Zijn er hier ook christenen?

15-07-2012 20:12 1560 berichten
Nou ja wat de topictitel al zegt, zijn er ook christenen op dit forum?

Ik wel n elk geval
En dan?
Alle reacties Link kopieren
Drie keer raden hoe dit topic af gaat lopen?
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
Alle reacties Link kopieren
Ik niet in elk geval.
Alle reacties Link kopieren
Present.
Ja.



En nu? Wat wil je hiermee?
Alle reacties Link kopieren
Maakt het uit of je belijdenis gedaan hebt? 'moet' je gedoopt zijn? Protestant/ katholiek/ evangelisch?
Life isn't about waiting for the storm to pass, it's about learning how to dance in the rain
Alle reacties Link kopieren
quote:Enn schreef op 15 juli 2012 @ 20:17:

-zucht-



Wat een vreemde topic worden er geopend zeg. Waarom wil je dit weten?dat wil ik ook graag weten
Alle reacties Link kopieren
Ik ben panreligieus maar dat telt vast niet mee
Alle reacties Link kopieren
Die zullen hier vast wel zijn, maar wat wil je er verder mee doen?
"De cursus rietdekken is afgelast".

"Riet is ziek"
yup
Alle reacties Link kopieren
Maakt het wat uit of iemand christen, moslim of atheïst is?

Als je alleen christenen wil spreken kun je dan niet beter naar een christenforum gaan?
Je hoeft niet bang te zijn voor de dood. Als jij er bent is de dood er niet, ben jij er niet dan is de dood er.
Alle reacties Link kopieren
Alle reacties Link kopieren
Moet je voor baby's ook perse naar babybrabbel gaan? Nee toch? Een topic is niets mis mee. Maar het zou wel netjes zijn om aan te geven wat de bedoeling is van dit topic
Alle reacties Link kopieren
quote:jo12345 schreef op 15 juli 2012 @ 20:27:

[afbeelding]Maar dan moet je ook niet met open mondje voor die piemel gaan staan, maar gewoon uit de buurt blijven
Alle reacties Link kopieren
quote:rozenstruikje schreef op 15 juli 2012 @ 20:29:

[...]





Maar dan moet je ook niet met open mondje voor die piemel gaan staan, maar gewoon uit de buurt blijven

Ow! Lag het daar aan! Dat hadden ze dan even moeten vertellen aan al die kinderen:



http://www.nrc.nl/nieuws/ ... n-kerk-wist-van-misbruik/



Fijn volk, die Christenen!
Alle reacties Link kopieren
Nee, vorige week nog iemand aan de deur gehad.

Voor mij ligt er alleen nog hel en verdoemenis in het verschiet
Ja en?
Alle reacties Link kopieren
quote:jo12345 schreef op 15 juli 2012 @ 20:32:

[...]



Ow! Lag het daar aan! Dat hadden ze dan even moeten vertellen aan al die kinderen:



http://www.nrc.nl/nieuws/ ... n-kerk-wist-van-misbruik/



Fijn volk, die Christenen!



Touche met snappy comeback



Het tweede neem ik aan dat je mij daar niet onder schaart? Net als ik jou niet schaar onder de kinderopvang misbruikers die geen christenen zijn?
quote:Enn schreef op 15 juli 2012 @ 20:17:

-zucht-



Wat een vreemde topics worden er geopend zeg. Waarom wil je dit weten?Whahahahahaha om jouw zucht. Mijn reactie namelijk
Never mind.
Alle reacties Link kopieren
quote:rozenstruikje schreef op 15 juli 2012 @ 20:34:

[...]





Touche met snappy comeback



Het tweede neem ik aan dat je mij daar niet onder schaart? Net als ik jou niet schaar onder de kinderopvang misbruikers die geen christenen zijn?

Neu hoor. Maar ja ik ben ook geen lid van een vereniging als Martijn.

Sommige Christenen blijven tegen beter weten in wel lid van zo'n club in Rome. Ongebrijpelijk.
Alle reacties Link kopieren
Ik snap het probleem niet. Er worden topics geopend voor mensen die zich afvragen of er meer vrouwen in juli een kindje willen krijgen. Topics voor mensen wiens man ook vreemd gaat. Topics voor mensen die willen afvallen. Topics voor mensen die hun huis niet kunnen verkopen. Topics voor mensen die van katten houden, van koken, van reizen, van.... (moet ik nog even doorgaan?)



Iemand vraagt dit keer niet: wie is er nog meer aan het afvallen, of wie heeft er nog meer een kat, maar slechts 'zijn er hier ook christenen', en die wordt zó te woord gestaan.



Ik vind het echt van de zotte!
Alle reacties Link kopieren
quote:jo12345 schreef op 15 juli 2012 @ 20:38:

[...]



Neu hoor. Maar ja ik ben ook geen lid van een vereniging als Martijn.

Sommige Christenen blijven tegen beter weten in wel lid van zo'n club in Rome. Ongebrijpelijk.Ook al staat mijn geloof compleet los van de RK, zou ik daar toch niet te hard over oordelen. Ze zijn geen lid om kinderen te misbruiken. De hele leiding daar... die het wisten, deden of onder het tapijt hebben geschoven geef ik je gelijk. Maar om nou alle christenen af te serveren is niet zo netjes.
Alle reacties Link kopieren
Hier ook een christen
Alle reacties Link kopieren
En niet alle christenen zijn katholiek, jo, en godzijdank hebben de meeste christenen net als jij een afschuw van dat vreselijke misbruik.



Dus ik vind het een heel makkelijk middel om mee te slaan. Het is gebeurd. En dat is vreselijk, dat zal niemand ontkennen. Maar maakt dat gelovigen in het algemeen tot slechte mensen?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven