Blijkt wat gezegd te hebben

28-09-2016 09:00 25 berichten
Alle reacties Link kopieren
Heeft iemand enig idee hoe ik het beste ken omgaan met een vrouw die je vragen stelt terwijl je slaperig bent of slaapt en even later boos word dat je het niet gehoord heb en er niks mee gedaan hebt en ook nog is een vrouw die beweerd dat ze je snachts ook al wakker had gemaakt en jij je eigen daar totaal niks van ken herinneren en ze daar gewoon super kwaad over doet vroeg in de morgen waardoor je het spontaan op je borst krijg ?
Whut?
Alle reacties Link kopieren
Whut?
Ik zou er een punt achter zetten.
Ehm....watte?!
Scheiden ? Want het is belachelijk dat ze serieuze vragen stelt wanneer iemand half slaapt. Dat is alsof ze aan een drogeerde of dement persoon serieuze vragen stelt!



Kortom geen gelijkwaardigheid en respect
Moet je hoesten als je vriendin boos is op je?

Ik zou maar een bosje bloemen voor haar kopen en je welgemeende excuses aanbieden voor alles wat je in je slaap doet of nalaat. Dat lijkt me het meest veilige.



Maar ik krijg de indruk dat je vriendin zich niet gehoord voelt. Dat betekent dat er misschien ook in wakkere staat werk aan de winkel is.
Alle reacties Link kopieren
Een cursus nederlands schrijven en wellicht ook spreken is altijd een goed idee.

Misschien kan ze je niet goed verstaan en wordt ze daar een beetje pissig van.
...
Negeren. Als dit niet volstaat, haar verwijzen naar een veldbedje in de keuken.
Slaap je nog steeds?
Alle reacties Link kopieren
Als ik zou kenne kieze zou ik ze buite zette. Als jij je eige dur niks van ken herinnere is het nie gebeurt.
Alle reacties Link kopieren
Gaat dit weer over dezelfde persoon van je eerste topic?



Leer eerst eens communiceren voordat je het bed met elkaar deelt.
I can't control the wind but I can adjust the sail
explore, dream & discover
Als je wakker bent met haar afspreken dat ze jou geen vragen stelt als je in bed ligt. En niet meer op de bank in slaap vallen.
Zon vrouw is een drama queen.

En ben je nu wel wakker dan?
Alle reacties Link kopieren
is dit dezelfde als van paar weken terug??
Alle reacties Link kopieren
en ff naar de huisarts, als je het hier al van " op de borst krijgt", is er iets niet goed
Corrigerende tik.
quote:SallySpectra schreef op 28 september 2016 @ 09:17:

Corrigerende tik.
Alle reacties Link kopieren
Dit ken natuurlijk niet he. Je kent haar er beter uitschoppen. Met zoveel stress en zo weinig nachtrust ken je natuurlijk niet aan je schrijfcursus toekommen. Kom op je ken het!
Difficulty is inevitable, drama is a choice.
Alle reacties Link kopieren
Pak ze trug want dit kan so niet hor is se nou helemaal betoet zeg kom op zeg tog niet zo ga lopen doen hoef je echt niet te pikke want dat slaat gewoon egt nerges op weet je zelf ook wel toch
quote:Joni_de_tweede schreef op 28 september 2016 @ 09:03:

Ik zou er een punt achter zetten. hahahaha letterlijk en figuurlijk!
wattt, ze maakt je wakker in de nacht??? echt? En niet voor seks maar voor ruzie of 'we moeten praten?' wat is er met haar aan de hand, en zo ook in de ochtend zo naar al ruziezoekende met jou. Ze zit duidleijk haar gal op je uit te spuwen, en enige wat je kan doen is haar heel snel je huis uit schoppen en nooit meer zien. Wat een negativiteit! Dit brengt jou ook alleen maar omlaag pas goed op jezelf hoor en ga niet met dit soort zogenaamde vriendinnen om. Weg ermee. En alleen positieve leuke lieve mensen in je directe omgeving.
Christus. Interpunctie!



En, ik zou al je relatie struggles gewoon lekker in 1 topic plaatsen.
Alle reacties Link kopieren
Ik voer ook hele gesprekken in de nacht, soms ga ik aan de wandel.

Man kletst af en toe gezellig mee.

Wij worden daar niet boos over, dat dan weer niet.



Beetje apart om in t midden vd nacht een serieus gesprek te voeren.

Of is er daarvoor wat voorgevallen en deed je maar alsof je sliep?
Of course i talk to myself. Sometimes i need expert advice.
Ik zou eieren voor me eigen kiezen en weggaan

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven