De zomerhaters en winterliefhebbers gaan vrolijk door

18-09-2014 20:11 3011 berichten
Na een lange, afmattende zomer is het nu bijna herfst. De laatste stuiptrekkingen van de zomer doen ons nog even zweten, maar de blaadjes verkleuren al en de eikeltjes vliegen je tijdens het fietsen om de oren. De maïs is bijna klaar om geoogst te worden en de avonden worden al weer lekker donker.



Laten we de herfst vieren, en met zijn allen hopen op een ijskoude, stikdonkere en sneeuwrijke winter, zodat we volgend jaar weer helemaal klaar zijn om dat plakkerige gedoe van de zomer glansrijk te doorstaan .







We komen trouwens hier vandaan.
Hoewel een liefhebster van alle seizoenen en genoten van de zomer, heb ik er nu spuugzat van en wil dat het gaat regenen en donderen en dat het 12 graden wordt, zo snel mogelijk.

Mag ik er dan ook bij?
Alle reacties Link kopieren
quote:Cateautje schreef op 18 september 2014 @ 21:51:

Hoewel een liefhebster van alle seizoenen en genoten van de zomer, heb ik er nu spuugzat van en wil dat het gaat regenen en donderen en dat het 12 graden wordt, zo snel mogelijk.

Mag ik er dan ook bij?



Cateautje



Natuurlijk, altijd gezellig!
It's hip(ster) to be square!
quote:hipstercat schreef op 18 september 2014 @ 21:52:

[...]





Cateautje



Natuurlijk, altijd gezellig!

Hallooow.



Dankje voor het warme welkom.
Alle reacties Link kopieren
quote:Cateautje schreef op 18 september 2014 @ 21:51:

Hoewel een liefhebster van alle seizoenen en genoten van de zomer, heb ik er nu spuugzat van en wil dat het gaat regenen en donderen en dat het 12 graden wordt, zo snel mogelijk.

Mag ik er dan ook bij? Altijd welkom
Alle reacties Link kopieren
quote:Cateautje schreef op 18 september 2014 @ 21:53:

[...]



Hallooow.



Dankje voor het warme welkom.



Niet te warm hoop ik, want daar hebben we nu toch echt genoeg van



Hoe is het bij jou thuis, beetje uit te houden of is dat de reden van je huidige voorliefde voor regen en kou??
It's hip(ster) to be square!
quote:blue_lagoon schreef op 18 september 2014 @ 21:55:

[...]





Altijd welkom







Alle reacties Link kopieren
Hoe meer hoe beter! Een koel welkom natuurlijk he

En oooooh, 12 graden....
Alle reacties Link kopieren
quote:jen16 schreef op 18 september 2014 @ 21:59:

Hoe meer hoe beter! Een koel welkom natuurlijk he

En oooooh, 12 graden....Dat klinkt nu echt als een droom he!
quote:hipstercat schreef op 18 september 2014 @ 21:56:

[...]





Niet te warm hoop ik, want daar hebben we nu toch echt genoeg van



Hoe is het bij jou thuis, beetje uit te houden of is dat de reden van je huidige voorliefde voor regen en kou??

Het is 28 graden in mijn zuidelijke huisje. Aan het einde van de middag heb ik me in alle slapte naar bed gesleept en een dut gedaan. Dat is mijn manier van vluchten.

Geen kaarsjes aan nu, want dan wordt het nog warmer. Van de week weer.



Wat fijn dat het weer goed gaat met je poezebeest.
quote:jen16 schreef op 18 september 2014 @ 21:59:

Hoe meer hoe beter! Een koel welkom natuurlijk he

En oooooh, 12 graden....

Dankje.

Vanmiddag was ik bij de Mac en heb weer een smoothie genomen met mango en ananas, zonder yoghurt. Wat koel je daar lekker van af zeg, heerlijk!
Alle reacties Link kopieren
quote:Cateautje schreef op 18 september 2014 @ 22:00:

[...]



Het is 28 graden in mijn zuidelijke huisje. Aan het einde van de middag heb ik me in alle slapte naar bed gesleept en een dut gedaan. Dat is mijn manier van vluchten.

Geen kaarsjes aan nu, want dan wordt het nog warmer. Van de week weer.



Wat fijn dat het weer goed gaat met je poezebeest.



Hier was het vanmiddag max 25 graden (zuid-westen, zon vanaf 13.00 uur tot zonsondergang), 28 wel heel erg bleh enne, ik ben vanmiddag ook in slaap gevallen



Ben ook blij dat poezebeest weer goed gaat!
It's hip(ster) to be square!
Alle reacties Link kopieren
Haha inderdaad! Ik kan me soms ook ff niet voorstellen dat we binnen een paar weken gewoon met jassen aan zouden kunnen lopen, onder een dekbed kunnen slapen en dat het überhaupt ooit nog 18 graden wordt of koeler!



Maar dat gaat zéker gebeuren lieve wintervrienden! Dit weekend toedeledokie ik mn slippers weg en vergeet ik deze zomer heeeel gauw!
Alle reacties Link kopieren
quote:blue_lagoon schreef op 18 september 2014 @ 21:59:

[...]





Dat klinkt nu echt als een droom he!Ik ben nu ook al blij met 18 graden hoor .........nog twee dagen!
It's hip(ster) to be square!
quote:hipstercat schreef op 18 september 2014 @ 22:04:

[...]





Hier was het vanmiddag max 25 graden (zuid-westen, zon vanaf 13.00 uur tot zonsondergang), 28 wel heel erg bleh enne, ik ben vanmiddag ook in slaap gevallen



Ben ook blij dat poezebeest weer goed gaat!

Met zuidwesten heb je in de ochtend nog een beetje schaduw.



Ik heb de zon binnen vanaf opgang tot ondergang. Heb aan drie kanten glas.
Alle reacties Link kopieren
Ben het ook zo beu die warmte! Van mij mag het stormen en bliksemen, dan kruip ik lekker met een dekentje op de bank!
Alle reacties Link kopieren
Lekkerrr smoothie van de Mac! Ik heb twinnies (van die dubbele waterijsjes); goed voor de keel en goed voor de interne kachel.
quote:jen16 schreef op 18 september 2014 @ 22:05:

Haha inderdaad! Ik kan me soms ook ff niet voorstellen dat we binnen een paar weken gewoon met jassen aan zouden kunnen lopen, onder een dekbed kunnen slapen en dat het überhaupt ooit nog 18 graden wordt of koeler!



Maar dat gaat zéker gebeuren lieve wintervrienden! Dit weekend toedeledokie ik mn slippers weg en vergeet ik deze zomer heeeel gauw!We krijgen een dipje van een dag of twee drie, maar daarna wordt het weer voor een dag of tien 19 graden. Zat van.
quote:jen16 schreef op 18 september 2014 @ 22:07:

Lekkerrr smoothie van de Mac! Ik heb twinnies (van die dubbele waterijsjes); goed voor de keel en goed voor de interne kachel.Ja, ook lekker.
Alle reacties Link kopieren
quote:Cateautje schreef op 18 september 2014 @ 22:06:

[...]



Met zuidwesten heb je in de ochtend nog een beetje schaduw.



Ik heb de zon binnen vanaf opgang tot ondergang. Heb aan drie kanten glas.



Och hemel, dat is nog erger dan bij mij



Ik weet, het is heerlijk voor de energierekening maar op dit soort dagen is het geen grapje!
It's hip(ster) to be square!
Ik ben er!
Alle reacties Link kopieren
Oh hè get.. Kunnen we nóg geen jassen aan dus. Natuurlijk is 19 graden beter dan 28, maar waar blijft die godvergeten herfst dan?

Sint mag zn korte broek wel alvast inpakken..
Alle reacties Link kopieren
NYC!!! gezellig dat je er ook weer bent. Beetje uit kunnen houden vandaag?
Halloow, NYC
quote:hipstercat schreef op 18 september 2014 @ 22:10:

[...]





Och hemel, dat is nog erger dan bij mij



Ik weet, het is heerlijk voor de energierekening maar op dit soort dagen is het geen grapje!Ja qua energieverbruik is het wel lekker inderdaad.
Alle reacties Link kopieren
quote:jen16 schreef op 18 september 2014 @ 22:05:

Haha inderdaad! Ik kan me soms ook ff niet voorstellen dat we binnen een paar weken gewoon met jassen aan zouden kunnen lopen, onder een dekbed kunnen slapen en dat het überhaupt ooit nog 18 graden wordt of koeler!



Maar dat gaat zéker gebeuren lieve wintervrienden! Dit weekend toedeledokie ik mn slippers weg en vergeet ik deze zomer heeeel gauw!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven