Iedereen negeert mij

15-01-2014 00:57 54 berichten
Alle reacties Link kopieren
ik voel me niet thuis op deze planeet! Stel ik wel wat voor?
Alle reacties Link kopieren
Iedereen stelt wat voor. Heb je meer info, waarom je dit zo voelt?
Luister naar je hart, want dat klopt
Je kunt over 10 jaar naar Mars. Nieuwe planeet, nieuwe kansen!

Je kunt je hier aanmelden.
Als mensen uit het niets dit soort dingen tegen me zeggen heb ik ook de neiging ze te negeren. Vertel wat er mis is.
Alle reacties Link kopieren
Idd leg uit !!
Alle reacties Link kopieren
nou best moeilijk uit te leggen, maar als ik bijvoorbeeld een topic open reageert er niemand (op andere fora) of ergens reageer en daarna ineens niemand meer



dat vind ik niet leuk en ik moet morgen om 8 uur naar school en daar zeggen sommige ook niemand tegen me maar ik moet eigenlijk slapen nu



ohja bedankt voor de hulp alvast. en ik wou nog even zeggen dat jullie de beste zijn!
Alle reacties Link kopieren
Fokker89, welterusten. Slaap lekker, en morgen gezond weer op.
Alle reacties Link kopieren
quote:fokker89 schreef op 15 januari 2014 @ 01:17:

nou best moeilijk uit te leggen, maar als ik bijvoorbeeld een topic open reageert er niemand (op andere fora) of ergens reageer en daarna ineens niemand meer



dat vind ik niet leuk en ik moet morgen om 8 uur naar school en daar zeggen sommige ook niemand tegen me maar ik moet eigenlijk slapen nu



ohja bedankt voor de hulp alvast. en ik wou nog even zeggen dat jullie de beste zijn!





Ik ga even heel eerlijk zijn, het is dat bovenstaande post door jou zelf nog is toegevoegd, maar op enkel jouw openings post valt ook zo weinig te zeggen, je zit blijkbaar met een groot probleem, maar je OP is letterlijk "nietszeggend"..



Heb jij je wel eens afgevraagd of hetgeen jij zegt ook aan komt, of duidelijk is voor anderen? Weinig mensen zullen zich kunnen identificeren met je OP, en dat is wel wat je nodig hebt om reacties te krijgen.. Of je moet gaan provoceren, maar dat lijkt me niet je bedoeling..
veroordeel wat je ziet, maar wat jij ziet .... ben ik niet
Alle reacties Link kopieren
quote:Sense-1970 schreef op 15 januari 2014 @ 01:24:

[...]





Ik ga even heel eerlijk zijn, het is dat bovenstaande post door jou zelf nog is toegevoegd, maar op enkel jouw openings post valt ook zo weinig te zeggen, je zit blijkbaar met een groot probleem, maar je OP is letterlijk "nietszeggend"..



Heb jij je wel eens afgevraagd of hetgeen jij zegt ook aan komt, of duidelijk is voor anderen? Weinig mensen zullen zich kunnen identificeren met je OP, en dat is wel wat je nodig hebt om reacties te krijgen.. Of je moet gaan provoceren, maar dat lijkt me niet je bedoeling..Oke maar dat is hoe ik ben, daar kan ik nix aan doen.



ik heb missgien wel profesionele hulp nodig maar ik weet niet meer waar ik die kan vinden
De manier waarop je communiceert kun je wel degelijk iets aan doen.
Alle reacties Link kopieren
Even naar je huisarts gaan en je gevoel uitleggen ! ik weet zeker dat hij/ zij jou kan helpen aan de hulp die je nodig heb.

succes & alles komt goed !
What doesn't kill you makes you stronger
Alle reacties Link kopieren
quote:matroesjka_ schreef op 15 januari 2014 @ 01:34:

De manier waarop je communiceert kun je wel degelijk iets aan doen.hoezo dat kan heus niet hoor? hoezo denk jij te weten hoe ik ben?
Geloof me. Echt iedereen die kan praten, typen en een heeeeeel klein beetje verstand heeft kan leren om beter te communiceren.
Maar met deze attitude kom je er niet.
Alle reacties Link kopieren
quote:matroesjka_ schreef op 15 januari 2014 @ 01:40:

Geloof me. Echt iedereen die kan praten, typen en een heeeeeel klein beetje verstand heeft kan leren om beter te communiceren.maar ik moet strax wel weer naar school, en heb daar helemaal geen zin in
Dan moet je naar bed ipv forummen.
Alle reacties Link kopieren
maar ik voel me niet lekker hoor! snap dat dan!quote:matroesjka_ schreef op 15 januari 2014 @ 01:43:

Dan moet je naar bed ipv forummen.
Zei iemand iets?
Alle reacties Link kopieren
Natuurlijk kun je wel iets doen aan hoe je bent. Niet omdat je als persoon niet goed genoeg bent, maar omdat je bijvoorbeeld niet goed weet hoe je contact moet maken met anderen (als voorbeeld hè, ik weet niet precies wat jouw probleem is). Sociale vaardigheden kun je leren. Ik weet niet hoe oud je bent, maar de meeste scholen bieden daar begeleiding bij aan.



Anderen negeren je meestal niet bewust, tenzij je echt vervelend bent. De meeste mensen zijn vooral druk met zichzelf. Jij reageert toch ook niet op iedereen die je ziet?

Dus vat dat negeren niet te aanvallend op.



Op fora moeten mensen het doen met wat je typt. Als je weinig informatie geeft, of niet reageert op mensen, of vragen stelt die anderen onmogelijk kunnen beantwoorden, of heel onduidelijk typt... ja, dan kunnen mensen niet zoveel met wat je zegt. Dat heeft natuurlijk niets met jouw waarde als mens te maken! Het gaat over hoe je jezelf aan anderen laat zien.

Tip: mensen zijn dol op aandacht. Als je dat (gemeend!) geeft krijg je dat meestal ook terug.
What a nuanced anxiety
Denk dat Noors zijn moedertaal is.
IS DIT GEEN TROLL?
Nou en om die manier van reageren word je dus waarschijnlijk genegeerd.
Alle reacties Link kopieren
quote:mwa schreef op 15 januari 2014 @ 01:50:

IS DIT GEEN TROLL?

Wat is dat?



ps ik ga slapen want ik moet er morgen of zo weer om 7 uur uit



bedankt nog allenmaal
..maar mochten er mensen zijn die meelezen en ook met dit probleem zitten.



Niemand ziet je staan als je gaat wachten tot iemand toevallig jouw kant een keertje opkijkt. Om gezien te worden moet je eerst leren om naar andere mensen te kijken en interesse te tonen.



Wet van wederkerigheid, soms moet je iets geven om er wat voor terug te krijgen.
Alle reacties Link kopieren
Bedankt jij ook Fly Butter ik ga er wat aan doen!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven