De zomerhaters en winterliefhebbers gaan vrolijk door

18-09-2014 20:11 3011 berichten
Na een lange, afmattende zomer is het nu bijna herfst. De laatste stuiptrekkingen van de zomer doen ons nog even zweten, maar de blaadjes verkleuren al en de eikeltjes vliegen je tijdens het fietsen om de oren. De maïs is bijna klaar om geoogst te worden en de avonden worden al weer lekker donker.



Laten we de herfst vieren, en met zijn allen hopen op een ijskoude, stikdonkere en sneeuwrijke winter, zodat we volgend jaar weer helemaal klaar zijn om dat plakkerige gedoe van de zomer glansrijk te doorstaan .







We komen trouwens hier vandaan.
Alle reacties Link kopieren
Happy new topic!!!!

Wat een leuke OP en mooi herfst-plaatje! Top gedaan, LV!!
Alle reacties Link kopieren
Gevonden!!!!!



Dankjewel Lady Voldemort!
It's hip(ster) to be square!
Alle reacties Link kopieren
En Hipstercat is alvast present

Gezellig!

Ik wijd dit nieuwe topic alvast in met een glas sinaasappelthee (lekker winters!) en een lekker stuk gevulde speculaas!



Hopelijk komen de anderen ook snel langs op het nieuwe topic
Alle reacties Link kopieren
quote:blue_lagoon schreef op 18 september 2014 @ 20:25:

En Hipstercat is alvast present

Gezellig!

Ik wijd dit nieuwe topic alvast in met een glas sinaasappelthee (lekker winters!) en een lekker stuk gevulde speculaas!



Hopelijk komen de anderen ook snel langs op het nieuwe topic Ik heb groene thee met citroen en zojuist de kaarsjes aangedaan; het begint hier af te koelen, joepie!!!!
It's hip(ster) to be square!
Present... Al ben ik meer een meelezer....
Alle reacties Link kopieren
Oh groene thee met citroen, lekker! Heerlijk fris. Vind groene thee met sinaasappel en groene thee met cranberry ook lekker. En kaarsen: check! Fijn dat het bij jou al af begint te koelen! Volgens mij heeft het hier stiekem geregend, het wegdek is nat zie ik vanuit het raam.
Alle reacties Link kopieren
quote:viavia2013 schreef op 18 september 2014 @ 20:28:

Present... Al ben ik meer een meelezer....



viavia2013



Iedereen moet mee, ook de meelezers
It's hip(ster) to be square!
Alle reacties Link kopieren
quote:viavia2013 schreef op 18 september 2014 @ 20:28:

Present... Al ben ik meer een meelezer.... Leuk dat je er ook bij bent!!
Alle reacties Link kopieren
quote:blue_lagoon schreef op 18 september 2014 @ 20:29:

Oh groene thee met citroen, lekker! Heerlijk fris. Vind groene thee met sinaasappel en groene thee met cranberry ook lekker. En kaarsen: check! Fijn dat het bij jou al af begint te koelen! Volgens mij heeft het hier stiekem geregend, het wegdek is nat zie ik vanuit het raam.



Hier is het nog droog!



Net mijn slaapkamer gecheckt en het is 22 graden, denk dat ik de airco toch nog ff aanzet voordat ik ga slapen. Dat benauwde moet er ff uit, dat vind ik zo vies
It's hip(ster) to be square!
Haaaaiii



Nou, ik zit hier weer ouderwetsch in mijn onderbroek te zweten hoor. En buiten is het gewoon klef, ondanks het feit dat het al donker is, en 18 (achttien) september. Rare boel .



Maar ik heb wel een nieuwe fiets! Met vijf versnellingen! Hoera!
Alle reacties Link kopieren
quote:hipstercat schreef op 18 september 2014 @ 20:36:

[...]





Hier is het nog droog!



Net mijn slaapkamer gecheckt en het is 22 graden, denk dat ik de airco toch nog ff aanzet voordat ik ga slapen. Dat benauwde moet er ff uit, dat vind ik zo vies Groot gelijk heb je, lekker de airco aan! Onze slaapkamer blijft redelijk oke. Omgeven door hoge gebouwen en de zon komt eigenlijk nooit op onze slaapkamer Dat is wel fijn!!
Alle reacties Link kopieren
Ik ben vooral een herfst liefhebber, mag dat ook?
Alle reacties Link kopieren
quote:Lady-Voldemort schreef op 18 september 2014 @ 20:39:

Haaaaiii



Nou, ik zit hier weer ouderwetsch in mijn onderbroek te zweten hoor. En buiten is het gewoon klef, ondanks het feit dat het al donker is. Rare boel .



Maar ik heb wel een nieuwe fiets! Met vijf versnellingen! Hoera!



Wat leuk voor je, een nieuwe fiets!

Heerlijk is dat he. Hier is het ook warm en benauwd helaas! De ventilator draait nog steeds overuren.
Alle reacties Link kopieren
quote:Lady-Voldemort schreef op 18 september 2014 @ 20:39:

Haaaaiii



Nou, ik zit hier weer ouderwetsch in mijn onderbroek te zweten hoor. En buiten is het gewoon klef, ondanks het feit dat het al donker is, en 18 (achttien) september. Rare boel .



Maar ik heb wel een nieuwe fiets! Met vijf versnellingen! Hoera!



Je hebt gelijk, het is belachelijk warm buiten



Gefeliciteerd met de nieuwe fiets! Mss ff wachten met gebruiken tot begin volgende week?!
It's hip(ster) to be square!
Alle reacties Link kopieren
quote:tantejo schreef op 18 september 2014 @ 20:41:

Ik ben vooral een herfst liefhebber, mag dat ook?Maar natuurlijk...........
It's hip(ster) to be square!
Alle reacties Link kopieren
Hier ook een meelezer, kom maar op met de kou
Alle reacties Link kopieren
quote:Dipper schreef op 18 september 2014 @ 20:55:

Hier ook een meelezer, kom maar op met de kou Ook Dipper heeft het topic gevonden
It's hip(ster) to be square!
Alle reacties Link kopieren
Poezenmans is weer heerlijk bij me komen liggen. Hoe gaat het met jouw Poezenmeis, Hipster?
Alle reacties Link kopieren
quote:blue_lagoon schreef op 18 september 2014 @ 21:13:

Poezenmans is weer heerlijk bij me komen liggen. Hoe gaat het met jouw Poezenmeis, Hipster?



Het gaat goed, gelukkig

Ze niest nog af en toe, heeft nog een klein beetje last van haar ene oogje maar heeft al sinds zondag geen diaree meer, joepie



Ze heeft wel een nieuwe hobby en dat is douchen in de wasbak van het aanrecht!



Poezemeis is gek op water en omdat ze een pilletje kreeg en oogjes schoongemaakt moesten worden gebeurde dit op het keukenaanrecht onder het tl lichtje want dan kon ik alles beter zien en kon ik er goed bij!



Nu heeft mevrouw ontdekt dat de kraan aan kan en dat daar water uit komt. Lachen joh, ze gaat er van drinken en stopt haar hele kop eronder en als ik de kraan uitdoe gaat ze ook nog protesteren.



Ik ben blij dat ze er zelf niet op kan springen maar nu loopt ze wel de hele tijd te zeuren of ik haar er op wil tillen. Ze mag nu elke ochtend ff 'douchen' en dan moet ze er af!

(En dan moet ik haar droogwrijven met een handdoek, snap je)
It's hip(ster) to be square!
Alle reacties Link kopieren
Wat een leuk verhaal Hipstercat! Ach, ik zie het zo: Poezenmeis heeft het ook gewoon warm en wil ook gewoon graag 'douchen' met dit weer, net als wij haha!



Fijn dat ze aan de beterende hand is en geen diarree meer heeft
Alle reacties Link kopieren
quote:blue_lagoon schreef op 18 september 2014 @ 21:25:

Wat een leuk verhaal Hipstercat! Ach, ik zie het zo: Poezenmeis heeft het ook gewoon warm en wil ook gewoon graag 'douchen' met dit weer, net als wij haha!



Fijn dat ze aan de beterende hand is en geen diarree meer heeft



Ja, ik ben ook heel erg blij dat het beter met haar gaat.

Het is natuurlijk een hele taaie tante maar ik wil haar na zoveel narigheid graag nog wat fijne jaren geven waarin ik haar heel erg mag verwennen, en daarom mag ze nu ook gewoon 1x per dag op het aanrecht. Al mijn andere katten mochten dat niet behalve als ik ze moest 'behandelen' met het een of ander; want ook zij waren chronisch ziek.



Ik moet toegeven dat ik haar best wel verwen, maar ze is ook zo makkelijk te verwennen en ze is lief, maakt niets stuk en vind alles geweldig. Ik ben een zacht ei .........
It's hip(ster) to be square!
Alle reacties Link kopieren
Present!!

Ik lig uitgeteld op de bank naar Geer & Goor te kijken, 27 graden binnen maar ik heb toch thee genomen



Nog 2 echt hete en droge dagen, zondag misschien wel eindelijk wat regen en iig onder de 21. Hopelijk gaat het dan ook 's nachts een beetje afkoelen



Leuk dat je poezenkind van water houdt Hipster
Alle reacties Link kopieren
Ik ben ook een zacht ei wanneer het om Huisprins gaat hoor Hipster. En wat ontzettend fijn dat Poezenmeis bij jou nog een heel fijn leven mag hebben, volgens mij heeft ze het ontzettend getroffen met jou en had ze zich geen beter huisje kunnen wensen!!



Jen!!

Fijn dat jij er ook weer bij bent! Heb ook met een half oog Geer&Goor gekeken, nu Liefs Uit...
Alle reacties Link kopieren
jen16



Ja, grappig hé

Vorig poezekind vond water ook heel leuk, dronk uit haar pootje en zat altijd in de badkamer als ik aan het douchen was maar deze maakt het echt heel bont!
It's hip(ster) to be square!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven