Zaterdag!

25-10-2014 10:52 84 berichten
Hallo allemaal,



Beetje laat hè? Ik heb heerlijk uitgeslapen, één van mijn favoriete bezigheden op de zaterdagmorgen.

Ik droomde van iemand met een tuintje op z'n buik en van een baby waar ik steeds achteraan moest blijven rennen. Hij was op een gegeven moment aan het spelen aan de rand van de zee en werd steeds onderuit gezogen door het water dat steeds het zand onder z'n voetjes wegspoelde. De dieren vonden het een schande dat ik er niet was, maar ik was er dus wel, maar dat kind glipte steeds weg, steeds op avontuur.

Blij dat ik wakker ben, dan kan ik een beetje uitrusten en bijkomen. Wat een gedoe weer.



Ik ga niet veel doen vandaag, even naar buiten voor de broodnodige beweging.



Hoe ziet jullie dag eruit?
quote:Iskra schreef op 25 oktober 2014 @ 12:39:

Goedemorgen Goedemiddag Cateau!

Blij dat je topic er is, daar kijk ik elke zaterdagochtend naar uit



Da's niet zo fijn, je weekend beginnen met een vervelende droom.



Ik ben er ook nog niet zo heel lang uit. Ik had mezelf een pyjamadag beloofd vandaag, omdat het zo druk geweest is de laatste weken en eind deze week ook mijn verstandskies verwijderd is. Maar inmiddels zit ik aangekleed en wel op de bank en ga ik toch maar even de stad in. Gelukkig zie ik er niet uit als Shrek



Ik wil weleens een bosje bloemen kopen



Fijne dag iedereen!!

Met een verstandskies is er geen pijl op te trekken. Of er niets aan de hand of je hebt een hoofd als een grote rood aangelopen kool. Fijn dat het bij jou wel meevalt. Shrek is trouwens een schatje.



Zal je de stad niet leegkopen, anders blijft er niets voor andere shoppers over.



Geniet van je dag en veel plezier in de stad.
quote:Cateautje schreef op 25 oktober 2014 @ 12:12:

[...]



Wow, rustig aan, je schrijft zelfs te snel.



Jammer, zou er wel graag een foto van zien.



Jij bent de baas over het humeur van je man, alleen weet je het nog niet. Ga er maar mee aan de slag, dan hangt die lamp zo.



Geniet van je dag!

Ja, beetje in de stress geloof ik. :-)



Zie net dat ik al meer dan 200 posts heb, ga gelijk even de plaatjesplakgunst vragen.
Alle reacties Link kopieren
Goedemiddag Cateautje en alle andere dames!



Zit nu achter mijn laptop te wachten tot mijn vinyl droog genoeg is om een laatste rondje stofzuigen te doen. Mijn geweldige hulp is vanmorgen geweest dus het huis is spic-and-span en geurt en glimt weer tegen mij op; heerlijk is dat!



Daarna een vers broodje ei maken en straks 'That's Entertainment' op BBC 2 kijken; deze docu is een compilatie van oude MGM musicals en daar ben ik gek op!



Verder vanavond zelf hamburgers (met eigengemaakte mayo) maken en verder lekker een beetje lummelen.



En oh, vergeet het extra uurtje niet!
It's hip(ster) to be square!
Alle reacties Link kopieren
Heb net gewerkt, straks naar een vriendin borrelen en eten met man en jongste, oudste gaat Halloween vieren. Nu zit ik even bij te komen, na douchen na het werk word ik altijd heel suffig...
quote:hipstercat schreef op 25 oktober 2014 @ 13:07:

Goedemiddag Cateautje en alle andere dames!



Zit nu achter mijn laptop te wachten tot mijn vinyl droog genoeg is om een laatste rondje stofzuigen te doen. Mijn geweldige hulp is vanmorgen geweest dus het huis is spic-and-span en geurt en glimt weer tegen mij op; heerlijk is dat!



Daarna een vers broodje ei maken en straks 'That's Entertainment' op BBC 2 kijken; deze docu is een compilatie van oude MGM musicals en daar ben ik gek op!



Verder vanavond zelf hamburgers (met eigengemaakte mayo) maken en verder lekker een beetje lummelen.



En oh, vergeet het extra uurtje niet!

Fijn hè, als de hulp is geweest?



Je hebt mijn middag voor me ingevuld. That's entertainment it is. Ik hoop op veel Fred, mijn lieveling.



Eet smakelijk en lummelse meid.



Dat extra uurtje word slapend ingevuld ben ik bang.
quote:beetjegek schreef op 25 oktober 2014 @ 13:08:

Heb net gewerkt, straks naar een vriendin borrelen en eten met man en jongste, oudste gaat Halloween vieren. Nu zit ik even bij te komen, na douchen na het werk word ik altijd heel suffig...

Dat je maar snel weer de jazz mag krijgen.



Halloween is echt populair aan het worden hier, wat leuk!



Veel plezier vandaag en wordt niet dronken, anders kan je de gezellige dag niet afmaken.
Alle reacties Link kopieren
quote:Cateautje schreef op 25 oktober 2014 @ 13:15:

[...]



Fijn hè, als de hulp is geweest?



Je hebt mijn middag voor me ingevuld. That's entertainment it is. Ik hoop op veel Fred, mijn lieveling.



Eet smakelijk en lummelse meid.



Dat extra uurtje word slapend ingevuld ben ik bang.



Jij mag Fred, ik neem Gene .........



(ze co-hosten de show )



Edit: het begint op 13.30 uur!!!
It's hip(ster) to be square!
quote:hipstercat schreef op 25 oktober 2014 @ 13:22:

[...]





Jij mag Fred, ik neem Gene .........



(ze co-hosten de show )



Edit: het begint op 13.30 uur!!!

Oh, dat wordt heel leuk. Hij staat al aan dus ik kan geen seconde missen. Mooie tijden. *zucht* Ik ben echt veel te laat geboren.

Nog een minuutje ladies en dan ben ik vertrokken.



Fijne dag allemaal, geniet van wat je doet.





Doei!
Alle reacties Link kopieren
Dames, op mijn bankje, onder mijn dekentje keek ik toevallig naar BBC2 (koken in Parijs) en zou van programma zijn gewisseld als ik niet net de tip van That's....... zou hebben gelezen.

Hartelijk dank, begint trouwens met Singing in the rain. (Zo grappig bij een eerste afspraakje, jaren geleden, regende het en mijn afspraakje, ondertussen al eeuwen getrouwd, heeft het lied toen al zingend en dansend uitgevoerd. Ach, vroeger toen we jong waren......)
Hé Cateautje, lekker uitgeslapen! En wat kan een mens gek dromen hè? Hier was het een roerig weekje, kinderen vakantie, ik weer een sollicitatie rijker, en een illusie armer. De baan ging naar iemand met een Pabo diploma, die is voor een school heel breed inzetbaar en voor mij niet tegenop te bieden als onderwijsassistent.



Om half negen ontbijt en toen met Sandtman naar de stad, was tijd voor iets nieuws! Twee broeken, een trui, een vest, twee overhemden en wat sokken, hij kan er weer tegen van de winter.



Zelf ook nog een leuk vestje gescoord, niet grijs dit keer maar blauw met een bloesje en een mooi sjaal. En nog iets sportiefs in knal roze voor maar 15 euro. Gezellig samen wat gegeten in de stad, helemaal leuk!



Nu nog een pan soep maken en deze week maakt Sandtman gevuld speculaas, zijn meester stuk!



Wat een rust dus dit weekend, er hoeft niet gesport te worden!



Fijne zaterdag iedereen! Of wat er nog van over is.
Alle reacties Link kopieren
quote:fineline schreef op 25 oktober 2014 @ 12:07:

Ja doe ik, maar weet eigenlijk niet of dat kan mobiel? Ben al sinds 2007 op dit forum maar heb nog nooit een plaatje geplakt :Imao:Mobiel weet ik eigenlijk ook niet? Iemand? Heb je wel plaatjesplakrechten? Succes nog!
Alle reacties Link kopieren
Goedesmiddags!



Wij hebben een lekkere wandeling gemaakt met de hond. Daarna heb ik een groot ontbijt gekookt.

We hadden allebei zin in een Engels ontbijt.

Dus ik heb worstjes, bacon, tomaten gebakken. Daarbij voor mij roerei en voor vriend spiegelei.

Ik zit nog steeds vol haha.



Vriend gaat vanmiddag sport kijken en ik ga wat knutselen.

Nog geen idee wat.



Fijne zaterdag!
That's a fine looking high horse, what you got in the stable!
Alle reacties Link kopieren
quote:Cateautje schreef op 25 oktober 2014 @ 12:19:

[...]



Wat leuk voor je kinderen, een nieuwe kamer. Ik weet nog wel dat ik dan de eerste dagen niet uit m'n kamer te krijgen was, dan had ik het er zo mee naar m'n zin.



Jij hebt het ook altijd zo druk hè. Ik hoop dat je een momentje kunt vinden om even lekker onderuit te zakken, dat heb je dik verdiend.



Vergeet niet een beetje te genieten van je dag.

Ja, druk leven met 3 kinderen, man en baan, maar altijd leuk! En tijd voor mezelf pak ik wel hoor, vanavond lekker op de bank met een baileys! En van de gewone huiselijke dingen geniet ik ook, in mijn uppie boodschappen doen vind ik ook fijn.

Ik vond het ook altijd heerlijk als mijn kamer weer schoon en fris was! Lekker rommelen met alle spulletjes die weer gevonden waren onder mijn bed en in de rommelige laatjes. 😄
Alle reacties Link kopieren
Postbode kwam net met een pakketje en daarin zat een ''Evenstar'' ketting.





Van vriend voor mij. Ik wilde die al jaren en hij vond het een mooie ketting voor onze bruiloft.





Helemaal mee eens haha!



*gaat vriend even knuffelen*
That's a fine looking high horse, what you got in the stable!
Ik vind het zo leuk om te lezen wat iedereen zoal doet op zaterdag. Heerlijk kneuterig.



Ik ben net terug van de bouwmarkt. Alleen hadden ze een vrij essentieel onderdeel niet, dus is man nog naar een andere bouwmarkt.

Ik heb nog wel een leuk potje verf op de kop getikt in de uitverkoop. Heb ik nog een leuk plannetje voor.
Alle reacties Link kopieren
Goeiemiddag!

Ik zit met m'n vriend lekker lui op de bank, te wachten op de verwarmingsmonteur omdat m'n verwarming het niet doet. Was blij dat hij met spoed kon komen, anders was het maandag geworden en het is 's avonds echt koud hier.
Alle reacties Link kopieren
Ha Cateau en andere viva-ers!

Normaal ben ik er eerder bij, maar vandaag is een drukke dag. Vriend komt per november hier wonen dus vandaag zijn we aan het inpakken, sjouwen, in de auto stoppen, rijden, uit de auto jouwen en weer uitpakken. We zijn al een paar uur bezig, maar mijn huis ziet er nog steeds uit alsof er een bom is ontploft. Ik weet niet waar we al die spullen moeten gaan laten!



Gelukkig waren onze ouders zo lief om te komen helpen met inpakken en verhuizen, dus het was hier wel erg gezellig. Nu met zijn tweeën een het redderen om alles weer in kasten te krijgen. Vriend is nog bezig, maar ik zit lekker even met koffie op de bank bij te komen.
Alle reacties Link kopieren
Zaterdag is nog niet afgelopen...

Ik ben de hele dag al druk aan het leren voor de tentamens, het gaat voornamelijk over keizer Augustus Vanavond lekker feesten:)
i want your loving and all your lovers revenge, you and me could write a bad romance
Alle reacties Link kopieren
Goeiemiddag!

Sommige dromen zijn zo vermoeiend he , de ergste vind ik als ik over werk droom

Wow OLLA mooie ketting , wat lief van je vriend .

Lekker genixt vandaag , man komt net thuis en we gaan Jurassic park kijken met kinderen
You can check out any time you like but you can never leave
quote:O.L.L.A schreef op 25 oktober 2014 @ 13:49:

Postbode kwam net met een pakketje en daarin zat een ''Evenstar'' ketting.

[afbeelding]



Van vriend voor mij. Ik wilde die al jaren en hij vond het een mooie ketting voor onze bruiloft.





Helemaal mee eens haha!



*gaat vriend even knuffelen*

Wat een prachtig geschenk Olla, dat is inderdaad wel een knuffel waard.

Lang gewacht, stil gezwegen, nooit gedacht, maar toch gekregen. Haha
quote:lechatrose schreef op 25 oktober 2014 @ 15:03:

Ik vind het zo leuk om te lezen wat iedereen zoal doet op zaterdag. Heerlijk kneuterig.



Ik ben net terug van de bouwmarkt. Alleen hadden ze een vrij essentieel onderdeel niet, dus is man nog naar een andere bouwmarkt.

Ik heb nog wel een leuk potje verf op de kop getikt in de uitverkoop. Heb ik nog een leuk plannetje voor.Nu willen we wel graag weten wat je met dat potje verf gaat schilderen. Laat je een plaatje zien van het resultaat?
quote:Nushy schreef op 25 oktober 2014 @ 15:06:

Goeiemiddag!

Ik zit met m'n vriend lekker lui op de bank, te wachten op de verwarmingsmonteur omdat m'n verwarming het niet doet. Was blij dat hij met spoed kon komen, anders was het maandag geworden en het is 's avonds echt koud hier.

Vervelend is dat hè, als de verwarming niet aan kan.

Die van mij doet het wel maar sist, dus daar zal ik ook eens voor bellen.
Hoi Cateau,





Had het gister wel in de gaten gehouden maar later niet meer, dacht dat je er niet was.

Nu was gister een beetje een rotdag voor mij (niks gebeurt maar had geen fijne bui en stress omdat ik iemand niet kon bereiken).

Geen drama, want weer een nieuwe dag met weer nieuwe mogelijkheden!



Ik lig lekker in bed met laptop, had net een lekker ontbijtje voor mezelf gemaakt dus ik vermaak me wel.

Ik heb besloten dat ik vandaag niks moet van mezelf en dus alleen maar dingen ga doen (of laten) waar ik zin in heb.

Fijne zondag!!
quote:Kanon schreef op 25 oktober 2014 @ 16:02:

Ha Cateau en andere viva-ers!

Normaal ben ik er eerder bij, maar vandaag is een drukke dag. Vriend komt per november hier wonen dus vandaag zijn we aan het inpakken, sjouwen, in de auto stoppen, rijden, uit de auto jouwen en weer uitpakken. We zijn al een paar uur bezig, maar mijn huis ziet er nog steeds uit alsof er een bom is ontploft. Ik weet niet waar we al die spullen moeten gaan laten!



Gelukkig waren onze ouders zo lief om te komen helpen met inpakken en verhuizen, dus het was hier wel erg gezellig. Nu met zijn tweeën een het redderen om alles weer in kasten te krijgen. Vriend is nog bezig, maar ik zit lekker even met koffie op de bank bij te komen.

Wat leuk dat jullie daarvoor gekozen hebben. Zal vast wel wennen zijn, altijd iemand om je heen. Gezellig.

Voor je het weet kan je niet meer alleen slapen.

Veel geluk samen.
quote:ladygaga_xx schreef op 25 oktober 2014 @ 16:22:

Zaterdag is nog niet afgelopen...

Ik ben de hele dag al druk aan het leren voor de tentamens, het gaat voornamelijk over keizer Augustus Vanavond lekker feesten:)

Augustus was toch best interessant? Vooral die moordende vrouw van hem vond ik wel wat.

Succes ermee.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven