Bang dat mijn problemen niet serieus genomen gaan worden.

31-10-2014 13:23 6 berichten
Alle reacties Link kopieren
hoi ik ben nieuw hier en na wat topics gelezen te hebben besloten een account te maken.

De laatste tijd zit ik in een nogal zware depressie hier heb ik wel vaker last van maar nooit zo erg als nu.

ik wil dus eigenlijk ervoor naar mijn huisarts en daarna waarschijnlijk therapie.

maar ik ben bang dat ik niet serieus genomen ga worden als ik vertel wat mijn problemen zijn.

sommige dingen zijn best heftig en misschien is het wel tijd om er over te praten.

maar ik kan mijn emotie's niet echt laten zien aan iemand die ik niet ken.

eigenlijk laat ik nooit echt mijn emotie's zien het komt er altijd uit als ik alleen ben.

dus nu ben ik bang dat ze me straks niet serieus gaan nemen,

iemand misschien advies hoe ik dit slim kan aanpakken.

zijn misschien wat mensen die soort gelijke situaties hebben meegemaakt.



Thnx.
Alle reacties Link kopieren
Gewoon gaan en alles wat je hier getypt hebt vertellen of uitprinten en laten lezen. Knuffel!
Alle reacties Link kopieren
ook ik heb laatst deze stap genomen en mij hebben ze door verwezen naar een psycholoog die mij vertelde dat ik een depressie heb. ik ben nu in behandeling en na 4 behandelingen moet ik zeggen dat het stukje bij beetje wat beter wordt.



hoe lastig het ook lijkt/is ga naar de HA en geef aan waar je last van heb. schaam je niet voor eventuele verhalen/gevoelens enz. want hoe meer je vertelt hoe beter ze kunnen inschatten welke hulp je nodig hebt!
Schrijf je gevoel op papier.

Stop het in een enveloppe en overhandig het aan de huisarts.

Of stuur het per mail. Druk op de 'send' knop zonder nadenken.

Als je het mailt is het zeker dat het ontvangen is en dat er actie ondernomen gaat worden.

Succes en vooral veel sterkte.
Alle reacties Link kopieren
Ik ben vanochtend ook naar mijn huisarts gegaan met klachten die ik zelf zelfs kinderachtig vind. Toch ben ik verwezen naar een psych en ik kan volgende week al terecht.



Gaan! En als het niet werkt ga je desnoods naar een ander, maar de kans is groot dat het goed komt.
This user may use sarcasm and cynicism in a way you are not accustomed to. You might suffer severe mental damage.
Alle reacties Link kopieren
Dan binnenkort maar een afspraak maken.

kijk er wel tegenop maar zit ook wel wat in als ik gewoon alles vertel dat ik dan tenminste ook juiste hulp krijg.

wel lastig en ik hoop dat ik snel geholpen kan worden ook niet elke dag zin in namelijk.

thnx in iedergeval voor tips die er al staan

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven