dat heeft wel gekwetst...

22-09-2014 19:41 49 berichten
Alle reacties Link kopieren
Zonder enige aanleiding, gebeurde het volgende...



Een nieuwe collega op het werk, kent mij 3 weken, is zeer grof uit de hoek gekomen. We waren aan het praten en we kwamen op hobbys. Waarop ik zei: maar heb zeer veel gesport. Zegt die collega amai daar zie je nu ook helemaal niets meer van. Heb gezegd dat hij niet mocht oordelen want dat mijn knie helemaal kapot is, zegt die nogmaals ja en met zo n gewicht zal het zeker niet beter worden. Integendeel.



Amai voel mij echt gekwetst...



Vooral omdat ik echt op gewicht aan het letten ben. En langzaam aan het afvallen ben...



Sorry ik wou even verhaal kwijt. Zette dit ook in ander topic, waar ik actief in ben. Maar vond het hier meer op zijn plaats...
Alle reacties Link kopieren
Wat zei je? Jij hebt dan ook niet vooraan gestaan toen ze tact uitdeelden.



Botte hark van een man.
enn wijzigde dit bericht op 22-09-2014 19:44
Reden: Tact is beter dan looks.
% gewijzigd
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
Alle reacties Link kopieren
Al heeft deze collega zelf een goddelijk lichaam, dan heeft hij/zij in ieder geval een rottig karakter. Daar is niks aan te doen, terwijl jij wel wat aan je gewicht kan doen, dus uiteindelijk win je het dan toch.
Alle reacties Link kopieren
En ik snap dat jij je gekwetst voelt maar dat hij het lef heeft om dit te zeggen tegen een collega maakt van hem echt een niet prettig mens. Dus als het je lukt zou ik het loslaten wat hij vindt want hij is een niet heel prettig persoon in de omgang en die kom je wel eens tegen. Zelf uitermate fatsoenlijk blijven en alleen het hoog nodige communiceren met hen helpt het beste.
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
Alle reacties Link kopieren
Wat had ie dan moeten zeggen?

Het is inderdaad lomp, maar je beaamt het zelf ook. Zou er geen issue van maken.
Ja en?
Alle reacties Link kopieren
Ik heb zeer veel gesport



1) Oh leuk welke sporten deed je dan?

2) Oh ja en hoe komt het dat je dit niet meer doet dan?
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
Alle reacties Link kopieren
Nou wat een hork. Ik vond wel dat je hem erop mag aanspreken. Gaat hem toch niks aan hoe jij eruit ziet? Asociaal vind ik dat...
Alle reacties Link kopieren
*vind
Alle reacties Link kopieren
Je zou hem kunnen zeggen dat je medelijden hebt met hem omdat hij met een K%T karakter zijn hele leven zal moeten leven, er is weinig aan te doen wanneer je een naar mensch bent.
This user may use sarcasm and cynicism in a way you are not accustomed to. You might suffer severe mental damage.
Alle reacties Link kopieren
Het was ongelofelijk bot. Een nare reactie.

Maar het doet je pijn, waarom?

Raakte het een gevoelige snaar?
Alle reacties Link kopieren
Ik heb een zeer zware knieblessure waardoor ik 30 % invalide ben verklaard. Ik kan wel nog gewoon stappen enz. Dus op eerste zicht merk je het niet echt.



Ik heb echt veel gesport

Zwemmen op redelijk niveau

Voetbal 2 keer p week en match

Basket 2 keer p week en match.



Was zeker redelijk wat. Ik probeer nu wat beweging op te bouwen maar mag en kan echt niet meer. Risico is te groot en neen dit is geen uitvlucht. Heb ondertussen 3 operaties gehad en meermaals plaaster. Voorlopig is het wachten op nieuwe knie.
Alle reacties Link kopieren
Wauw, dat is behoorlijk drie keer een operatie.



Sterkte met je knie.
Alle reacties Link kopieren
Ja hij raakte een snaar. Ik geef dat eerlijk toe. Omdat ik er al enkele maanden mee bezig ben. En het schiet traag op maar doe mijn best.
Alle reacties Link kopieren
quote:mlsc schreef op 22 september 2014 @ 19:57:

Ja hij raakte een snaar. Ik geef dat eerlijk toe. Omdat ik er al enkele maanden mee bezig ben. En het schiet traag op maar doe mijn best.Hij kent je niet en heeft zich niet zo te gedragen naar iemand. Hoe oud is hij?
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
Wat waren zijn hobbies? Misschien kunnen we een leuke reactie verzinnen voor je



Wat een eikel zeg, zulke dingen hoor je niet te zeggen.
Alle reacties Link kopieren
Zo'n botterik zou ik trouwens helemaal links laten liggen (geen privé informatie mee delen), teflon laagje aandoen en gewoon je eigen werk blijven doen.
quote:strikjemetstippels schreef op maandag 22 september 2014 19:59 Wat waren zijn hobbies? Misschien kunnen we een leuke reactie verzinnen voor je



Wat een eikel zeg, zulke dingen hoor je niet te zeggen.



Indd. Niemand kan gemenere opmerkingen verzinnen dan Viva-dames



TO: Een hele nare opmerking! Ook erg begrijpelijk dat je je gekwetst voelt. Maar besef je wel: aan jouw uiterlijk valt nog wat te doen, aan zijn rotte karakter niet!
Alle reacties Link kopieren
quote:strikjemetstippels schreef op 22 september 2014 @ 19:59:

Wat waren zijn hobbies? Misschien kunnen we een leuke reactie verzinnen voor je

“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
Alle reacties Link kopieren
quote:snoopylynn schreef op 22 september 2014 @ 19:48:

Wat had ie dan moeten zeggen?

Het is inderdaad lomp, maar je beaamt het zelf ook. Zou er geen issue van maken.Hij had toch niks hoeven zeggen?
That's a fine looking high horse, what you got in the stable!
Alle reacties Link kopieren
Gave Nick! O.L.L.A!
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
Alle reacties Link kopieren
Hij vindt zijn eigen heel wat. Zijn mening is wet en hij vindt zichzelf in alles de beste.

Vorige week vroeg hij aan collega wanneer ze met pensioen zou gaan. Want haar klas zou hij wel willen...



Hij geeft zeer veel opmerkingen zoals let op met je gsm, die geeft stralingen. Maar hij meent deze echt.
Het is heel onbeschoft inderdaad, wat een lul. Niet teveel aandacht aan besteden en probeer je er alsjeblieft niet rot om te voelen.
Alle reacties Link kopieren
quote:mlsc schreef op 22 september 2014 @ 20:10:

Hij vindt zijn eigen heel wat. Zijn mening is wet en hij vindt zichzelf in alles de beste.

Vorige week vroeg hij aan collega wanneer ze met pensioen zou gaan. Want haar klas zou hij wel willen...



Hij geeft zeer veel opmerkingen zoals let op met je gsm, die geeft stralingen. Maar hij meent deze echt.Vast geen blijvertje.
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
Alle reacties Link kopieren
Wat een zak.
moonlight: Hoezo is een comfortabele slip aandoen ook een must tijdens een wandeling? En als het die avond nou op meer uitloopt?
Alle reacties Link kopieren
hier zie







Ik vind hier dingen van.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven