Dante's date inferno

23-01-2017 14:42 118 berichten
Aan het typen......
quote:s-a-r-kast schreef op 23 januari 2017 @ 15:13:

[...]



Is dit puur seks gerelateerd, of heb jij met meerdere pleasures een negatieve band?

Als je een wijntje drinkt? Teveel eet?

Iets koopt wat je niet nodig hebt?

Ik drink niet .

Nope, alleen met seks.

Vind blijkbaar dat dat alleen mag in een relatie, althans ikzelf.

( andere singles die doen veroordeel ik niet, iedereen moet vooralzelf doen wat hij wil)



Het is zelfs zo dat ik begin te zien dat seks niet in een relatie veel minder saai en leuker is dan in een vaste relatie waar toch een x sleur in komt.

En toch veroordeel ik mezelf...
quote:Hayek schreef op 23 januari 2017 @ 15:16:

[...]



Uitprinten en teruglezen als je weer eens zo'n bui hebt.........
quote:Alicemorgan82 schreef op 23 januari 2017 @ 15:09:

[...]



Van harte gefeliciteerd

Woooo hold your horses. Ik wist dat wegens 'Dante', om dat je in een topic ooit schreef van je deur post en zo..



Alle reacties Link kopieren
Pfff....vermoeiend.

Ik hoop voor de man in kwestie dat dit hem niet wordt
Frankly my dear, I don"t give a damn
Alle reacties Link kopieren
Maar waarom denk je nu perse dat je hem moet wegduwen?
quote:Hayek schreef op 23 januari 2017 @ 14:56:

[...]



Blijkbaar vormt zijn inferno een goede typering van TO's ervaringen op dategebied. Meer met eigen hoofd... een hellekringkop, of zoiets, iets in die richting
quote:calvijn1 schreef op 23 januari 2017 @ 15:19:

Pfff....vermoeiend.

Ik hoop voor de man in kwestie dat dit hem niet wordt

Doe niet zo onaardig, heb je niks misdaan.

Die weet dit gevecht met mezelf niet, dat moet en kan ik toch echt enkel met mezelf oplossen...

(Bovendien daar word ik sterker van)



Sarkast: geen idee...zelfbeschermingsmeganisme?



Strikje: sorry. Klopt, ik ben fliefd op Dante

(Sterker nog, ik ben vast zn reïncarnatie. Mmm zonder Beatrice, dat wel...)
Alle reacties Link kopieren
Je kunt geen maat houden. Beetje twee polig. Of je wilt meteen alles en wanneer dat niet snel genoeg gaat, en dus de eerste negatieve gedachte opkomt, schiet je naar het totale tegenovergestelde en wil je echt totaal niets meer en stoot je meteen alles af omdat je niets meer wilt. Stuiteren tussen twee uitersten, in plaats van wat rust nemen en gewoon kijken hoe het gaat en wanneer het even te veel wordt dan rustig wat afremmen in plaats van de noodstop indrukken en eruit springen.





Je bent gewoon mens, als je seks wil heb je als vrouw genoeg aanbod zodat je er uit kan zoeken wat je aantrekkelijk vindt. Voel je daar niet schuldig over, maar wees wel eerlijk tegenover de man die je uitkiest daarvoor.
Disclaimer: All presented text are opinionated and present only a written account of my mental state at that time.
quote:jaw schreef op 23 januari 2017 @ 15:29:

Je kunt geen maat houden. Beetje twee polig. Of je wilt meteen alles en wanneer dat niet snel genoeg gaat, en dus de eerste negatieve gedachte opkomt, schiet je naar het totale tegenovergestelde en wil je echt totaal niets meer en stoot je meteen alles af omdat je niets meer wilt. Stuiteren tussen twee uitersten, in plaats van wat rust nemen en gewoon kijken hoe het gaat en wanneer het even te veel wordt dan rustig wat afremmen in plaats van de noodstop indrukken en eruit springen.





Je bent gewoon mens, als je seks wil heb je als vrouw genoeg aanbod zodat je er uit kan zoeken wat je aantrekkelijk vindt. Voel je daar niet schuldig over, maar wees wel eerlijk tegenover de man die je uitkiest daarvoor.

wat ken je me toch goed...

Soms beter dan ik mezelf....

Bedankt voor deze steengoede reactie!!
Alle reacties Link kopieren
je misschien iets minder bezighouden met Dante en zijn louteringen, hemel en hel.
wij slapen nooit.
Jij maakt het jezelf gewoon moeilijk omdat je niet mag genieten van jezelf.
Alle reacties Link kopieren
quote:valentinamaria schreef op 23 januari 2017 @ 15:07:

[...]





volgens mij heeft ze een enorme behoefte aan seks, altijd wazig omschreven.

en als er dan een keer seks geweest is, is het ineens een inferno.

of zoiets.



soort madonna -hoer complex maar dan omgekeerd.

Dan is het slechte seks geweest zeg!

Als ik goeie seks heb dan is mijn brandje tijdelijk weer even geblust
Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!
Ik moet ff tot 10 tellen want 3 x raden van wie ik net een berichtje krijg omdat ik hem mn fb uitgegooid heb

Jaw heeft gelijk, ik ga maar ff in en uit ademen en doen wat mn spiri-master zegt
quote:Summerdance schreef op 23 januari 2017 @ 15:37:

[...]



Dan is het slechte seks geweest zeg!

Als ik goeie seks heb dan is mijn brandje tijdelijk weer even geblust

Aaahhhh ik weet dus wat me te doen staat biij volgende afspraakje met huidige date, meesleuren naar bed/bank/tafel en nog een keer



Badmeester: die is raak, bedankt. Klopt gewoon wat je zegt.

Why oh why...



Valentina: dan vergeet je 1 ding: la divina commedia heeft ook een paradisum...

(Ok je hebt gelijk, ik zal ophouden met mijn obsessie)
Wat een mooie topictitel! Kun je niet gaan schrijven ofzo?



Tja ik denk dat ik me niet zo prettig zou voelen in het huidige dating gebeuren. Eigenlijk is sex namelijk min of meer verplicht. Als ik sommige uitingen daarover samenvat op mijn eigen manier. Is dat niet iets wat je irriteert? Met het gevaar als elle te gaan klinken, waarmee ik liever niet geassocieerd word, zou je dan niet de intimiteit wat later opstarten dan bij de eerste date? Je kunt tegen de stroom in zwemmen he, je mag leven zoals jij wilt. Ik vraag me af, hoe sterk jij in je schoenen staat.



Eerlijk is eerlijk, ik zou dat dus niet kunnen, meteen in bed springen met iemand terwijl je eigenlijk alleen maar gegeten hebt samen en wat gebabbeld. Okee, dat kun je van tevoren afspreken maar hoeveel mannen vinden dat aantrekkelijk? Ik vraag me af of je dan nog wel een leuke date kunt vinden eigenlijk, een man die niet meteen het bed met je wil delen. En ik ben niet onzeker, maar ik zou ook balen van mezelf waarschijnlijk. Iets wat ik niet echt wilde doen maar deed omdat het erbij hoorde ofzo. En een lichte kriebel van binnen, okee.



Maar ja, advies aan jou, weet ik ook niet zo goed, meer aan jezelf gaan denken misschien. Je mag gewoon oppervlakkige lol hebben met iemand, dat betekent niet dat het niks betekent meteen of fout is. Zo zien de meeste mensen sex nu, no big deal. Maar je mag dus ook gewoon nee zeggen, ik voel me er niet okee bij etc. Je jeuk van binnen hoeft niet te bepalen wat je doet natuurlijk. Geef jezelf toestemming om zowel ja als nee te zeggen, denk ik.
Alle reacties Link kopieren
seks is absoluut niet verplicht in het huidige dating gebeuren, wat een onzin.
wij slapen nooit.
Alle reacties Link kopieren
quote:Alicemorgan82 schreef op 23 januari 2017 @ 15:42:

Ik moet ff tot 10 tellen want 3 x raden van wie ik net een berichtje krijg omdat ik hem mn fb uitgegooid heb

Jaw heeft gelijk, ik ga maar ff in en uit ademen en doen wat mn spiri-master zegt Maar waarom heb je hem van fb afgegooid dan?



(en wat stond er in zijn berichtje)
[quote]Ameliaaa schreef op 23 januari 2017 @ 15:47:

Wat een mooie topictitel! Kun je niet gaan schrijven ofzo?

Ben niet voor niks fan en/of reïncarnatie van Dante...



Dank voor je reactie, ben het niet helemaal met je eens maar dat hoeft ook niet.

Ik verpest het door te veel controle te willen houden.

Eerlijk gezegd vind ik het namelijk diep van binnen helemaal niet zo'n big deal.

Dat sex in een relatie hoort omdat het zooooopp bijzonder is vind ik best wel overschat eerlijk gezegd. Ja ik weet dat dat haaks is op de veroordeling van mijzelf.

Heeft eerder te maken met dat ik perfect moet zijn, of zoiets, iets in die richting...
Was je bang dat hij jou ging dumpen dus was je hem maar voor? Ben jij echt 34?
quote:valentinamaria schreef op 23 januari 2017 @ 15:50:

seks is absoluut niet verplicht in het huidige dating gebeuren, wat een onzin.

Vind ik ook, als er aantrekkingskracht is en/of je hebt gewoon zin dan kan dat toch gebeuren?

Ik heb juist het idee dat dat absolute no no is, ongeacht wat je lichaam daar op dat moment van vind. ( en das dus mijn fout)



Wat er in berichtje stond? Jaw had hem door...

Hij is 2 dagen wat stil omdat hij druk is, daar trok ik echter gelijk conclusies uit, waarop hij net vraagt of ik hem enkel eruit gegooid heb daarom .

Oww oww owww!

Als iemand zin heeft om te slaan: het mag
quote:forsyth schreef op 23 januari 2017 @ 15:54:

Was je bang dat hij jou ging dumpen dus was je hem maar voor? Ben jij echt 34?

Nou ja zeg!

Onzekerheden zijn niet alleen voorgeschreven aan 12 jarigen, dit vind ik zeer veroordelend en dat pik ik echt niet. Ik ben een mens hoor...
Waarom had je hem van fb gegooid dan?
Ow leuk. Dan heeft hij wel interesse, als ik dat op zijn mans vertaal. Let it go joh, wees jezelf, nobody's perfect. Maar goed, die dooddoeners ken je vast al.
quote:Ameliaaa schreef op 23 januari 2017 @ 16:03:

Ow leuk. Dan heeft hij wel interesse, als ik dat op zijn mans vertaal. Let it go joh, wees jezelf, nobody's perfect. Maar goed, die dooddoeners ken je vast al.

ja cute he...

Zo'n bitch ben ik ook wel, iemand kwaad maken en daar stiekem een beetje van genieten.

Het stomme is dat mn gevoel echt goed is, ik raak enkel in de war van overmatig denken.



Mensen, bedankt voor jullie reacties!

Met lood in schoenen dit topic geopend, maar heb er veel aan!

De mensen die mij niet helemaal door hebben, ook bedankt want jullie maken me kwaad en dat helpt (Alice logica)
Alle reacties Link kopieren
quote:Alicemorgan82 schreef op 23 januari 2017 @ 16:09:

[...]



ja cute he...

Zo'n bitch ben ik ook wel, iemand kwaad maken en daar stiekem een beetje van genieten.

Het stomme is dat mn gevoel echt goed is, ik raak enkel in de war van overmatig denken.



Mensen, bedankt voor jullie reacties!

Met lood in schoenen dit topic geopend, maar heb er veel aan!

De mensen die mij niet helemaal door hebben, ook bedankt want jullie maken me kwaad en dat helpt (Alice logica)Jij zit best ingewikkeld in elkaar.
Oh dear, how sad, never mind.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven