Burnout! Het vervolg

09-02-2011 17:27 3009 berichten
Alle reacties Link kopieren
Burnout? Het begin.



Hier kunnen we verder. Verder met onze verhalen, verder met troostende woorden, verder met goede adviezen, verder met 'klagen', verder dingen van ons afschrijven. Kortom verder met het schrijven over ons leven met een burnout en het herstel daarvan.
Alle reacties Link kopieren
Haha, sorry Maris. Zal ik dan maar?
Alle reacties Link kopieren
Van mij mag Pyke en Rolf eruit. Als ik nu nog 15 was geweest, dan had ik vast zwijmelend voor het beeldscherm gezeten.
Alle reacties Link kopieren
Ik moest net opeens gigantisch hikken. Echt een grote hik zeg maar. Schrok er zelf van
En nu? Petertje kijken of naar bed? Ik het eerste, vriend komt over een half uurtje thuis dus wacht sowieso op hem. Ik verwacht eigenlijk wel van mijn forumdinnen dat ze mij gezelschap houden
Was ik nog maar 15! Wat een heerlijk zorgeloos leven had ik toen. Alhoewel ik toen ook dacht dat ik zorgen had: vindt hij me wel leuk? Wat moet ik aan? Hoe zorg ik ervoor dat mn ouders niet doorhebben dat ik een sigaret heb gerookt?? Wé-reld-pro-ble-men
Alle reacties Link kopieren
ah, had dus niet de beste timing met mijn serieuze input.

naja, iig even met jullie kennisgemaakt
Alle reacties Link kopieren
Dat is nou een feit: Ruud is irritant!!
Alle reacties Link kopieren
Als ik nu nog 15 was geweest was ik ook voor Rolf. En ik zou mijn beltegoed dan ook op hebben gesmst. Nu weet ik gelukkig wel beter :-)
Alle reacties Link kopieren
@ Maris, die van mij is op een bruiloft aan het drummen, die blijft ook nog wel even weg.



Wie gaat petertje spreken?
Alle reacties Link kopieren
Maris, zo gaat het wel snel met het volmaken van dit topic met je dubbelposts
Alle reacties Link kopieren
hahaha @ chocolate



Je was wel onder de indruk van die schrikhik, als je t hier op t forum plaatst
Alle reacties Link kopieren
Je mag wel gewoon hier blijven kletsen hoor Croissant. Serieus zijn kan morgen ook nog.



Ik ga even de hond uitlaten, tot zo dames.
Alle reacties Link kopieren
Ik kijk nog even de laatste madiwodovrijdagshow.
Ik was bij Ilse in het Gelredome, vind haar zó goed! Vooral live, wow, wat een stem... veel beter dan de toppers
Alle reacties Link kopieren
Croissant; het viel wel mee hoor, maar ik moet dit topic even volmaken zodat we een nieuwe kunnen openen!
De moeder van een vriendin hikt ook altijd keihard, hilarisch vond ik dat toen ik 15 was
Alle reacties Link kopieren
Er was wel veel leuk he, toen we 15 waren :-)
We hebben nog een paar berichten om af te spreken wie de volgende opent, voor we straks 4 nieuwe topics hebben
Alle reacties Link kopieren
quote:_maris_ schreef op 27 mei 2011 @ 22:24:

Arme rest, die hebben een hoop (onzin) bij te lezen ....
Alle reacties Link kopieren
Ik kan me herinneren dat we ook al een nieuwe topic-titel hadden. Iets van Burn-out; de goede kant op.



Maris ik geef jou de eer!
Alle reacties Link kopieren
Ben nu aan het kijken naar een saxofoon-spelende Emile Roemer!
Haaaa Lief! Kom je een nieuw topic openen?
Alle reacties Link kopieren
Oh dan kan ik nog nèt iets schrijven in dit topic!

Wat was die titel nou, die we hadden verzonnen?



Ik heb vanavond een stuk van mijn kies gebroken. Ben als de dood voor de tandarts....
Alle reacties Link kopieren
Burnout, de laatste fase?
Alle reacties Link kopieren
Wie gaat het nieuwe deel openen?



Ik blijf nog even Petertje kijken. Ik vind Ilse wel grappig, vooral haar accent .

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven