Zaterdagmorgen, the day after.

06-12-2014 09:52 120 berichten
Hallo ladies,



Het heerlijk avondje is geweest en heeft huizen vol pakpapier opgeleverd en andere gezellige chaos.

Helaas, ik weet niet wat ik verkeerd heb gedaan, maar de sint blijft weg bij mij, er kan nog geen chocoladeletter van af, lullig hoor!

Wat hebben jullie allemaal gekregen van de sint?





Vandaag is het een zonovergoten dag in Rotterdam. Ik hoop dat zij op meerdere plaatsten schijnt, dat maakt het veel gezelliger in het land.

Vandaag ben ik druk met boodschappen doen en misschien loop ik eventjes door naar de stad, maar dat weet ik nog niet zeker.



Wat gaan jullie vandaag allemaal doen? Sta je klaar om het bos rond te rennen of zit je gaar op de bank met een kater? Sta je langs de sportvelden vandaag of loop je met hond(en) door de natuur te banjeren?



Laat het me weten op Zaterdagmorgen, the day after!!!
Alle reacties Link kopieren
Goede morgen, wij hebben met de nederlandse collegas gebingood om kados. Nu ga ik naar de markt voor boodschappen en vanmiddag gaan we klimmen.
Alle reacties Link kopieren
Wij hebben de eerste sinterklaas met een klein gelovertje gevierd, ons zoontje is 4 jaar en heeft dit jaar dus voor t eerst de sinterklaasgekte op school meegemaakt. Hij vond zwarte piet dit jaar voor t eerst niet doodeng en sinterklaas kon zelfs wel een handje krijgen bij de intocht. En toen werd hij gisternacht ziek, niet een klein beetje, maar ieder uur vreselijk overgeven ziek. Hij wilde zo ontzettend graag naar school, maar helaas ging dat dus niet door. Uiteindelijk is sinterklaas met vijf zwarte pieten bij ons thuis geweest! Ze zijn alle zieke kinderen afgegaan die niet naar school konden komen voor t sinterklaasfeest. Hij was er helemaal door overvallen, maar toen ze weg gingen en hij met z'n cadeau op de bank zat was hij wel even t gelukkigste jongetje in de stad. De sfeer zat er dus al goed in. 's Avonds hadden we onze ouders uitgenodigd voor soep en stokbrood, cadeautjes voor de kinderen en hier en daar een grapje voor elkaar. Heel ontspannen en twee ernstig gelukkige kindertjes die als een blok in slaap vielen. Heerlijk ouderwets, met warme chocolademelk en banketstaaf uit de oven. Nog drie weken dan is t kerst en hoop ik ook bevallen te zijn, kerst met een verse baby in onze armen is ook wel iets om erg naar uit te kijken.
Cateautje goedemorgen! Lullig van Sint hoor! Maar een lekkere letter kun je ook zelf kopen, hoor! 's Avonds in je schoen doen en de volgende ochtend heel verbaasd kijken!



Hier had iedereen iets voor iedereen gekocht dus heel veel pakjes uitgepakt. Was gezellig. Ik kreeg doucheschuim, een glasvijl, een klein koptelefoontje, een gasaansteker voor kaarsen, nep plantjes, chocola en marsepein.



Vandaag al naar de stad geweest om jas te kopen voor puberzoon. Nu even lekker thee en straks naar de sporthal, jongen spelen direct na elkaar thuis. Lange zit maar dan is het ook klaar.



Vanavond uit eten. Sandtman en ik waren van de week 24 jaar getrouwd en dat gaan we vieren! We gaan tapas eten in Haarlem.
quote:lechatrose schreef op 06 december 2014 @ 11:04:

Goedemorgen!



Eerst maar sterkte voor alle pechvogels, door ziekte danwel gepasseerd zijn door Sint

Hier is Sint ook niet langs geweest, dus heb ik net zelf maar voor Sint gespeeld en deze thuistrui gekocht:

http://www.hunkemoller.nl/nl_nl/robe-sh ... 08435.html



Wat de dag hier verder brengt weet ik niet, het was gisteren nogal hectisch, dus ik blijf de rest van de dag wellicht wel binnen.

Wat een gezellige trui, Rose en dat met die ballen. Geweldig!



Geniet in ieder geval van je dag, wat deze ook moge brengen.
Helemaal niets en ik ben zo lief geweest dit jaar en nu een bomvolle dag met allemaal rot klusjes, studeren en werken. Gelukkig heb ik een goed humeur
Wij vieren nooit Sinterklaas (ik stop trouwens wel elk jaar na de binnenkomst van sinterklaas op een onvoorspelbaar moment een keer een chocoladeletter in echtgenoot's schoen ).

Wie schetst mijn verbazing dat er gisteravond in de slaapkamer boven op mijn schoen een groot pak lag, waarin een prachtige tas die ik al lang wilde hebben. Blijkt sint echtgenoot al twee dagen op pad te zijn geweest om die voor me te scoren. En ik had niks voor hem .



Ik ben nu iets leuks voor hem aan het verzinnen voor de kerst, want om hem vandaag wat te geven vind ik zoiets van "dat krijg je omdat ik gisteren iets van jou kreeg".



Heerlijk is dat, om zo onverwacht verrast te worden.



Sandt, gefeliciteerd!
Goedemorgen Cateau,



Hier nog geen Sinterklaas gevierd, vanavond met de familie.

(we zijn nogal goed in gedichten, dat is echt ieder jaar weer gieren, lachen, brullen)

Ik heb gister wel iets anders leuks gedaan: naar een voorstelling van mijn favoriete Cabaratier.

En daarna nog even naar mn stamkroeg geweest, het is dus een beetje laat geworden (beetje maar).

dus ik ben lekker aan het bankhangen en lummelen.

Zonder kater, heb al 13 dagen niet meer gedronken .

Dat is niet altijd makkelijk, maar ik ga de voordelen van niet drinken

wel merken eerlijk gezegd.



Het is ook heerlijk weer, maar ik ga denk ik nog even lekker door met lummelen

en vanmiddag richting mn moeder.

Fijne dag allemaal!
Alle reacties Link kopieren
Wat betreft de kerstboom, ik hou echt enorm van de gezelligheid die je daarmee in huis haalt, iets minder van de naalden. Ik zie steeds vaker best mooie nepbomen, maar ja die zijn wel nep en het allerbelangrijkste mist, de geur. Dus ik denk dat we toch voor een echt boompje gaan, met kluit en proberen niet te vergeten om hem water te geven
quote:MarianneDavids schreef op 06 december 2014 @ 11:08:

Ik heb al jaren geen boom meer, ook omdat mijn hond nogal onstuimig was als pup, dat was dus geen succes en ook vanwege ruimtegebrek. De enige plaats waar ik hem neer kan zetten is vlak naast de balkondeur maar het is dan zo'n gehannes als je even naar buiten moet (balkon is extra koelkast). Versieren doe ik wel dus het wordt toch altijd wel "kerstig". Volgende week de spullen tevoorschijn halen, de voorraad kaarsen is al aangevuld.Ja, voor kaarsen ben ik ook al de hort op geweest, dus dat hoeft niet meer. Misschien is het wel een plan om iets leuks te doen met de kerstspullen zonder boom. Ik zie wel.
sinterklaas is gisteren langs geweest. Gekregen een nieuw dekbedovertrek, bakvorm en geurolie voor in huis. Vier het altijd met mijn ouders en mijn zusje, zwager en kinderen. Jongste gelooft nog, dus dat is leuk!
quote:hoppala schreef op 06 december 2014 @ 11:08:

Goede morgen, wij hebben met de nederlandse collegas gebingood om kados. Nu ga ik naar de markt voor boodschappen en vanmiddag gaan we klimmen.Fijne dag Hoppala.
quote:ambrosia9 schreef op 06 december 2014 @ 11:09:

Wij hebben de eerste sinterklaas met een klein gelovertje gevierd, ons zoontje is 4 jaar en heeft dit jaar dus voor t eerst de sinterklaasgekte op school meegemaakt. Hij vond zwarte piet dit jaar voor t eerst niet doodeng en sinterklaas kon zelfs wel een handje krijgen bij de intocht. En toen werd hij gisternacht ziek, niet een klein beetje, maar ieder uur vreselijk overgeven ziek. Hij wilde zo ontzettend graag naar school, maar helaas ging dat dus niet door. Uiteindelijk is sinterklaas met vijf zwarte pieten bij ons thuis geweest! Ze zijn alle zieke kinderen afgegaan die niet naar school konden komen voor t sinterklaasfeest. Hij was er helemaal door overvallen, maar toen ze weg gingen en hij met z'n cadeau op de bank zat was hij wel even t gelukkigste jongetje in de stad. De sfeer zat er dus al goed in. 's Avonds hadden we onze ouders uitgenodigd voor soep en stokbrood, cadeautjes voor de kinderen en hier en daar een grapje voor elkaar. Heel ontspannen en twee ernstig gelukkige kindertjes die als een blok in slaap vielen. Heerlijk ouderwets, met warme chocolademelk en banketstaaf uit de oven. Nog drie weken dan is t kerst en hoop ik ook bevallen te zijn, kerst met een verse baby in onze armen is ook wel iets om erg naar uit te kijken.

In stilte.



Fijne dag.
quote:sandt2.0 schreef op 06 december 2014 @ 11:10:

Cateautje goedemorgen! Lullig van Sint hoor! Maar een lekkere letter kun je ook zelf kopen, hoor! 's Avonds in je schoen doen en de volgende ochtend heel verbaasd kijken!



Hier had iedereen iets voor iedereen gekocht dus heel veel pakjes uitgepakt. Was gezellig. Ik kreeg doucheschuim, een glasvijl, een klein koptelefoontje, een gasaansteker voor kaarsen, nep plantjes, chocola en marsepein.



Vandaag al naar de stad geweest om jas te kopen voor puberzoon. Nu even lekker thee en straks naar de sporthal, jongen spelen direct na elkaar thuis. Lange zit maar dan is het ook klaar.



Vanavond uit eten. Sandtman en ik waren van de week 24 jaar getrouwd en dat gaan we vieren! We gaan tapas eten in Haarlem.

Dat wordt dan een banketstaaf, die vind ik te lekker, van Specker.



Zo leuk, sint vieren met een groot gezin. Ik had er gewoon 4 moeten werpen,echt!



Hartelijk gefeliciteerd met je huwelijk en ik wens jullie een heel romantische avond toe.





Fijne dag
Alle reacties Link kopieren
quote:sorende schreef op 06 december 2014 @ 10:26:

Lieve hipstercat,



O, mijn hemel

Ben ik jouw cadeau ook vergeten?

Ik had nog wel een stroopwafel voor je,

Om bij je thee te eten



Speciaal versgebakken door

mijn Stroopwafel Piet,

Want ook mijn lieve hipstercat,

Vergeet ik natuurlijk niet



Dat verkoudheid heerst onder mijn Pieten,

Daar kan ik helaas niks aan doen

Je kunt het tegenwoordig wel aan ze zien,

Die Pieten die zijn groen



Dus blijf volgend jaar

ver bij de groene Pieten vandaan,

Zodat je de dag na pakjesavond

Wat vrolijker op zal staan



Ik denk dat de stroopwafel

Het niet tot volgend jaar red,

Maar dat is nog geen reden

Om vandaag te treuren in je bed



Troost je met de gedachte,

Dat ik aan je dacht

En drink je thee snel op,

Want de warme douche die wacht!



Groet,

Sint







Ik zit inmiddels schoongewassen, met rode wangen en in schone kleren weer achter de laptop! En met dit geweldige gedicht van Sint voel ik me al weer een stuk beter!
It's hip(ster) to be square!
quote:waterplant schreef op 06 december 2014 @ 11:14:

Helemaal niets en ik ben zo lief geweest dit jaar en nu een bomvolle dag met allemaal rot klusjes, studeren en werken. Gelukkig heb ik een goed humeur

Ja, ik was ook een schatje dit jaar, snap er niets van.



Succes met je bomvolle dag en maak je niet te druk.
quote:Sri schreef op 06 december 2014 @ 11:14:

Wij vieren nooit Sinterklaas (ik stop trouwens wel elk jaar na de binnenkomst van sinterklaas op een onvoorspelbaar moment een keer een chocoladeletter in zijn schoen ).

Wie schetst mijn verbazing dat er gisteravond in de slaapkamer boven op mijn schoen een groot pak lag, waarin een prachtige tas die ik al lang wilde hebben. Blijkt sint echtgenoot al twee dagen op pad te zijn geweest om die voor me te scoren. En ik had niks voor hem .



Ik ben nu iets leuks voor hem aan het verzinnen voor de kerst, want om hem vandaag wat te geven vind ik zoiets van "dat krijg je omdat ik gisteren iets van jou kreeg".



Heerlijk is dat, om zo onverwacht verrast te worden.



Sandt, gefeliciteerd!

Wat heerlijk, zo een onverwachts cadeau.



Maak je niet druk om iets terug te geven, hij heeft het vast gedaan omdat geven ook heel leuk is, toch?



Geniet van je dag. :0
quote:phoebe1982 schreef op 06 december 2014 @ 11:14:

Goedemorgen Cateau,



Hier nog geen Sinterklaas gevierd, vanavond met de familie.

(we zijn nogal goed in gedichten, dat is echt ieder jaar weer gieren, lachen, brullen)

Ik heb gister wel iets anders leuks gedaan: naar een voorstelling van mijn favoriete Cabaratier.

En daarna nog even naar mn stamkroeg geweest, het is dus een beetje laat geworden (beetje maar).

dus ik ben lekker aan het bankhangen en lummelen.

Zonder kater, heb al 13 dagen niet meer gedronken .

Dat is niet altijd makkelijk, maar ik ga de voordelen van niet drinken

wel merken eerlijk gezegd.



Het is ook heerlijk weer, maar ik ga denk ik nog even lekker door met lummelen

en vanmiddag richting mn moeder.

Fijne dag allemaal!

Heel veel plezier gewenst voor vanavond!



Goh, ik heb het wijntje juist ontdekt en heb het er heerlijk mee naar m'n zin. Maar niet teveel doen, dat niet.



Fijn dat je het zo leuk hebt gehad gister en dat je je zo goed weet te vermaken.



Lummelse en een fijne dag.
quote:friezinnetje2014 schreef op 06 december 2014 @ 11:16:

sinterklaas is gisteren langs geweest. Gekregen een nieuw dekbedovertrek, bakvorm en geurolie voor in huis. Vier het altijd met mijn ouders en mijn zusje, zwager en kinderen. Jongste gelooft nog, dus dat is leuk!Ja, de gelovers maken het avondje het leukst. Die ogen!
quote:hipstercat schreef op 06 december 2014 @ 11:23:

[...]









Ik zit inmiddels schoongewassen, met rode wangen en in schone kleren weer achter de laptop! En met dit geweldige gedicht van Sint voel ik me al weer een stuk beter! Zo zie je maar.
Jij ook Cateau!
Goedemorgen, het kan nog net!



Gisteren is de Sint geweest voor de twee kinderen in onze familie, maar de ouderen hebben niets gehad.

Hoeft ook niet voor mij, ik heb al zoveel. De Sint was echt gekomen, met twee pieten en het was leuk om te zien hoe het jongste kind opging in de ervaring.



Zelf voelde ik me gisteren niet goed, ik heb vaak last van winterblues lijkt het wel, somber, moedeloos, erg moe.

Gelukkig voel ik me vandaag een stuk beter. Heb hele leuke fotolijstjes gekocht bij de Xenos, fris en vrolijk, dat doet me goed.

En ik heb gisteren een afspraak gemaakt bij een meubelmakerij in mijn stad. Ik denk er al jaren over om een cursus meubels maken te doen, lekker met mijn handen bezig zijn. Maar ja, is best prijzig dus dan stel ik het maar weer uit. Vrijdag ga ik kijken en als het me echt iets lijkt ga ik in januari beginnen. Heerlijk met hout werken, en alles handmatig.

Morgen ga ik wandelen, heerlijk vind ik dat. Heb het lang niet gekund wegens blessures, maar de laatste tijd gaat het weer een stuk beter.



Voor iedereen een heel fijn weekend, en voor de sintvierder, veel mooie cadeautjes gewenst!



Cateau voor jou een dikke knuffel, omdat je geen cadeau hebt gehad
Alle reacties Link kopieren
quote:Cateautje schreef op 06 december 2014 @ 11:32:

[...]



Zo zie je maar. Ja! Als je alleen woont heb je heel af en toe wel eens een schop(je) onder de kont nodig.
It's hip(ster) to be square!
quote:Cateautje schreef op 06 december 2014 @ 11:22:

[...]



Dat wordt dan een banketstaaf, die vind ik te lekker, van Specker.



Zo leuk, sint vieren met een groot gezin. Ik had er gewoon 4 moeten werpen,echt!



Hartelijk gefeliciteerd met je huwelijk en ik wens jullie een heel romantische avond toe.





Fijne dag Dank voor de felicitaties! Heel romantisch gaat het niet worden, we nemen die drie blagen mee! Gezellig dus!
Alle reacties Link kopieren
Wat een heerlijk avondje was het gisteren inderdaad! Ik ben flink verwend door de sinterklaas bij mijn schoonfamilie, en gelukkig vielen mijn cadeautjes en gedichten ook goed in de smaak! Het was wel een kort nachtje want we waren pas om 1 uur klaar met het uitpakken van de cadeaus en we moesten om half 8 's ochtends alweer op pad vanwege het werk van m'n vriend.



Maar gelukkig schijnt de zon dus zo eerst maar even een rondje hardlopen en het huis schoonmaken. Vanavond lekker uit eten met vriendinnen, het wordt weer een mooi weekend!
Wow, wat zie jij er vandaag geweldig uit!
quote:Steinbeck schreef op 06 december 2014 @ 11:44:

Goedemorgen, het kan nog net!



Gisteren is de Sint geweest voor de twee kinderen in onze familie, maar de ouderen hebben niets gehad.

Hoeft ook niet voor mij, ik heb al zoveel. De Sint was echt gekomen, met twee pieten en het was leuk om te zien hoe het jongste kind opging in de ervaring.



Zelf voelde ik me gisteren niet goed, ik heb vaak last van winterblues lijkt het wel, somber, moedeloos, erg moe.

Gelukkig voel ik me vandaag een stuk beter. Heb hele leuke fotolijstjes gekocht bij de Xenos, fris en vrolijk, dat doet me goed.

En ik heb gisteren een afspraak gemaakt bij een meubelmakerij in mijn stad. Ik denk er al jaren over om een cursus meubels maken te doen, lekker met mijn handen bezig zijn. Maar ja, is best prijzig dus dan stel ik het maar weer uit. Vrijdag ga ik kijken en als het me echt iets lijkt ga ik in januari beginnen. Heerlijk met hout werken, en alles handmatig.

Morgen ga ik wandelen, heerlijk vind ik dat. Heb het lang niet gekund wegens blessures, maar de laatste tijd gaat het weer een stuk beter.



Voor iedereen een heel fijn weekend, en voor de sintvierder, veel mooie cadeautjes gewenst!



Cateau voor jou een dikke knuffel, omdat je geen cadeau hebt gehad

Leuk hè, die kindersmoeltjes al s de sint ze verwent. Zo lief.



Ik hoop dat het en zonnige winter voor je wordt, dan heb je er minder last van. Zwaar is dat.



Leuk om te lezen dat je wilt meubelmaken. Ik ben al heel lang aan het bedenken om meubels te gaan stofferen, althans, om het te gaan leren, lijkt me zo leuk, inderdaad met je handen bezig zijn. Mijn zoektocht naar een goede leerschool heeft me nog niets opgeleverd, helaas.





Fijne wandeling gewenst en geniet van je dag vandaag.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven