Ik fantaseer elke avond voor het slapen gaan.. raar?

25-04-2017 20:45 51 berichten
Hoi dames,



Het klinkt misschien raar maar ik vraag me echt af of dit normaal is: vanaf ongeveer mijn 12e (ik ben nu ruim volwassen) fantaseer ik elke avond voor het slapen gaan over een man waar ik dan verliefd op ben. Ik fantaseer dan dat we een relatie krijgen, dat we elkaar helemaal geweldig vinden en hoe leuk en spannend het tussen ons is en dat hij me op handen draagt. Ook fantaseer ik over seksuele spanning tussen ons en fijne sex. Het zijn echt ongeveer elke paar maanden een andere man, het is maar net op wie ik dan verliefd ben, maar vaak zijn het beroemdheden of bijvoorbeeld single collega's. Ook fantaseer ik dan dat ik heel succesvol ben en veel aanzien heb en dat die mannen dan smoorverliefd op me zijn en jaloers op andere mensen zijn. Als ik dit niet doe, dan val ik niet fijn in slaap en voel ik me "leeg" vanbinnen. Mijn dagelijkse leven steekt altijd heel saai af bij die fantasieën en soms ben ik er overdag ook veel mee bezig (dan denk ik aan wat ik savonds weer kan fantaseren en voel ik me fijn.) is dit normaal? Doen jullie dit ook? Of is het echt afwijkend. Ik heb zelf nu geen relatie maar ook toen ik die wel had deed ik dit. Ik ben redelijk tevreden met mijn leven maar nooit echt gelukkig of heel blij. Met mijn ouders heb ik nooit een heel goede band gehad, ik voelde me vaak eenzaam. Misschien ben ik dit daarom gaan doen?
Ja heel raar.
Alle reacties Link kopieren
Nee dat is niet raar
Nee hoor, dit deed ik ook toen ik jong(er) was. Op een gegeven moment viel ik gewoon in slaap omdat ik moe was. Of met de man van m'n dromen.
Ik zou het raarder vinden als je fantaseerde over iemand invriezen, met een broodmes in stukken zagen, die door de blender halen en er cupcakes van maken. Maar dat ben ik.
Alle reacties Link kopieren
Doe ik ook maar dan met het winnen van de jackpot, heerlijke inslaper.
Creativity is intelligence having fun
Ik doe t niet maar ik zie t probleem ook niet. Je hebt een fantasiewereld waar je je fijn voelt. Zolamg je in de gewone wereld ook kan functioneren zie ik geen belemmering.
Alle reacties Link kopieren
ik fantaseer ook voor ik ga slapen al niet zozeer dat onderwerp, maar ik kan niet 'niks denken' voor ik ga slapen, ik ben ook meestal in men hoofd wel een 'verhaaltje' aan het afspelen ;) dus raar vind ik het niet!
Alle reacties Link kopieren
Zelfs als iedereen t heel erg raar zou vinden, so what? Als jij er blij van wordt en je doet er niemand kwaad mee, lekker blijven doen.
You're a diamond dear, they can't break you
Alle reacties Link kopieren
quote:orkenflow schreef op 25 april 2017 @ 20:52:

Ik zou het raarder vinden als je fantaseerde over iemand invriezen, met een broodmes in stukken zagen, die door de blender halen en er cupcakes van maken. Maar dat ben ik.



Oh.

*sluipt weer weg*
Those who can make you believe absurdities can make you commit atrocities.
Alle reacties Link kopieren
Niet raar. Zolang die vent maar meerderjarig is.
Alle reacties Link kopieren
Helemaal niet raar, doe ik ook.
quote:AeonOfWinter schreef op 25 april 2017 @ 20:54:

[...]





Oh.

*sluipt weer weg*
Alle reacties Link kopieren
Ik herken het van toen ik jonger was. Heerlijk om savonds terug te keren in mijn fantasiewereld. Had alleen niet perse dat ik me anders leeg voelde oid, meer dat ik het prettig vond dat wereldje op te roepen. Op een gegeven moment is het gestopt, geen idee waarom.
Doe ik ook maar dan idd net als Kirby over het winnen van de jackpot. Op het moment dat ik nog maar 20% ofzo heb uitgegeven ben ik al weg.



Of ik fantaseer dat ik ontdekt word als talent (actrice, zangeres, model, whatever)



Of als ik heeeel moe ben en eigenlijk behoefte heb aan privacy dat ik op een onbewoond eiland ben gestrand en hoe ik daar een fijn leventje voor mezelf opbouw.



Ik heb dit nooit raar van mezelf gevonden hoor, maakt dat ik makkelijk en zorgeloos in slaap val en het is eigenlijk een soort van schaapjes tellen/mediteren/visualiseren vind ik
quote:orkenflow schreef op 25 april 2017 @ 20:52:

Ik zou het raarder vinden als je fantaseerde over iemand invriezen, met een broodmes in stukken zagen, die door de blender halen en er cupcakes van maken. Maar dat ben ik.is ook niet erg, heb ik ook heel lang gedaan. Ik ging ook die spullen kopen, zoals een blender en een broodmes en er dan mee oefenen. Eerst op insecten later op dieren.
Alle reacties Link kopieren
Ik deed dit vroeger ook. Inmiddels slaap ik zodra m'n hoofd m'n kussen raakt. Niets geks aan.
Alle reacties Link kopieren
Ja, doe ik ook. Ik vind het niet raar dus.
Grappig, wist niet dat anderen dat ook deden. Had altijd een heel scenario met een bepaalde man/bekende/celeb. Nu doe ik dat niet meer zo vaak, maar vroeger wel.



Ging altijd over romantiek en aanloop naar seks trouwens, zelden over seks zelf. En dat is nog steeds zo.
Alle reacties Link kopieren
Heb ik ook lang gedaan. En als ik wakker word en nog verder wil slapen doe ik het ook. Ik ben wel gelukkig met mijn dagelijks leven, voor mij is het echt een inslaapmiddel.
Ik deed dat ook altijd als puber. Nu probeer ik het nog weleens maar lukt het mij niet meer. Heerlijk toch om weg te dromen voordat je in slaap valt!
quote:orkenflow schreef op 25 april 2017 @ 20:52:

Ik zou het raarder vinden als je fantaseerde over iemand invriezen, met een broodmes in stukken zagen, die door de blender halen en er cupcakes van maken. Maar dat ben ik.
Ik doe het nog steeds, als slaapmiddeltje inderdaad. Dan ga ik het vervolg verzinnen op een leuk boek dat ik net gelezen heb
Alle reacties Link kopieren
Misschien moet je 'the secret' gaan kijken of lezen. Je doet het helemaal volgens het boekje namelijk! Je wordt vast heel succesvol in de liefde.
Alle reacties Link kopieren
Hier ook heel lang gedaan, tot ruim na mn puberteit. Hele romans verzon ik. Inmiddels 8 jaar samen en getrouwd, en romantische verhalen fantaseren lukt me nu niet meer.

Ik fantaseer over wat ik zou willen doen als financiën geen rol speelden. Dat is elke avond anders, dus het levert niks op. Maar leuk is het wel.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven