Ik hou van donker en heb last van een zomerdepressie

04-04-2008 18:54 3381 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik hou ontzettend van de winter. Lekker vroeg donker, en (soms) koud en guur weer. Nu het weer langer licht blijft 's avonds en de zomer in aantocht is, begin ik me weer depressief te voelen. Ik vind het heerlijk om op de bank een boek te lezen, maar in de zomer heb ik het gevoel dat dit abnormaal is. Ik heb steeds het gevoel dat ik iets leuks moet gaan doen, want het is zomer! Ik ervaar dit als heel vervelend, maar weet niet waarom.



Zijn er nog meer mensen die zich happier in de winter voelen dan in de zomer? Ik ben benieuwd. Want iedereen lijkt de zon te aanbidden.
Hoi hoi!



Ik wilde jullie zondag nog een Happy September wensen, maar ik was even op forumvakantie . Bij deze dus.



En sterkte voor de komende dagen, morgen schijnt het dertig (!) graden te kunnen worden. Zelf vind ik het wel grappig, vooral omdat dat hele benauwde er nu af is. Maar ik kan me voorstellen dat dit nu niet direct is wat jullie verwachten van de meteorologische herfst.



Oh ja, en ik zie nu overal spinnenwebben! Dus mijn achtpotige vriendjes trekken zich gelukkig niks aan van dat rare weer.
Dank je Lady Voldemort! Ik hoop dat jij lekker geniet nog de komende dagen. Heb op het weerbericht gehoord dat de temperaturen na het weekend omlaag gaan. Hoop dat het dan echt herfst wordt!
quote:mayhem schreef op 04 september 2013 @ 19:42:

Dank je Lady Voldemort! Ik hoop dat jij lekker geniet nog de komende dagen. Heb op het weerbericht gehoord dat de temperaturen na het weekend omlaag gaan. Hoop dat het dan echt herfst wordt!



De temperatuur gaat omlaag inderdaad, maar echt lekker smerig herfstweer kan ik je nog niet beloven. Dat komt meestal zo half oktober pas, helaas. Voor zover als ik het nu op de pluim kan zien wordt het gewoon saai nazomerweer, maar ze kunnen er natuurlijk altijd naast zitten. Laten we dat dan maar hopen .



He, ik zie ineens dat we al vet over de 3000 posts zitten! Ik ga even een nieuw topic openen hoor, al heb ik dan nou ook weer niet zo'n vreselijke hekel aan de zomer als sommigen van jullie .
Ok!!
Nieuw topic

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven