Ik sta weer huilend voor de spiegel.

06-07-2012 09:14 149 berichten
..............
quote:Maja82 schreef op 06 juli 2012 @ 09:43:

Cygnus (latijn voor zwaan)Wow! Die is mooi!
Alle reacties Link kopieren
Chyou, jij hebt een perfect motto.



Imperfection=beauty86
Alle reacties Link kopieren
TO, als we het eens over een andere boeg gooien. We kijken even NIET naar uiterlijk.



Wat is mooi aan jou? Kom, doen we dit even met zijn allen.



Ik vind mooi aan mijzelf:

Dat ik creatieve oplossingen kan bedenken

Dat ik ervan hou om van anderen te zorgen

Dat ik optimistisch ben ingesteld

Dat ik onwijs snel kan typen

Dat ik heel erg kan meeleven met anderen en ze daardoor steun kan bieden

Dat ik bereikt heb wat ik heb bereikt
Haha jullie zijn lief.
Moet nu naar een afspraak bij het GGZ, zal straks weer reageren.
Alle reacties Link kopieren
quote:lelijk86 schreef op 06 juli 2012 @ 09:44:

Haha jullie zijn lief.Ja, uiteindelijk zijn we allemaal mensen ongeacht hoe onze verpakking e ruit ziet.
Ruil hem in voor een ED! Veilig en warm. Dat is wat je nodig hebt!
Alle reacties Link kopieren
quote:Maja82 schreef op 06 juli 2012 @ 09:43:

Cygnus (latijn voor zwaan)Mooi!
Alle reacties Link kopieren
Zelfmedelijden is onaantrekkelijker dan een lijf ooit kan worden...
Alle reacties Link kopieren
TO, weet je wat ik uit jouw posts opmaak wat ik mooi vind aan jou?



Ik vind mooi aan jou:

Dat je werk doet voor gehandicapten

Dat je dus zorgzaam bent en anderen wilt helpen

Dat je ons lief vindt ( )

Dat je meeleeft met anderen

Dat je de moed hebt

Dat je onze minds op deze ochtend stimuleert door een mooie nick voor jou te bedenken ( )
Goed idee Chyou! (en inderdaad zo'n passend motto!)



Ik vind bijvoorbeeld mooi aan mezelf:



- dat ik (bijna) altijd vrolijk ben

- het fijn vind om mensen te helpen en voor ze te zorgen

- geduldig ben

- dat ik lekkere soep kan maken
Alle reacties Link kopieren
quote:lelijk86 schreef op 06 juli 2012 @ 09:45:

Moet nu naar een afspraak bij het GGZ, zal straks weer reageren.Kom je dan ook even vertellen wat je mooi vind aan jezelf?
Alle reacties Link kopieren
Natuurlijk is het goed de operatie te doen. Dat wil je graag. En het zal er daarna alleen maar mooier uitzien. Lijkt mij.

Denk jij dat alle mensen er onder hun kleren mooi uitzien? Ik denk het niet. Iedereen heeft wel wat te verbergen. Ook mensen die slank, knap of whatever zijn. En een gesprek met een therapeut lijkt mij niet verkeerd. Kom op, ga ervoor. Wees mooi van binnen dan straal je dat uit naar buiten. Er komt vast nog wel een man op jou pad. Op ieder potje past een dekseltje.
Alle reacties Link kopieren
GGZ
Alle reacties Link kopieren
@Druifje: Dat is inderdaad mooi, lekkere soep kunnen maken Kan je ook weer leuk linken aan het 'voor mensen zorgen'



Ik zie dan al helemaal een lief Druifje voor me die zieke mensen de lekkerste kippensoep brengt
Alle reacties Link kopieren
Hoe kom je dan aan vellen en striae strepen ?
Alle reacties Link kopieren
Niet blozen, Fame mailen.
Alle reacties Link kopieren
Huil huil. Weet je meid er zijn mensen die verminkt zijn, geen eten hebben, geen ouders. Echt, relativeer je leven aub. Wat jij hebt is een luxeprobleem. Ga lekker dingen doen ipv staren. Als je voor de spiegel blijft staan veranders er niets. Ga sporten en leg de focus in je hoofd op de positieve dingen, je talenten, de dingen die wel goed zijn. (en misschien dat geld voor operaties geven aan mensen die een aandoening hebben waardoor ze niet kunnen functioneren, die doen er vast iets constructiefs mee.)
Alle reacties Link kopieren
Lijd je niet aan Body dysmorphic disorder?
it's a big club and you ain't in it
Alle reacties Link kopieren
Meisje, wat hartstikke knap dat je zoveel bent afgevallen
Ik vind hier dingen van.
Alle reacties Link kopieren
Wees blij met wie je bent en met wie je voor anderen kunt zijn. Haal daar je kracht uit! Iedereen is onzeker over zijn of haar lichaam, dat hoort nu eenmaal bij mensen. Maar de buitenkant is niet de kant waarmee jij jezelf gelukkiger maakt, dat zit echt aan de binnenkant. Ik begrijp je gevoel wel maar echt, haal voldoening uit de kleine dingen die he wel bereikt!
Alle reacties Link kopieren
Valt me trouwens op dat degenen die écht lelijk zijn daar het minst last van hebben. Voor hen is het gewoon een feit, vanaf hun prilste jeugd.



Dat geldt trouwens ook voor de magerzuchtigen. Dat zijn altijd mooie meiden die eindelijk wat hebben gevonden om in te vluchten.
it's a big club and you ain't in it
Alle reacties Link kopieren
Tja wat is lelijk en wat is mooi. Kwestie van persoonlijke smaak toch? Hier is dun mooi. In afrika dik. Hier praten vrouwen elkaar issues aan of zichzelf, of zijn uberkritisch op zichzelf. In cuba zijn vrouwen super trots op zichzelf gewoon omdat ze vrouw zijn. De mannen maakt een pondje meer vaak niet zoveel uit, als je maar gezelllig bent in de omgang, kunt lachen met ze, en je goed voelt ;)
Alle reacties Link kopieren
Je hebt het allerbelangrijkste in je leven wat niet te koop is; je bent gezond. Ik denk dat er heel wat zieke mensen willen ruilen hoor, een paar striemen en wat overhangend vel. Kom maar op, ruilen?

En zo als iemand al schreef, je kunt niet onder de kleren bij iemand anders kijken, weet je wat je daar wel niet allemaal tegenkomt.



En een nieuwe nick: "Ikbenookmooi"
Alle reacties Link kopieren
quote:Maja82 schreef op 06 juli 2012 @ 09:47:

GGZ Wat is daar raar aan?
Alle reacties Link kopieren
Lieve meid,



Geluk komt van binnenuit. Zijn er activiteiten waar je gelukkig van wordt? Haal daar je energie uit en wordt dan gelukkig van jezelf!



Ik wordt gelukkig van:

- kliederen met vingerverf

- De tomaatjes in de tuin die aanslaan

- Mezelf vertroetelen (uitgebreid douchen, opmaken, nagels lakken, slechte film, lekker eten)

- fietsen door de natuur

- Rondstruinen in winkels

- Cadeautjes aan anderen geven

- Glinsteringen van geluk zien in andermans ogen



Ik vind mooi aan mezelf:

- Dat ik net mijn bachelor heb gehaald

- Dat ik zorgzaam ben

- Dat ik kritisch kan zijn

- Dat ik groene vingers heb

- Mijn jubeltenen
Als je bang bent dat alles in de soep loopt, neem dan een pannetje mee.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven