Zyssler transportfiets
woensdag 28 oktober 2015 om 11:42
Hallo allemaal,
Pas is mijn Gazelle na jaren trouwe dienst kapot gegaan. Omdat ik op het moment niet veel geld heb voor een nieuwe fiets, heb ik nog geen nieuwe gekocht. Erg onhandig, maar vandaag zag ik bij Mediamarkt de Zyssler Urban Transportfiets in de aanbieding (voor 111 euro). Het klinkt interessant. Ik weet dat hij niet lang mee zal gaan, maar als ik er twee jaar mee rond kan fietsen ben ik al blij:)
Maaaaar hier komt het: ik heb nog nooit van dit merk gehoord. Heeft iemand er ervaring mee?
Pas is mijn Gazelle na jaren trouwe dienst kapot gegaan. Omdat ik op het moment niet veel geld heb voor een nieuwe fiets, heb ik nog geen nieuwe gekocht. Erg onhandig, maar vandaag zag ik bij Mediamarkt de Zyssler Urban Transportfiets in de aanbieding (voor 111 euro). Het klinkt interessant. Ik weet dat hij niet lang mee zal gaan, maar als ik er twee jaar mee rond kan fietsen ben ik al blij:)
Maaaaar hier komt het: ik heb nog nooit van dit merk gehoord. Heeft iemand er ervaring mee?
vrijdag 30 oktober 2015 om 14:04
Deze fietsen komen bij de Firma Tradecare in Nederland vandaan. Deze firma levert ook aan Gamma, Praxis etc. Ik heb zelf acht jaar op de servicebalie bij de Gamma gewerkt en in die periode misschien wel zo,n paar honderd van die fietsen verkocht. Op een enkeling met een fabrieksfout na eigenlijk nooit echt veel fietsen terug gehad. Degene die met een fabrieksfout terugkwamen werden altijd netjes gerepareerd. Als je er normaal mee omgaat en de fiets af en toe een beetje olie en vet geeft kun je er zonder problemen minimaal twee jaar mee fietsen. Dus maak je geen zorgen, laat je niets aanpraten en koop deze fiets. Heb ik zelf ook gedaan voor mijn jongste zoon en hij ziet er prima uit. Wees eerlijk, zelfs bij de Gamma of een fietsenoutlet koop jij geen fiets voor 111 euro.....