Iemand wakker die me de nacht door kan helpen.

29-07-2012 02:33 233 berichten
Ik weet dat ik gek ben. Ik heb borderline en zit nu in een enge plek. Mijn vriend neemt zijn telefoon niet op al uren en ik ben aan het doordraaien heb honderd keer achter elkaar gebeld en hij neemt niet op. De verlatingsangst speelt op.



Doe de ademhalingsoefeningen maar ze werken niet. Niks helpt en ik ben bang voor mezelf ik voel zoveel pijn op dit moment. Heb een uur geleden een oxzazepam genomen maar werkt helemaal niet. Wie kan me steun geven
Waar heb je behoefte aan, wat kan ik voor je doen?
Ik weet het niet. Me vertellen dat ik me weer beter ga voelen.
Het wordt beter. Echt. Is erniemand die je kunt bellen?
Alle reacties Link kopieren
Meisje toch. Alweer
Waarom is het een enge plek? Kun je ergens anders naar toe?
Heb in het verleden met sensoor hulplijn gebeld maar heb geen beltegoed. Ik weet niet hoe ik moet kalmeren.
Ik bedoel in mezelf is het een enge plek.
Ik ben er ook.
Alle reacties Link kopieren
Adem in en adem uit...
Kun je chatten met sensoor?
Je hebt een paniekaanval?
de chatlijn is helaas dicht. Ik probeer te ademen heb zelfs een cd opgezet met ademhalingsoefeningen die ik na probeer te doen. Ik voel me nu wel minder alleen bedankt allemaal.
Alle reacties Link kopieren
Lies, ga ff rustig zitten.
quote:july07 schreef op 29 juli 2012 @ 02:46:

Je hebt een paniekaanval?Ik weet niet hoe ik het moet noemen. Als de verlatingsangst in me wordt aangewakkerd draai ik altijd door. Ik voel me dan angstig maar vooral ondraaglijke pijn.
Je kunt blijkbaar ook chatten met Sensoor. Aangezien je nog wel online bent, is dat een idee? Kun je even wat frisse lucht happen ergens? Groot glas water om mee te beginnen?
Blijf hier tikken. Wordt je vanzelf rustig.
Alle reacties Link kopieren
Kopje thee zetten.

Goed ademen, langzaam in, vasthouden, en langzaam uit. Zet een leuk programma op, Comedy Central of zo of een lekker muziekje en bedenk ''het gaat zo over''.
Een paniekaanval gaat ook weer over. Je hebt een uur geleden een oxa ingenomen. Hoeveel mg slik je en hoeveel heb je er vandaag ingenomen?
Lies, vertel eens over je dag? Wat heb je vandaag gedaan?
Ik mag van de huisarts 30 mg per dag. Zou het hele erge kwaad kunnen om nog een halve te nemen nu.
Alle reacties Link kopieren
Geen idee of dat kwaad kan.

Kun je niet gewoon even met ons praten?
Alle reacties Link kopieren
Je kunt met sensoor alleen overdag chatten zie ik. Maar bedenk dat dit gevoel nu misschien heel heftig en allesoverheersend is maar dat het overgaat. En probeer het gewoon over je heen te laten komen, zet een kop thee, kijk naar een dvd'tje en besef dat het alleen een gevoel is en dat het weer verdwijnt!



En blijf hier gewoon lekker van je af schrijven zolang het nodig is.
In mijn ogen gaat die 5 mg jou wel helpen op dit moment. Beter dan zo een paniek dat je weer in jezelf gaat snijden.
quote:eleonora schreef op 29 juli 2012 @ 02:53:

Lies, vertel eens over je dag? Wat heb je vandaag gedaan?Ben naar de AH geweest. Heb lasagne gemaakt. En de sims gespeeld. Niet veel dus.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven