eigenlijk wil ik gewoon iemand die zegt 'komt goed'

15-02-2012 16:51 25 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoi dames, onverwacht is me gevraagd meer dagen (tot juni) te werken. Ik krijg het thuis goed geregeld met de kids en heb ja gezegd. Ik sta voor de klas en kijk er aan de ene kant erg naar uit. Ik heb echter vorig jaar thuis gezeten met een paniekstoornis, ad gehad voor 6mnd nu sinds oktober mee gestopt. Mijn collega's en vrienden vragen steeds 'zou je dat wel doen', 'neem je tijd nou' etc...dat maakt mij onzeker. Aan de ene kant denk ik dat ik het echt wel kan aan de andere kant ben ik ook bang dat ze gelijk hebben, ik voelde vorige keer ook de paniek niet aankomen. Mijn redenen om het te doen --> overwinning op mezelf, ik ben er weer --> fijn idee om de klas goed af te ronden --> financiële redenen
love is enough...
Doen, geweldig toch dat ze jou gevraagd hebben. Als het goed is voel je zo'n paniekaanval echt wel aankomen nu je weet wat het is.

Pak wel hulp aan als iemand het aanbied, denk aan praktische dingen. Ga ook hulp vragen als je merkt dat het even teveel wordt.



Zelf ben ik vorig jaar ook van 10 naar 18 uur gegaan en ook bij mij was iedereen bezorgd. Ik kan je zeggen dat mijn zelfvertrouwen nog meer is geworden omdat het lukte, zonder al te veel problemen.

Ik heb het wel aangegeven dat ik niet zeker wist of ik het ging redden zodat ze er rekening mee konden houden.

Nogmaals, het kan geweldig goed uitpakken enje een enorme boost geven.
Alle reacties Link kopieren
"komt wel goed schatje"







Maar serieus: Gefeliciteerd met deze kans en super dat je hem met twee handen aanpakt. Komt vast goed, echt!
Het komt dus echt wel goed. Vertrouw in je zelf en geloof in je kracht en in je kunnen.



Alle reacties Link kopieren
Kwallenbal en Lunax, vreemd wat het advies van een vreemde kan doen! Wat fijn...dank jullie wel... Ik zie het inderdaad als een kans... Ik begin er niet aan als ik vooraf denk dat het niet gaat maar ik ben en blijf een 'gedeukt' meidje....
love is enough...
Alle reacties Link kopieren
Weleer, vorig jaar heb je een paniekstoornis gehad. Dat was zo ernstig dat je AD nodig had en thuis moest zitten.

Mooi.

Want daarvan heb je, als het goed is, heel veel van geleerd. Je weet waar de zwakke plekken zijn en je kunt nu sneller de signalen herkennen.

Je hebt nu geen enkele reden om aan te nemen dat het niet gaat lukken en ze hebben je vast gevraagd omdat ze erop vertrouwen dat jij dit aankunt.

Dus waarom niet?

Veel succes met alles.
Alle reacties Link kopieren
Google is stuk hier: Brigitte Kaandorp met allemaal weer goed of heus wel weer goed. Mooie meezinger.



mogelijk helpt het dat er nog wat vakanties vallen. En kun je evaluatie momenten inplannen voor jezelf als check. Loop je jezelf minder snel voorbij.



Gefeliciteerd!
Alle reacties Link kopieren
Ik zou het ook doen.



Mijn paniekaanvallen waren ook een eenmalige periode. Ik weet nu dat ik er niet in mee moet gaan en mezelf moet afleiden. Werkt prima, nooit meer ergens last van gehad.

En zo werkt het wel vaker!
Occam's razor
Alle reacties Link kopieren
Ga ervoor!

Ik denk dat het je gaat lukken.

Je denkt in kleinere stappen nu. Hebt hier Goes over nagedacht( zoals met je kinderen en hun opvang).

Ik denk echt dat dit je wel gaat lukken.



Onderwijs is zo leuk als je er voor gaat!
Alle reacties Link kopieren
Je weet waar je slechte punten liggen.

Het is voor een afzienbare periode.

Je kent de klas.

Je bent AD vrij!

Thuis is alles geregeld.

Je weet dat je het kunt.



JE KUNT HET GEWOON! Ga ervoor en laat je niet gek maken door anderen.

Het komt goed!
Alle reacties Link kopieren
quote:madderijn schreef op 15 februari 2012 @ 17:01:

Google is stuk hier: Brigitte Kaandorp met allemaal weer goed of heus wel weer goed. Mooie meezinger.



mogelijk helpt het dat er nog wat vakanties vallen. En kun je evaluatie momenten inplannen voor jezelf als check. Loop je jezelf minder snel voorbij.



Gefeliciteerd!http://www.youtube.com/watch?v=b2WWA0SHeQA
Alle reacties Link kopieren
Het komt goed!



Ècht. Ik ken echt zoveel mensen die een angststoornis, paniek, burnout etc gehad hebben, en die hebben ook allemaal de draad weer opgepakt. Ook degenen die er langer uit waren geweest dan jij, en ook de zwaar gedrogeerden "Neem de tijd" is meestal gewoon bezorgdheid, en dus heel lief. Je hebt er zo te horen over na gedacht, en dat je het de vorige keer niet zag aankomen wil niet zeggen dat je dat nu niet zou kunnen.



Veel plezier in de klas!
Alle reacties Link kopieren
Ik krijg waarachtig gewoon weer het gevoel terug waarom ik ja zei! Ik heb gewoon echt plezier als juf en vind het wel voor even fijn dat alle beslissingen etc voor mij zijn en niet steeds overleg. Hoewel mij duopartner geweldig is hoor.... Maar ik ook! Ik ga het gewoon doen! Bedankt allemaal!
love is enough...
Alle reacties Link kopieren
Eigenlijk een compliment van je werk aan jouw. Je kan het ook zo zien anders zouden ze je niet vragen toch ??

En tot Juni dat is te overzien. NOg wat vakanties ertussen door.



Je kan gedurende die tijd jezelf wat meer vrije tijd thusi gunnen.

Wat minder met hh klussen doen of iets plannen wat je in het weekend goed samen kan doen met je man/partner ?



Bv boodschappen. lIjsten met eten maken dat voor jouw duidenlijk is wat je eet kwa boodschappen. Ook dat je thuis komt en weet waar je aan toe bent en geen energie nog daarin moet steken.



succes
Alle reacties Link kopieren
Nu je dit schrijft weet je helemaal zeker dat het goed komt!
Alle reacties Link kopieren
Ik weet gewoon zeker dat het goed komt.
Waarschijnlijk ben je veel sterker uit deze rottige periode te voorschijn gekomen, je hebt er veel zin in, dus het kan bijna niet anders dan dat je dit gaat redden .



Wel lief van je collega's dat ze zo bezorgd zijn.
Alle reacties Link kopieren
Yes het is gelukt! Bedankt alsnog voor alle vertrouwen!

Voor iedereen die op hetzelfde punt ooit mocht komen, laat je niet leiden door je angsten, maar grijp ze aan, ik heb onwijs vaak met zwetende handen achter het stuur gezeten, tollend voor de klas gestaan en had het al wel 3x op kunnen geven. Maar door steeds te denken 'jij kunt dit, je mag bang zijn, het is ook niet altijd leuk' heb ik het gered, de laatste maand was een feestje. Ik heb mijn oude ik terug! Yes!
love is enough...
Alle reacties Link kopieren
Hoera! Gefeliciteerd, wat fijn dat het gelukt is.

Na de vakantie verder?
Alle reacties Link kopieren
Wat super! Ook zo goed voor je zelfvertrouwen! Je kunt het!
Occam's razor
Alle reacties Link kopieren
Mooi! Jouw positiviteit is bewonderenswaardig.
Alle reacties Link kopieren
Wat goed van je! En heel fijn en bemoedigend dat je nog even een update post!
Beter een half motto....
Alle reacties Link kopieren
quote:weleer schreef op 01 juli 2012 @ 21:47:

Maar door steeds te denken 'jij kunt dit, je mag bang zijn, het is ook niet altijd leuk' heb ik het gered, de laatste maand was een feestje. Ik heb mijn oude ik terug! Yes!Wat goed van je!
Alles is mooi wanneer het echt is - Sara Kroos
Alle reacties Link kopieren
Heeel goed! En wat had ik tegen je gezegd?: 'Ik weet gewoon zeker dat het goed komt'. En zie hier het bewijs!



Echt super super goed van je!! En leuk dat je het nog even komt melden.
Alle reacties Link kopieren
wauw echt super goed!!!!!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven