Die google chrome reclame maakt mij kapot.

27-03-2013 20:46 51 berichten
Elke keer als ik m zie doet het pijn en moet ik huilen. Ik mis hem.
quote:sjampa schreef op 27 maart 2013 @ 21:08:

Ik word ook moe van mezelf, echt. Hij deed zo lief die 2 dagen en ik heb het verpest met een facebook bericht. Alles wat ik zei meende ik niet. Nu is hij woedend, hij negeert me. Niet een afsluitgesprek niks. En hem kennende bepaald hij wanneer de stilteperiode over is. Ik kan niks alleen afwachten.Sjampa, ik denk ook dat jij lekker in je vertrouwde slachtofferrol zit. Maar waarom? Omdat je jezelf niet meer waard vind dan dat? Wanneer neem je het heft in eigen handen, hoeveel topics gaat dat nog kosten en wat moeten "wij" nog schrijven dat je eindelijk 's voor jezelf gaat zorgen en leven? En hoeveel geduld gaat dat nog kosten of is het allemaal verspilde moeite?
Alle reacties Link kopieren
quote:sjampa schreef op 27 maart 2013 @ 21:08:

Ik word ook moe van mezelf, echt. Hij deed zo lief die 2 dagen en ik heb het verpest met een facebook bericht. Alles wat ik zei meende ik niet. Nu is hij woedend, hij negeert me. Niet een afsluitgesprek niks. En hem kennende bepaald hij wanneer de stilteperiode over is. Ik kan niks alleen afwachten.



En waar wacht je dan op? Dat hij je misschien weer terug wil?

Want hij is de enige man op aarde waar je denkt gelukkig mee te worden?
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
Alle reacties Link kopieren
Tickel
Alle reacties Link kopieren
Sjampa, jouw vriend zou nooit zoiets liefs voor jou doen.

Zoek iemand die dat wel zou doen. Die jou op zijn handen draagt.

Echt, dat verdien je, niet zo'n lamstraal als waar je nu op zit te wachten.
Stressed is just desserts spelled backwards
quote:sjampa schreef op 27 maart 2013 @ 21:08:

Ik word ook moe van mezelf, echt. Hij deed zo lief die 2 dagen en ik heb het verpest met een facebook bericht. Alles wat ik zei meende ik niet. Nu is hij woedend, hij negeert me. Niet een afsluitgesprek niks. En hem kennende bepaald hij wanneer de stilteperiode over is. Ik kan niks alleen afwachten.



Je zou eens naar je huisarts kunnen gaan en je laten doorverwijzen naar een psychiater.!

En uit je slachtofferrol komen.

Hoeft allemaal niet hoor maar hou dan ook op met zeuren,janken en klagen.
Alle reacties Link kopieren
Ik hoop echt dat die 'vriend' van je binnenkort een ander heeft Sjampa. Puur voor jou. Meen ik.
quote:Ster_ schreef op 27 maart 2013 @ 21:23:

Ik hoop echt dat die 'vriend' van je binnenkort een ander heeft Sjampa. Puur voor jou. Meen ik.Oh nee, ik zie alweer een nieuw topic komen........pffff
Dodelijk vermoeiend dit. Sjampa zoek eens hulp ipv hier elke keer te komen zeuren.
Alle reacties Link kopieren
Die Chrome reclame maakt jou niet kapot, jij maakt jezelf kapot. Zoek hulp.
Alle reacties Link kopieren
Die slachtofferrol van jou maakt me echt onpasselijk Sjampa. Doe wat met je leven meid!
Alle reacties Link kopieren
Gedraag je eens als een zelfstandige, volwassen vrouw, TO!
Alle reacties Link kopieren
quote:loisnvt schreef op 27 maart 2013 @ 21:25:

[...]

Oh nee, ik zie alweer een nieuw topic komen........pffffDat gebeurt hoe dan ook wel.
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
Het maakt niet uit wat we zeggen, Sjampa komt toch steeds met nieuwe topics en hulp zoeken doet ze toch niet. Zinloos om nog op haar te reageren!
quote:redband schreef op 27 maart 2013 @ 20:56:

Kijk dan maar de fishermans friends reclame..Wat een K*^#$@zak van een kerel is die gast! Dat dacht ik de eerste keer dat ik die reclame zag al. Verschrikkelijk!
quote:Cheery schreef op 27 maart 2013 @ 21:51:

[...]





Wat een K*^#$@zak van een kerel is die gast! Dat dacht ik de eerste keer dat ik die reclame zag al. Verschrikkelijk!Hahaha het is maar een reclame hoor.....
Alle reacties Link kopieren
Nu dan even niet op RTL8 kijken
Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!
Sorry Lois, je hebt gelijk dat het maar een reclame is. Maarre vind jij m grappig? Of toch eigenlijk ook niet? Ik vind het een gemene reclame en zelf niet eens met vreemdgaan te maken gehad... Maar toch haalt die stiekemerd het bloed onder mijn nagels vandaan.



Zooo, ik ben het kwijt hoor...
Alle reacties Link kopieren
http://www.youtube.com/watch?v=KJLfHOsk5DI
quote:Cheery schreef op 27 maart 2013 @ 22:40:

Sorry Lois, je hebt gelijk dat het maar een reclame is. Maarre vind jij m grappig? Of toch eigenlijk ook niet? Ik vind het een gemene reclame en zelf niet eens met vreemdgaan te maken gehad... Maar toch haalt die stiekemerd het bloed onder mijn nagels vandaan.



Zooo, ik ben het kwijt hoor...Ach, ik zie de humor er wel van in ja.....
Alle reacties Link kopieren
quote:Ster_ schreef op 27 maart 2013 @ 21:30:

Die slachtofferrol van jou maakt me echt onpasselijk Sjampa. Doe wat met je leven meid!Mee eens. Hou alsjeblieft op met al die onzintopics die het forum vervuilen. Schrijf het allemaal binnen één topic of ga eindelijk een hulp zoeken, zoals je nu duizend keer is aangeraden, ipv de zielepoot te blijven uithangen. En mocht het allemaal voor de grap geschreven zijn (ga ik even niet over speculeren hoe waarschijnlijk dat is), ga wat nuttigs doen met je leven.
Dat mag Lois, je bent zeker niet de enige.
quote:Ster_ schreef op 27 maart 2013 @ 20:49:

Volgens mij gaat het over d'r ex ofzo, Dibbes.Ja, ik wilde me even van de domme houden
Alle reacties Link kopieren
Sjampa zou n viva forum verbod moeten krijgen....

Elke keer hetzelfde gezeik met jou.

Verander jouw naam maar naar Facepalm aub
Alle reacties Link kopieren
Klaag Google aan.
Ruil hem in voor een ED! Veilig en warm. Dat is wat je nodig hebt!
Alle reacties Link kopieren
Je kunt je leven in eigen hand nemen, en je best gaan doen om het leuk te maken voor jezelf. Datis oneindig veel beter voor je dan zitten sippen over een onaardige eikel.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven