Die google chrome reclame maakt mij kapot.

27-03-2013 20:46 51 berichten
Elke keer als ik m zie doet het pijn en moet ik huilen. Ik mis hem.
Alle reacties Link kopieren
Welke reclame? Zit hij er in ofzo? Ik snap je niet?
Vind je? Drama die chrome, alles loopt vast.



Maar waarom onder psyche? Zo erg vind ik het nu ook weer niet hoor, ik download gewoon niet.



Of bedoel je wat anders?
Alle reacties Link kopieren
Volgens mij gaat het over d'r ex ofzo, Dibbes.
Alle reacties Link kopieren
Bijzonder als je denkt kapot te gaan door een reclame.
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
Ooh dat is die reclame over een tweede kans voor een relatie toch? Ja.. ik kan me goed voorstellen dat als je al liefdesverdriet hebt jij je door die reclame zwaar rot gaat voelen :(
Alle reacties Link kopieren
Bedoel je die ene schattige reclame waarin die jongen zijn ex weer terug vraagt met dat filmpje wat hij in elkaar gezet heeft enzo? Ik smelt iedere keer weg bij die reclame maar kan me voorstellen dat het pijn doet voor iemand met liefdesverdriet
Alle reacties Link kopieren
Ik heb dat met van die zielige dieren reclames. Wat ik dan doe: wegzappen.



Je hebt niks aan zelfkastijding.
Sjampa, wat wil je toch met al je topics over die man? Serieuze vraag.
Alle reacties Link kopieren
Die slet van een buurvrouw ook...
Kijk dan maar de fishermans friends reclame..
Rot voor je



Zelf vind ik die reclame erg lief. Mooi maar moeilijk hoor, de liefde .
Doe Maar zong het al dertig jaar geleden: Er zit een knop op je tv.
sjampa ga nou eindelijk eens echte hulp zoeken joh.
Alle reacties Link kopieren
Ah. Je 'vriend' heeft je in-een-dronken-bui-geschreven-facebook-bericht gelezen?
Echt he TO jij zit zo in een slachtofferrol. Wordt je niet moe van jezelf?
Ik word ook moe van mezelf, echt. Hij deed zo lief die 2 dagen en ik heb het verpest met een facebook bericht. Alles wat ik zei meende ik niet. Nu is hij woedend, hij negeert me. Niet een afsluitgesprek niks. En hem kennende bepaald hij wanneer de stilteperiode over is. Ik kan niks alleen afwachten.
Alle reacties Link kopieren
Je kan best wat doen, namelijk gewoon niet zitten wachten en gewoon lekker doorgaan met je leven.



Maar dat ga je toch niet doen.
Alle reacties Link kopieren
Je kan wel wat. Jezelf bij elkaarrapen, hulp zoeken bij een prof en doorgaan met je leven zonder hem. T zal niet de eerste en niet de laatste blauwe plek op je ziell zijn maar zo is t leven helaas.
Been there, done that, got the T-shirt.
Alle reacties Link kopieren
Is dit nou een driekwartiertje?
"De cursus rietdekken is afgelast".

"Riet is ziek"
quote:sjampa schreef op 27 maart 2013 @ 21:08:

Ik word ook moe van mezelf, echt. Hij deed zo lief die 2 dagen en ik heb het verpest met een facebook bericht. Alles wat ik zei meende ik niet. Nu is hij woedend, hij negeert me. Niet een afsluitgesprek niks. En hem kennende bepaald hij wanneer de stilteperiode over is. Ik kan niks alleen afwachten.Hmm dan is hij ook niet goed bezig hoor, want dat is geen volwassen manier van problemen oplossen. Neem dus niet alle schuld op je.
Alle reacties Link kopieren
quote:sjampa schreef op 27 maart 2013 @ 21:08:

Ik kan niks alleen afwachten.Jawel, je kunt doorgaan met je leven. Daarmee heb je hem het hardst, geloof me nou maar. Hij weet dat je op hem zit te wachten nu, want dat doe je namelijk altijd, iedere keer weer. Doorgaan met je leven, dat is beter voor jou en de beste "wraak" naar hem toe.
Ik ga ook kapot aan die reclame, maar dat is vanwege dat zeikerige rotstemmetje van die zangeres.
Jeetje zeg, hoe oud ben je, 13?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven