Dingen waar je BLIJ van wordt gezocht!

20-04-2012 08:31 1979 berichten
Alle reacties Link kopieren Quote
Na een zware periode ben ik nu aan de beterende hand; het lichamelijke deel vd depressie is met medicijnen aangepakt, maar nu zal ik ook kritisch naar mijn leven moeten kijken en naar de prioriteiten die ik stel.



Ik wil om te beginnen minder 'moetjes' in m'n leven, en weer meer in contact komen met LEUKE dingetjes. Iets waar ik me weer fijn bij voel. Een soort geestelijke reanimatie; om weer 'leven' in mijn in slaap gesukkelde 'leven' te pompen.



Hoeft niet hoogdravend, parasurvival-bungee-jump-freestyle-ingewikkelds, maar....Gewoon. Iets positiefs in m'n leven toevoegen .



Wie heeft er tips?

Waar word jij BLIJ van...?
Supergoed mich!



Blij dat ik een fijne dag heb gehad en nu heerlijk in mn bed lig... weltrusten!
Vanmorgen echt een heerlijke ronde gelopen van bijna een uur door het park. Er waren mensen aan het schaatsen, kinderen aan het sleeën en het terras zat vol met mensen die van de zon aan het genieten waren, echt heerlijk!

Nu lekker moe op de bank (met 38 weken zwanger voelt een uur lopen als een flinke workout ) met een kop thee en een spinaziesalade.
Alle reacties Link kopieren Quote
Fijn dat er zo goed gesport wordt!

Fijn dat het goed gaat met Marloes! (Ben heel benieuwd... bijna!!!)

Lekker met de hele buurt incl. mijn kinderen op de sloot schaatsen en glijden.

Genoten van de zon.

Het is niet koud buiten.
Alle reacties Link kopieren Quote
Verse erwtensoep van mijn man.

Man heeft een plantje en bloemen voor in huis gekocht en zit nu braaf aan een kopje thee. Afgelopen drie dagen heeft hij welgeteld één glas witte wijn op ipv de gebruikelijke anderhalve fles per avond. En dan is ie ook nog druk geweest met de was.
Alle reacties Link kopieren Quote
Wat een fijne berichten weer!

Ik word er plaatsvervangend blij van



Ik heb vandaag oma geholpen met opruimen en een lange strandwandeling gemaakt met mister vriend



Nu lekker op de bank, helemaal rozig. Fijne avond allemaal!
Alle reacties Link kopieren Quote
Mezelf op bosje hyacinten getrakteerd, ik hou erg van die geur!



Na flinke griep nu eindelijk weer beter. 2 weken op de bank gelegen.

Nu weer verticaal.

Ik genoot gewoon zelfs van het BOODSCHAPPEN DOEN Eindelijk weer zelf precies die dingetjes kopen die ik wil. (Partner deed natuurlijk ook gewoon prima boodschappen, maar koopt dan net ff andere dingen, merken etc) Dus nu heb ik weer dat lekker ruikende merk wasverzachter gekocht en 'mijn merk' wc papier Kleine geneugten des levens
Alle reacties Link kopieren Quote
Ik ben blij omdat ik gisteren de keukenkastjes heb opgeruimd en iemand blij heb gemaakt met me oude bestek set. En ik nu de ander gebruik die al heel lang in de kast lag. Blij met lieve hamster snuffie. En me kopje groene thee nu op de bank
Alle reacties Link kopieren Quote
's avonds wandelen met m'n koptelefoon op en genieten van mooie muziek



Een heerlijke latté/cappuccino.



Fotograferen.



M'n favoriete series/films kijken.



Collages maken.



Lekker tutten met huidverzorgingsproducten.



Op de trein naar Amsterdam met hete chocomelk (met pepermunt) van de Starbucks, 45 minuutjes lang naar buiten staren en vervolgens de hele dag de toerist uithangen en shoppen in onze hoofdstad.



Alle reacties Link kopieren Quote
Mooi lijstje koffiedoosje

(Chocomel met pepermunt? Smaakt dat dan naar vloeibare after eight..? )
Alle reacties Link kopieren Quote
quote:ikbenik schreef op 30 januari 2017 @ 23:59:

Mooi lijstje koffiedoosje

(Chocomel met pepermunt? Smaakt dat dan naar vloeibare after eight..? )Jazeker!
Alle reacties Link kopieren Quote
Ik ben blij dat m'n proeftijd erop zit.

En dat ik 14(!) pushups op m'n tenen kan

Ik word blij van het onderweg naar huis zijn, Netflix en broccolisoep
Alle reacties Link kopieren Quote
Dat ik een BK koekenpan gekocht heb voor de helft van de prijs. Een actie van AH. Normaal is hij 50 Euro en nu 25.
Ik word blij van de heerlijke massage die ik vanmiddag heb gehad, dat ik vanmorgen een uur door het bos heb gewandeld, nu moe op de bank zit met een kop thee en mijn man straks gaat koken.
Alle reacties Link kopieren Quote
Marloes, nog steeds geen kindje toe te voegen aan je 'word ik blij van lijstje'? (Nieuwsgierig...)



Blij met zoon 'ik ben heel lief, mama'

Blij met tekeningen voor mijn verjaardag

Blij met dochter, die gek blijkt te zijn op klassiek ballet
Gefeliciteerd met je verjaardag Femke! Nee nog geen kindje hier, anders had ze zeker op mijn lijstje gestaan



A.s. zaterdag is de uitgerekende datum dus het kan nooit meer heel lang duren.
Alle reacties Link kopieren Quote
quote:Marloes85 schreef op 02 februari 2017 @ 12:32:

Gefeliciteerd met je verjaardag Femke! Nee nog geen kindje hier, anders had ze zeker op mijn lijstje gestaan



A.s. zaterdag is de uitgerekende datum dus het kan nooit meer heel lang duren.

Extra dikke knuf voor de laatste loodjes!



Hier: positief functioneringsgesprek gehad.



Negatief: een notitieblokje op mijn bureau dat sprekend op een plak chocola lijkt (honger!!!)

Positief: die heb ik gisteren van de kinderen gekregen voor m'n verjaardag
Alle reacties Link kopieren Quote
Marloes, zet m op..! Laatste loodjes!

(Slechts 4% van de bevallingen vindt daadwerkelijk plaats op precies die uitgerekende datum, hè. .? Mss een leuk weetje )
Alle reacties Link kopieren Quote
Oh en en en, is er al een baby?



Femke, nog gefeliciteerd!!!



Verder ben ik blij dat ik zo een kop thee heb en een blije kat
Alle reacties Link kopieren Quote
Oh en en en, is er al een baby?



Femke, nog gefeliciteerd!!!



Verder ben ik blij dat ik zo een kop thee heb en een blije kat
Alle reacties Link kopieren Quote
Ik word er vrolijk van dat we allemaal nieuwsgierig zitten te wachten op nieuws van Marloes



Ik heb mijn kinderen mogen verrassen met een verrassingstas vandaag. Beiden waren vrij, koffie drinken bij opa en toen...bleek de tas vol zwemspullen te zitten. Heerlijke middag gehad met de kinderen
Ik zit ook nog te wachten op de baby! (En word daar wat minder blij van inmiddels )



@femke wat leuk dat je je kinderen hebt verrast!



Ik ben blij dat mn man vanmiddag vrij had genomen om met mij te wandelen en te lunchen. Gister was ik een beetje depri van het wachten op de kleine en het was echt heerlijk om samen een lekker eind te lopen in de frisse lucht en een goede lunch met zn twee ergens te eten.
Alle reacties Link kopieren Quote
Oh, dat zijn vaak de leukste hoor, kinderen waar je op moet wachten (mijn zoon heeft me ook lang door laten lopen. Hij heeft de hele ochtend gezongen dat ie zo lief is, het is dus helemaal goed gekomen met hem )

Enne, mijn verloskundige zei: als je het echt zat bent, dan is dat hét teken dat het bijna zover is.

Nog even succes dus!
Ze is er! Vanmiddag om kwartvoor drie is onze mooie dochter geboren. De bevalling viel me ook mee
Alle reacties Link kopieren Quote
Gefeliciteerd!!
Alle reacties Link kopieren Quote
gefeliciteerd

Heel veel geluk

Gebruikersavatar
Anonymous
Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn

Terug naar boven