Ex partner en vader van mijn kinderen hoe er mee om te gaan?

14-02-2016 12:31 11 berichten
Alle reacties Link kopieren
Kan iemand mij een beetje inzicht geven wat een man beweegt om zijn vriendin met 2 jonge kinderen achter te laten. Het lijkt hem weinig te deren, gaat er vrolijk op los ieder weekend, ook als hij de kinderen van vrij tot zondag heeft. Dan brengt hij de kinderen naar zijn ouders, voor minimaal 1 nacht. Verder geeft hij weinig tot geen antwoord op mijn vragen. Want hij weet het gewoon weg niet. Wel geeft hij aan het moeilijk te vinden om 2 kinderen te vermaken/ op te voeden. Geef hem hier tips voor maar uiteindelijk doet hij er weinig mee.



Ik geef hem de vrijheid om tussendoor ook langs te komen voor de kinderen. Maar ik moet hem dit echt vragen, uit eigen beweging doet hij dit niet. Wel vraagt hij regelmatig via de app hoe het gaat en of hij iets voor mij kan doen.



Ik heb een topic bij relaties staan betreft onze breuk. Mochten jullie meer over de situatie willen weten. Wij zijn 2 maanden uit elkaar, hij heeft gevoelens voor een ander.
Alle reacties Link kopieren
Kan iemand mij een beetje inzicht geven wat een man beweegt om zijn vriendin met 2 jonge kinderen achter te laten



, hij heeft gevoelens voor een ander.



Ik denk dat je het antwoord zelf al geeft.
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
Onvolwassenheid.
Alle reacties Link kopieren
Ja klopt.. maar het gaat er ook meer om waarom hij ons als een baksteen laat vallen naar mijn gevoel. Terwijl we toch 14 jaar samen zijn geweest. Is dit in de meeste situaties naar een scheiding? Of moet ik afwachten totdat wij beiden onze draai hebben gevonden.
Alle reacties Link kopieren
Zou me er maar niet teveel mee bemoeien anders wil hij ze straks helemaal niet meer in de weekenden hebben als jij eisen gaat stellen aan wat ie met de kinderen moet doen.
Shoot first, ask questions later!
Alle reacties Link kopieren
quote:mandjuh schreef op 14 februari 2016 @ 12:52:

Ja klopt.. maar het gaat er ook meer om waarom hij ons als een baksteen laat vallen naar mijn gevoel. Terwijl we toch 14 jaar samen zijn geweest. Is dit in de meeste situaties naar een scheiding? Of moet ik afwachten totdat wij beiden onze draai hebben gevonden.Klinkt vervelend TO. Ik denk dat het goed is om het de tijd te geven. Jullie moeten er beiden aan wennen alleen te zijn. Misschien is hij minder gewend alleen voor de kinderen te zorgen. Zou hem de tijd geven daar aan te wennen.
Alle reacties Link kopieren
Ja dat lijkt me het beste. Dank voor jullie reacties.



Weet iemand of er boeken geschreven zijn over mannen en hoe ze denken. Geen idee of ik er iets mee opschiet maar kan het althans proberen. Ik ben best wel filosofies, dus er malen een hoop vragen door mijn hoofd.
Alle reacties Link kopieren
De waaromvraag krijg je geen antwoord op. Het is zoals het is, en het slijt. Hoef je echt geen boeken voor te gaan lezen. Zoveel mannen zoveel verschillen.
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
Alle reacties Link kopieren
Vast houden aan de omgangsregeling en niet aandringen op tussentijdse bezoekjes. Hij is verantwoordelijk als vader wat hij met zijn kids doet wanneer ze aan zijn zorg zijn toevertrouwd, hb jij niks over te zeggen! Hij mag zich ook niet bemoeien met de wijze waarop jij voor je kids zorgt.



At voor vragrn stel je hem dan dat hij geen antwoord geeft? En het niet weet?
Alle reacties Link kopieren
Kan jij mij inzicht geven waarom een moeder dit zou doen? Die ook gevoelens heeft voor een ander?
Alle reacties Link kopieren
ik draaf te ver door in mijn gedachten en denk ook onzekerheid. Jullie punt is duidelijk. Ik ga proberen mijn leven zonder hem en met kids op te pakken.



En ja besef zeker dat alle mannen verschillen, zo ook vrouwen.



Ik heb zelf een groot verantwoordelijkheidsgevoel. Dus nee zal nooit snappen waarom mensen dit besluit nemen en hoe ze ermee omgaan.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven