Dingen waar je BLIJ van wordt gezocht!

20-04-2012 08:31 1979 berichten
Alle reacties Link kopieren Quote
Na een zware periode ben ik nu aan de beterende hand; het lichamelijke deel vd depressie is met medicijnen aangepakt, maar nu zal ik ook kritisch naar mijn leven moeten kijken en naar de prioriteiten die ik stel.



Ik wil om te beginnen minder 'moetjes' in m'n leven, en weer meer in contact komen met LEUKE dingetjes. Iets waar ik me weer fijn bij voel. Een soort geestelijke reanimatie; om weer 'leven' in mijn in slaap gesukkelde 'leven' te pompen.



Hoeft niet hoogdravend, parasurvival-bungee-jump-freestyle-ingewikkelds, maar....Gewoon. Iets positiefs in m'n leven toevoegen .



Wie heeft er tips?

Waar word jij BLIJ van...?
Alle reacties Link kopieren Quote
quote:mich_me schreef op 20 december 2016 @ 21:05:

.... (...)..en de kat die op youtube filmpjes van muizen aan het kijken is, en ze aanvalt
Leuk topic! Daar word je toch blij van. Ik word blij van ali-express. Ik heb net allemaal van die handige dingetjes gekocht joh, en voor heel weinig. Eindelijk een kersenontpitter gevonden, een hele handige waarbij je achter elkaar kunt ontpitten. Die zocht ik al jaren! En dan niet eentje uit een dure keukenspullenwinkel, deze was 8 euro.



En een ophangclip voor de afstandsbediening en een mapje om snoertjes in te bewaren. En nog veel meer leuks. Het is net de action in China, vind ik. Me like!



Verder word ik er blij van dat iedereen in mijn familie gezond en wel is. En van kerstkaartjes.
Alle reacties Link kopieren Quote
Oei, ameliaaa, ik moet me nu echt in gaan houden om niet op die site te gaan kijken !

Ik ben juist bezig met het proberen een beetje te 'ontspullen'!

Ik ben zo iemand die voor een rolletje plakband de Action ingaat, en er met een volle kar weer uitkomt, 'omdat het allemaal nu eenmaal niet zo duur is'

Slecht voor het milieu, slecht voor mijn portemonnee (want 100 prulletjes van 1 euro is samen zomaar 'ineens ' 100 euro..!), en ik word ook onrustig van zoveel spulletjes om me heen.



Dus één vd goede voornemens komend jaar is 'consuminderen' (lastig, maar ik wil dit echt proberen! Denk dat ik hier uiteindelijk blijer van word )
Alle reacties Link kopieren Quote
(Maar als jij er blij van wordt: zeker lekker door shoppen hoor! )
Ik ben ook aan het ontspullen en merk dat ik dat heel prettig vind, bij nieuwe aankopen denk ik ook beter na of het wel echt nodig is. De laatste maanden is er heel wat naar de kringloop en mp gegaan. (Al konen er de laatste tijd weer heel veel nieuwe spullen in huis voor de baby die op komst is).



Verder ga ik zo uit eten met mijn zwager bij een favoriet restaurant, ik heb er zin in!
Alle reacties Link kopieren Quote
VAKANTIEIEIEIE!!!

Geniet ervan! En voor iedereen hier, hele fijne kerstdagen vast!
Alle reacties Link kopieren Quote
Sluit ik me bij aan, enne: jij ook Marloes!
Alle reacties Link kopieren Quote
Fijne feestdagen!



Ik ga zo sporten, met kerstmuts en trui

Ik hou daar wel van. Hopen dat ik vanavond en de.komende dagen nog kan lopen



Ik word ook blij van m'n schoonfamilie, altijd zo'n warm bad, zo gezellig. En tot nu toe is mijn moeder ook nog rustig
Alle reacties Link kopieren Quote
Oh en als jullie van zeer flauwe humor houden, mensen die stomme spelfouten maken, kan ik Alonzo Lerone via Facebook en YouTube aanraden.



Gehuild van het lachen heb ik.
Alle reacties Link kopieren Quote
Ik moet er nog even aan werken om in vakantie modus te komen...

Anyway

Nu terug op het gewicht dat ik twee jaar terug had, waar ik qua spiegelbeeld niet blij mee was (en vervolgens ongewenst afvallen, wat wil je nou?! haha). Toch niet ontevreden met kledingmaat, hoe kan dat? Echtgenoot heeft het uitgelegd, het is gewoon wat beter geproportioneerd, eigenlijk ben ik gewoon knapper geworden.

Ik ben geen ijdeltuit maar als je onzeker bent en niet lekker in je vel zit, niet fit bent, is dat fijn om te horen van degene met wie je je leven deelt.



Op naar de kerstdagen. Veel familiebezoek, en dat is geen straf. Ook wat tijd gereserveerd voor ons gezin. Ik wens jullie ook mooie dagen toe!
Alle reacties Link kopieren Quote
Ik vind het moeilijk om het met kerst positief te houden. Heb een hekel aan kerst en de bezoekjes voelen eigenlijk altijd als een verplicht nummer, een zware taak. Mijn schoonfamilie is altijd erg druk. Ik ben van het beleefde 'iedereen uit laten praten', mijn schoonfamilie brult juist altijd vanalles door elkaar heen. Dat bedoelen ze niet vervelend, zo zijn ze dat nu eenmaal gewend. Maar het gevolg is wel dat ik totaal leeg gezogen van zo'n dagdeel thuiskom. Daarna meteen door naar mijn familie, wat ook zo zijn...eigenaardigheden heeft.

Terwijl onze jongste een paar uur geleden ziek is geworden. Die had koorts, griep wrs.

Ik zie er dus erg tegenop.



Maarrrr. ... als ik morgen overleef, zijn we wel in één keer v alle verplichtingen af, en hebben we 2de kerstdag nog lekker voor ons zelf.

Daar heb ik dan weer WEL zin in! Gezellig samen ontbijten, beetje bankhangen, suffe spelletjes doen, netflix kijken..!
Alle reacties Link kopieren Quote
Goede dagen allemaal! Met of zonder stress, alles gaat voorbij...



Ik word blij van het kerstontbijt en van een dagje niets doen.
@IkBenIk, het is maar 1 dag en die is alweer half voorbij .



Vandaag ben ik de hele dag met mijn man en hebben we geen verplichtingen en een hele volle koelkast met lekkere dingen. We zijn de laatste tijd heel druk geweest maar vandaag gaan we alleen maar bankhangen, series kijken, knuffelen, lekker eten en een stuk over de veluwe lopen. Heerlijk!



Gister hebben we gegourmet met de schoonfamilie en ik had er niet veel zin in maar het was eigenlijk hartstikke gezellig
Alle reacties Link kopieren Quote
Heb je gelijk in Mich, alles gaat voorbij.

Schoonfamilie chaos hebben we weer gehad nu. Nu ff half uur energie opladen en dodelijk door naar mijn familie. Maar goed, dan hebben we het ook allemaal wel gehad. Morgen lekker idd niks doen, relaxen, ontbijten, bankhangen, netflixen etc.



Klinkt goed, Marloes!
Alle reacties Link kopieren Quote
Fijn dat deel 1 achter de rug is, succes met deel 2!



Ik zit nu in m'n hele grote warme lekkere sportstuur te netflixen nadat mister vriend en ik een strandwandeling hebben gemaakt.



Vanavond quiche en salade eten en wat lekkers 's Avonds.



Fijne avond allemaal!
Alle reacties Link kopieren Quote
Een middag Monkey Town gepland. Ik word er blij van dat ik mijn gehoorapparaat zachter kan zetten

En het is natuurlijk heerlijk om je kinderen zo vrolijk rond te zien rennen
Alle reacties Link kopieren Quote
Lekker paar dagen weggeweestmet kerst

Een sollicitatie bij mijn droombaan

Vakantie
Alle reacties Link kopieren Quote
Partner is werken, kinderen onverwacht weg, ik heb net een rondje opgeruimd hier, geurkaars aan, kop thee gezet, een kaki fruit geschild en in stukjes gesneden naast me, lekker zittende kleren aan, afstandsbediening bij de hand.....
Alle reacties Link kopieren Quote
Plannen voor vanmiddag? Nagels vijlen en lakken, beetje surfen op internet, netflix serie kijken, en straks eindelijk weer eens knuffelen en quality time voor 'de grote mensen'
Alle reacties Link kopieren Quote
Ik heb allemaal mooie, lekker zittende truien gekocht, in de sale.



Vannacht heel erg last van m'n buik, maar op de bank met kruik en kat was het toch gezellig.



Bijna weer gaan werken, spannend hoor... Maar ook leuk. En eng en spannend en leuk en en en ...
Mn laatste dag op kantoor gehad vandaag voor mn verlof, nog twee dagen thuis wat dingen afronden en dan kom ik pas weer terug als ik moeder ben



Het kamertje is ook steeds meer af en ik ben er voor mn gevoel ook steeds meer klaar voor.



Gister heb ik voor twee avonden gekookt dus vanavond hoef ik niets meer te doen behalve relaxen op de bank (waar ik nu ook heel erg aan toen ben)
Alle reacties Link kopieren Quote
Geniet van je verlof! Spannend!!
Alle reacties Link kopieren Quote
Blij van onverwachte berichtjes op het viva forum, van een lieve betrokken meelezer, die nèt iets meer van me weet en me dan in een pb even een virtuele geeft.!

Alle reacties Link kopieren Quote
Bijna een nieuw jaar. Ik doe niet aan goede voornemens, maar wil wel graag proberen om een betere Ik te zijn. En als ik het opschrijf, is het echter



In het komende jaar wil ik m'n best doen om

* positief te blijven denken, dank aan dit topic

* te blijven sporten, het liefst nog een keer extra

* de oma's van mister vriend regelmatig te mailen

* geld te sparen via de bingo-methode

* goed m'n best te doen bij m'n nieuwe baan



Verder ben ik blij met dit topic, met de poes die niet bang is (doet alsof in ieder geval) en dat het vuurwerkgeweld nog maar 12 uur duurt



Alvast een goede jaarwisseling en een prachtig 2017!

Gebruikersavatar
Anonymous
Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn

Terug naar boven