Dante's date inferno

23-01-2017 14:42 118 berichten
Aan het typen......
He. Maar jij ging toch nooit meer daten want alle mannen zijn stom en relaties zijn kut? En dat herhalen in elk topic:-).



Tikje ambivalent?
Alle reacties Link kopieren
mag ik eerst 1 vraag stellen?

Gaat dit nu over dat je naar bed bent geweest met hem en je nu niet weet of je dat zelf wel oke vindt of niet?
Ik zag de titel en wist dat dit van jou was
Alle reacties Link kopieren
Whut?
This user may use sarcasm and cynicism in a way you are not accustomed to. You might suffer severe mental damage.
Wat heeft dit met Dante te maken?
Alle reacties Link kopieren
Ik bedoel dit absoluut niet vervelend, maar het komt op mij eerlijk gezegd over alsof je wat issues hebt waar je misschien eens met een psycholoog over moet praten.........
Oh dear, how sad, never mind.
Alle reacties Link kopieren
quote:Renaissance schreef op 23 januari 2017 @ 14:53:

Wat heeft dit met Dante te maken?Blijkbaar vormt zijn inferno een goede typering van TO's ervaringen op dategebied.
Oh dear, how sad, never mind.
quote:Hayek schreef op 23 januari 2017 @ 14:54:

Ik bedoel dit absoluut niet vervelend, maar het komt op mij eerlijk gezegd over alsof je wat issues hebt waar je misschien eens met een psycholoog over moet praten.........Ja of een pilletje vragen aan de dokter tegen dramaqueen aandoening
Geen touw aan vast te knopen.
quote:badmeester schreef op 23 januari 2017 @ 14:47:

He. Maar jij ging toch nooit meer daten want alle mannen zijn stom en relaties zijn kut? En dat herhalen in elk topic:-).



Tikje ambivalent?

Ja dat was dus veel te zwart wit... tuurlijk is daar niks mis is mee en moet je dat juist wel doen als je iemand ooit een kans wil geven.

Bovendien ben ik ook een mens... met behoeftes.
Echt hoor, hoeveel aandacht wil jij?? Om de week een topic over 'nu echt klaar met mannen' afgewisseld met 'pff pff wat moet ik met deze man' en tussendoor andermans topics kapen met jouw issues. Niet cool.
Alle reacties Link kopieren
je hebt het wel heel vaak over je behoeftes.
wij slapen nooit.
quote:Alicemorgan82 schreef op 23 januari 2017 @ 15:00:

[...]



Ja dat was dus veel te zwart wit... tuurlijk is daar niks mis is mee en moet je dat juist wel doen als je iemand ooit een kans wil geven.

Bovendien ben ik ook een mens... met behoeftes.Ja maar je kan totaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaal niet met je eigen gevoelens overweg!
Alle reacties Link kopieren
Ok...misschien is het omdat het maandag is en er her en der nog een rode wijn molecuul door mijn hersenvocht heen dendert, maar ik snap hier dus helemaal niets van.



Maar van wat ik ervan snap is dit mijn advies;



Even niet daten

Je issues op orde krijgen

Gaan daten voor de lol en niet om je behoefte op te vullen.
Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!
quote:s-a-r-kast schreef op 23 januari 2017 @ 14:49:

mag ik eerst 1 vraag stellen?

Gaat dit nu over dat je naar bed bent geweest met hem en je nu niet weet of je dat zelf wel oke vindt of niet?

Ja eigenlijk wel.

Weet ik wel al een beetje het antwoord op: lichamelijk vind ik dat zeker ok, anders had ik het niet gedaan.

Echter de kronkel zit in mn kop.

Als anderen dit snel doen heb ik er geen mening over, lekker doen als je daar zin in hebt, echter mezelf veroordeel ik op voorhand al.

Waarom? Eigenlijk vooral uit angst dat iemand op de aardbol dit veroordeelt.



Ik begin me overigens ontzettend te ergeren aan het feit dat hier bij iedere normale menselijke onzekerheden meteen geroepen wordt dat je maar naar een psych. Moet.

( voor het probleem dat ik vind dat ik alles fout doe heb ik al hulptroepen ingeschakeld)



Waarom vergelijking met Dante? Gewoon, vond ik leuk, das mijn humor..
Nou, hihi dan maar.
Alle reacties Link kopieren
quote:[Summerdance schreef op 23 januari 2017 @ 15:04[/message]:

Ok...misschien is het omdat het maandag is en er her en der nog een rode wijn molecuul door mijn hersenvocht heen dendert, maar ik snap hier dus helemaal niets van.



Maar van wat ik ervan snap is dit mijn advies;



Even niet daten

Je issues op orde krijgen

Gaan daten voor de lol en niet om je behoefte op te vullen.





volgens mij heeft ze een enorme behoefte aan seks, altijd wazig omschreven.

en als er dan een keer seks geweest is, is het ineens een inferno.

of zoiets.



soort madonna -hoer complex maar dan omgekeerd.
wij slapen nooit.
quote:badmeester schreef op 23 januari 2017 @ 15:04:

[...]





Ja maar je kan totaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaal niet met je eigen gevoelens overweg!

wel met gevoel, niet met allesveroordelende en gevoelvernietigende rothoofd.

En ja ik dramatiseer ook, Dat weet ik nou wel...

Zeg me aub wat nieuws want hier heb ik geen reet aan.
Alle reacties Link kopieren
quote:Alicemorgan82 schreef op 23 januari 2017 @ 15:06:

Ik begin me overigens ontzettend te ergeren aan het feit dat hier bij iedere normale menselijke onzekerheden meteen geroepen wordt dat je maar naar een psych. Moet.

( voor het probleem dat ik vind dat ik alles fout doe heb ik al hulptroepen ingeschakeld)

Dat is ook het probleem waar ik op doelde. Volgens mij is dat best een dingetje voor jou.......



quote:Alicemorgan82 schreef op 23 januari 2017 @ 15:06:

Waarom vergelijking met Dante? Gewoon, vond ik leuk, das mijn humor..Ik vond 'm ook wel leuk hoor.
Oh dear, how sad, never mind.
quote:Alicemorgan82 schreef op 23 januari 2017 @ 15:08:

[...]





Zeg me aub wat nieuws want hier heb ik geen reet aan.Jij komt al een aantal jaar met constant hetzelfde geneuzel dus practice what you preach zou ik zeggen.
quote:strikjemetstippels schreef op 23 januari 2017 @ 14:52:

Ik zag de titel en wist dat dit van jou was Van harte gefeliciteerd
Alle reacties Link kopieren
quote:Alicemorgan82 schreef op 23 januari 2017 @ 15:06:

[...]



Ja eigenlijk wel.

Weet ik wel al een beetje het antwoord op: lichamelijk vind ik dat zeker ok, anders had ik het niet gedaan.

Echter de kronkel zit in mn kop.

Als anderen dit snel doen heb ik er geen mening over, lekker doen als je daar zin in hebt, echter mezelf veroordeel ik op voorhand al.

Waarom? Eigenlijk vooral uit angst dat iemand op de aardbol dit veroordeelt.

Is dit puur seks gerelateerd, of heb jij met meerdere pleasures een negatieve band?

Als je een wijntje drinkt? Teveel eet?

Iets koopt wat je niet nodig hebt?
quote:Hayek schreef op 23 januari 2017 @ 15:08:

[...]



Dat is ook het probleem waar ik op doelde. Volgens mij is dat best een dingetje voor jou.......





[...]



Ik vond 'm ook wel leuk hoor.



Nou wel dat ik te veel denk en vind dat ik alles fout doe.

Daar ligt het hem ook, dat ik te veel denk.

En de gedachtegang slaat nergens op.

Ik ben single, kan doen en laten wat ik wil en als ik behoefte heb aan bedpret, niet zeiken maar doen ipv dat ge-emmer, gemekker en gezeik. ( en wat de rest vd wereld ervan vindt is in wezen mijn probleem niet..)

Kijk ik geef mn eigen antwoord, klaar, slotje erop
Alle reacties Link kopieren
quote:Alicemorgan82 schreef op 23 januari 2017 @ 15:14:

[...]





Nou wel dat ik te veel denk en vind dat ik alles fout doe.

Daar ligt het hem ook, dat ik te veel denk.

En de gedachtegang slaat nergens op.

Ik ben single, kan doen en laten wat ik wil en als ik behoefte heb aan bedpret, niet zeiken maar doen ipv dat ge-emmer, gemekker en gezeik. ( en wat de rest vd wereld ervan vindt is in wezen mijn probleem niet..)

Kijk ik geef mn eigen antwoord, klaar, slotje erop Uitprinten en teruglezen als je weer eens zo'n bui hebt.........
Oh dear, how sad, never mind.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven