Ik sta weer huilend voor de spiegel.

06-07-2012 09:14 149 berichten
..............
Alle reacties Link kopieren
Er aan blijven werken. En t idee loslaten dat je de enige bent met dit onoverkomelijke probleem.

We zijn allemaal anders en weet je wat..we zullen t ermee moeten doen.

Vellen, putten, striea, onderkinnen, haren, bulten, vet...

Het zegt niet over jouw innerlijk en bovendien perfectie is overschat !
Ik heb nu ongeveer 6 maanden therapie, ik heb de diagnose ontwijkende persoonlijkheidsstoornis.
Alle reacties Link kopieren
Meid, ga met iemand praten anders dan een plastisch chirurg. Het is onzinnig dat je denkt nooit een relatie en of kinderen gaat krijgen omdat je striae/huidoverschot hebt. Iedereen kan nu roepen dat het bij hen erger is en dat zij wel een relatie hebben etc., maar dat gaat toch niet werken. Je hebt een probleem met zelfvertrouwen en zelfbeeld en dat kan alleen hulp van een psych oplossen.
Alle reacties Link kopieren
quote:lelijk86 schreef op 06 juli 2012 @ 09:30:

Als ik mezelf walgelijk vind en niet van mezelf kan houden hoe kan ik dan geloven dat iemand anders dat kan.



Exact. Sorry dat ik het zeg maar dit is nu eindelijk iets zinnigs wat je zegt.



En wat gaat helpen denk je. In de spiegel kijken en op een forum klagen? Je moet hier wat aan doén! Maak nu eens die afspraak met Fame! Schrijf Gok Wan! Zoek hulp!
quote:Fame schreef op 06 juli 2012 @ 09:32:

Zie jij mensen naakt op straat lopen? Je doet nu echtr voorkomen dat je er zo uit ziet...





[afbeelding]



En weet je hoe duur die honden zijn? En ze worden verkocht hoor!Het lijkt er wel op ja. Ik wil best een foto plaatsen dat men kan zien hoe erg het is.
quote:lelijk86 schreef op 06 juli 2012 @ 09:30:

Dat ik nooit een vriend zal krijgen heeft misschien niet zo zeer met mijn lichaam te maken maar om hoe ik me voel erover. Als ik mezelf walgelijk vind en niet van mezelf kan houden hoe kan ik dan geloven dat iemand anders dat kan.



Lees dit zelf nog eens na, en bel vandaag nog naar je huisarts voor een verwijzing naar een psych.

Het is goed dat je het erkent, maar doe er ook iets aan, en snel! Dat is echt veel beter voor jezelf!
Alle reacties Link kopieren
quote:lelijk86, 25 seconden geleden

Dat ik nooit een vriend zal krijgen heeft misschien niet zo zeer met mijn lichaam te maken maar om hoe ik me voel erover. Als ik mezelf walgelijk vind en niet van mezelf kan houden hoe kan ik dan geloven dat iemand anders dat kan.



Maar je bent niet walgelijk. Hou op met jezelf dat wijs te maken.

Ik denk ook dat je nu gewoon nerveus bent, voor over 2 weken. Is t niet?
Alle reacties Link kopieren
Wat zegt je psych over die plastische chirurgie?
Geen foto van jezelf plaatsen. Denk om je privacy. Niet iedereen is hier zo vriendelijk en aardig.
Alle reacties Link kopieren
Wat voor afspraak Fame?



TO, het lijkt me goed om je nickname eens aan te gaan passen.
Alle reacties Link kopieren
quote:luna30v schreef op 06 juli 2012 @ 09:34:

TO, het lijkt me goed om je nickname eens aan te gaan passen.
Alle reacties Link kopieren
Eigenlijk weet ik een hele leuke jongen voor je en die zou je nergens op afrekenen. (Hij zit zelf in de procedure voor buikwandcorrectie na gigantisch afvallen en wil dolgraag een vriendin maar hij denkt dat dat niet lukt zolang hij die operatie nog niet heeft gehad..)
Ruil hem in voor een ED! Veilig en warm. Dat is wat je nodig hebt!
Alle reacties Link kopieren
quote:luna30v schreef op 06 juli 2012 @ 09:34:

Wat voor afspraak Fame?



TO, het lijkt me goed om je nickname eens aan te gaan passen.GEwoon een ontmoeting en een dagje leuke dingen doen om te laten zien dat het leven niet is zoals TO zelf aangeeft.
Ruil hem in voor een ED! Veilig en warm. Dat is wat je nodig hebt!
Lijkt me beter van niet, maar als je het van plan bent om een foto te plaatsen, doe het dan ivm met je privacy alsjeblieft zonder je hoofd!
Alle reacties Link kopieren
Wat lief van je Fame..
Alle reacties Link kopieren
Iemand een idee voor een nieuwe Nick Voor TO?
Alle reacties Link kopieren
een dubbelle , ook ik wil niet voor de spiegel staan met mijn lijf, mijn blubberbuik en ernstige cellulitis, maar ik heb wel geleerd van mezelf te houden, en inheb een vriend met een strak lijf die me mooi vind van top tot teen en dat vaak zegt.

denk wel eens als ik veel geld had kan ik me 10 keer laten verbouwen, maar je binnenkant blijft altijd hetzelfde en daar moet je mee leven.

meisje ik hoop dat je je daar de ingrepen straks toch wat beter zult gaan voelen en dat je goede en lieve begeleiding zult krijgen!
Alle reacties Link kopieren
Ja, dat is lekker, nu moet ik nadenken! (Gaat nadenken over nieuwe nick.)
Ruil hem in voor een ED! Veilig en warm. Dat is wat je nodig hebt!
Alle reacties Link kopieren
quote:lelijk86 schreef op 06 juli 2012 @ 09:30:

Dat ik nooit een vriend zal krijgen heeft misschien niet zo zeer met mijn lichaam te maken maar om hoe ik me voel erover. Als ik mezelf walgelijk vind en niet van mezelf kan houden hoe kan ik dan geloven dat iemand anders dat kan.

Kijk, dat is nu je echte probleem. Het is al heel wat dat je dit inziet, want nu kan je eraan werken. Ik denk dat die operatie ook zal bijdragen hieraan.



En wat ook een belangrijke stap is, is het veranderen van die denigrerende nickname van je. Verzin een positieve nickname en vraag aan de mods hoe je die kan veranderen.
Alle reacties Link kopieren
Iets met zwaan



(Van lelijk eendje naar een mooie zwaan)
Idee:



-MooiMeisje86

- MooieZwaan



Iets positiefs. Als je positiief blijft dan ga je je op een gegeven moment ook zo voelen!
Alle reacties Link kopieren
quote:luna30v schreef op 06 juli 2012 @ 09:38:

Iemand een idee voor een nieuwe Nick Voor TO?



Ikgavanmijzelfhouden



Ikgamijbetervoelen



Ikblijfoptimistisch



Iedereenismooi
Alle reacties Link kopieren
Kruidjeroermeniet86
Alle reacties Link kopieren
Cygnus (latijn voor zwaan)
Alle reacties Link kopieren
Ik ga voor mooiezwaan86.
Ruil hem in voor een ED! Veilig en warm. Dat is wat je nodig hebt!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven