Zit je ook te wachten op een pakje?

27-06-2013 22:18 54 berichten
Ik was altijd al tegen staken en mijn dochter (14) nu ook Ze heeft van de week iets gekocht bij bol.com en hield al sinds gistermiddag de deurbel in de gaten. Via track & trace zagen we dat de bezorgdatum van gisteren werd gewijzigd in vandaag, dus vandaag heeft ze me 25 keer gesmst dat het er nog niet was (ik werken, zij 2 lange maanden vakantie). Pas vanavond bij het RTL Nieuws viel het kwartje bij mij. Het kan dus nog wel even duren voordat haar pakje komt.

Nog meer mensen die zitten te wachten op een pakje? (En dan met zo'n landerige puber die helemaal niets wil behalve haar poster, pfff).
Alle reacties Link kopieren
Hahaha, hier ook! Een landerige puber die wacht op zijn nieuwe hoesje voor de telefoon. Heb al hele verhalen moeten aanhoren dat staken stom is, ze toch zelf hebben getekend voor een contract met dat salaris, ze gewoon moeten werken want hij kan ook niet staken omdat ie het niet eens is met de leraar Wiskunde.
Alle reacties Link kopieren
Ja ik wacht ook op een pakje. Ik bestel vrijwel nooit iets en net nu ik een keer echt iets belangrijks verwacht komt het niet. Frustrerend.
Alle reacties Link kopieren
Mijn pakje was vandaag binnen. Misschien scheelt het dat ik het naar een postservicepunt (of hoe dat tegenwoordig ook mag heten) heb laten sturen.



Wel vreemd dat de staking niet op de Post.nl-site vermeld staat. Het zou handig zijn als je de informatie ziet als je de bezorggevens via Track en Trace opvraagt.
Alle reacties Link kopieren
quote:Rara70 schreef op 27 juni 2013 @ 22:21:

. Heb al hele verhalen moeten aanhoren dat staken stom is, ze toch zelf hebben getekend voor een contract met dat salaris, ze gewoon moeten werken want hij kan ook niet staken omdat ie het niet eens is met de leraar Wiskunde.



Leuke aanleiding om het eens uit te leggen aan je zoon. Dat die mannen dus getekend hadden voor bedrag X per pakje en dat postnl opeens dat bedrag met 30% verlaagd heeft.



En dat het pakje van jouw zoon nu misschien een paar dagen later komt, maar dat die mannen natuurlijk gewoon recht hebben op een eerlijke vergoeding.
Alle reacties Link kopieren
quote:jollie schreef op 27 juni 2013 @ 22:26:

Wel vreemd dat de staking niet op de Post.nl-site vermeld staat. Het zou handig zijn als je de informatie ziet als je de bezorggevens via Track en Trace opvraagt.Het staat wel op de site. Weet niet of je het ook bij track en trace ziet.

http://www.postnl.nl/voor ... ertraging-pakketbezorging



Ik wacht al heeeeeeel lang (maanden!) op een door Moeders voor Moeders beloofde wikkeldeken. Die ze nu eindelijk deze week verstuurd zouden hebben. Kan dus nog wel even blijven wachten.
Dit is mijn uitspraak en daar moet u het mee doen.
Alle reacties Link kopieren
Ik ben er tussendoor geglipt. Mijn pakje is gisteren bezorgd. Ik moest weg om die tijd, dus baalde al, maar man was vroeger thuis en de bezorger wat aan de late kant. Mooi mazzel!
Alle reacties Link kopieren
Jaa hier ook wachten op een pakje van bol! Had luiers via hun besteld zit er nu al 2 dagen op te wachten. Volges track en trace had het vandaag moeten komen mooi pet. Ik ga morgen maar gewoon ff bij de ah luiers halen wAnt heb ook t idee dat t wel ff duurt.
Alle reacties Link kopieren
Tsjongejonge, had ik dat geweten, ik heb geen tv en die had ik gelukkig ook niet besteld, maar ik heb wel net een boek besteld. Niet via Bol want daar doe ik niet aan, maar via 1 of andere organisatie, maakt dat uit?
Alle reacties Link kopieren
Als je wilt weten waar de stakingen zijn, klik dan even op die link van mij. Het is echt maar een klein stukje Nederland.
Dit is mijn uitspraak en daar moet u het mee doen.
quote:ClaudeFiolle schreef op 27 juni 2013 @ 22:41:

Als je wilt weten waar de stakingen zijn, klik dan even op die link van mij. Het is echt maar een klein stukje Nederland.Daar zitten wij dus midden in
Alle reacties Link kopieren
quote:betjebig schreef op 27 juni 2013 @ 22:43:

[...]



Daar zitten wij dus midden in Ik ook
Dit is mijn uitspraak en daar moet u het mee doen.
Alle reacties Link kopieren
ClaudeFiolle ik heb ook heel lang moeten wachten op die wikkeldeken van mvm. En na de mail dat hij verstuurd was duurde het alsnog lang. Hij is uiteindelijk met brievenbus post gekomen dus niet afhankelijk van de pakketdienst. Wel een hele fijne deken vind ik! Lekker zacht.



Ik wacht ook op een pakketje, zou vandaag bezorgd worden maar op t&t staat nu morgen. Het zal mij benieuwen.
Alle reacties Link kopieren
Oh joh ik zit niet eens in de buurt! Wel sneu voor jullie zeg :(.



Maar ja goed ik snap die mensen dan ook wel weer, dat ze gaan staken. Wel frustrerend, maar wel een duidelijke boodschap.
Alle reacties Link kopieren
M'n vriend had hetzelfde.. Haha! Ik maar lachen.
Alle reacties Link kopieren
Ik woon ook in genoemd gebied, maar kreeg zowel gisteren als vandaag gewoon keurig op tijd een pakketje.
quote:jo12345 schreef op 27 juni 2013 @ 22:34:

[...]





Leuke aanleiding om het eens uit te leggen aan je zoon. Dat die mannen dus getekend hadden voor bedrag X per pakje en dat postnl opeens dat bedrag met 30% verlaagd heeft.



En dat het pakje van jouw zoon nu misschien een paar dagen later komt, maar dat die mannen natuurlijk gewoon recht hebben op een eerlijke vergoeding.
Ha, mijn broertje (die een grondige hekel aan shoppen heeft) en mijn neef (besteld het liefst alles via internet) zitten in dat gebied!



Voor de scholieren met 2 maanden vakantie: toen ik in de 5e zat, werd er door scholieren gestaakt vanwege de 1040-uren norm. Wij hadden namelijk geen zin in ophokuren (dwz uren die we gewoon maar even in een klaslokaal moesten zitten om aan de uren te voldoen ipv les te krijgen). De hele dag ging het brandalarm, overal chaos. En weet je waarom? Omdat we meer les wilden. Geen uren die afgekruist konden worden, maar les.
Alle reacties Link kopieren
Misschien snap je nu waarom internet-winkels zou weinig kwijt zijn aan de bezorging.



De stakers hebben flink geïnvesteerd in hun werk (hun busje mag niet ouder dan 4 jaar zijn), en ze werken volgens mij hard.

Als dan PostNL de vergoedingen verlagen wil, snap ik dat de bezorgers dat niet accepteren.



Maar goed, jij hebt niet te maken met de stakers, jij hebt te maken met een winkel die jou de spullen niet levert.

Als je een probleem hebt, moet je bij die winkel zijn:

boos opbellen, eisen dat ze het per koerier bezorgen (dat is erg duur maar NL Post doet dat graag voor een goede klant), besteling annuleren, ergens anders kopen, enz....
Wat is de vraag die ik niet weet maar wel moet stellen?
Alle reacties Link kopieren
Niemand die hier zegt toch dat zij de stakers niet snapt? (behalve de pubers dan?!)
Alle reacties Link kopieren
quote:blueeyes*3 schreef op 27 juni 2013 @ 23:28:

Voor de scholieren met 2 maanden vakantie: toen ik in de 5e zat, werd er door scholieren gestaakt vanwege de 1040-uren norm. Wij hadden namelijk geen zin in ophokuren (dwz uren die we gewoon maar even in een klaslokaal moesten zitten om aan de uren te voldoen ipv les te krijgen). De hele dag ging het brandalarm, overal chaos. En weet je waarom? Omdat we meer les wilden. Geen uren die afgekruist konden worden, maar les.

Goh. Joh.



Vind ik toch van een iets andere orde dan bezorgers die ineens 30% gekort worden op hun inkomsten. Waar ze hun gezin van moeten onderhouden.



(En daarnaast: die scholierenprotesten staan me nog vrij helder voor de geest, en dan vooral de aangerichte vernielingen.)
Dit is mijn uitspraak en daar moet u het mee doen.
Alle reacties Link kopieren
Mijn pakket is godzijdank gewoon nog bezorgd dinsdag. Zat mijn drinkvoeding in, dat was niet zo grappig geweest als ik daar op had moeten wachten.
Alle reacties Link kopieren
Oh wist niet dat er stakingen waren. Gister een groot pak gehad om energiedrank te testen en als het goed is zaterdag een pakket om Patak te testen. Nou ik zie dat ik in het oranje gebied woon. Bedankt, dan weet ik waar het aan ligt als ik het zaterdag niet krijg.
Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven
Alle reacties Link kopieren
voor mij hebben ze groot gelijk dat ze het werk neergelegd hebben. Vind alleen wel dat er uitzonderingen gemaakt moeten worden voor medische pakketten.
I was born in the sign of water, and it's there that I feel my best
Ik geef de pakketbezorgers ook groot gelijk dat ze staken. Het verdiend slecht, maken veel uren en dan wordt je ook nog alleen betaald per bezorgd pakketje terwijl de meeste mensen overdag werken en het dus wel op gaan halen bij een service punt. Je weet tegenwoordig vaak nooit zeker wanneer iets bezorgd wordt ook al staat er "vandaag besteld morgen in huis".



Vind het ook onzin om de webwinkels maar de schuld te geven, ja sommigen hebben speciale prijsafspraken maar er zijn er ook genoeg die de normale prijzen hanteren en veel webwinkels hebben juist lage prijzen omdat anders de consument gaat klagen dat het allemaal zo duur is.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven