! In de avond kookt mijn stiefvader zoals elke zaterdag weer erg uitgebreid, dus dat wordt lekker lang natafelen!



Een hele fijne zaterdag iedereen!

Nou, veel geluk met dat zonder naam.



Je beschrijft een heel gezellige dag, geniet ervan.
quote:damas schreef op 25 oktober 2014 @ 12:34:

Heerlijk topic!

Ik ga vanmiddag lekker achter mijn naaimachine zitten en een jurkje maken denk ik, of lekker bankhangen en een dvdtje kijken. In ieder geval RUST.



En een beetje huishouden.Leuk. Wat voor jurkje heb je in gedachte?
Alle reacties Link kopieren
Goedemorgen Goedemiddag Cateau!

Blij dat je topic er is, daar kijk ik elke zaterdagochtend naar uit



Da's niet zo fijn, je weekend beginnen met een vervelende droom.



Ik ben er ook nog niet zo heel lang uit. Ik had mezelf een pyjamadag beloofd vandaag, omdat het zo druk geweest is de laatste weken en eind deze week ook mijn verstandskies verwijderd is. Maar inmiddels zit ik aangekleed en wel op de bank en ga ik toch maar even de stad in. Gelukkig zie ik er niet uit als Shrek



Ik wil weleens een bosje bloemen kopen



Fijne dag iedereen!!
Alle reacties Link kopieren
quote:Cateautje schreef op 25 oktober 2014 @ 12:34:

[...]



Goede reis en een prachtig feest gewenst.



Leuke kleding zal vast lukken.



Geniet van je dag!Cateautje heel erg bedankt dankje

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven